3 km er jo ikke langt
Fra : habayaba

Dato : 07-06-01 10:58

Jeg havde transporteret en lille kasse på tanken ca. 3 km. 3 km er jo
ikke langt, men langt nok til at mine 2 lag klarlak på Busaen fik
nogle fine små ridser. Så nu spørger jeg: kan jeg polere dem væk eller
er det en ny gang klarlak.

MVH

Kenneth

Fra : Lars Andersen

Dato : 07-06-01 19:02

habayaba skrev i meddelelsen
<63a2c856.0106070157.7a5290ce@posting.google.com>...
> [...]
>ikke langt, men langt nok til at mine 2 lag klarlak på Busaen fik
>nogle fine små ridser. Så nu spørger jeg: kan jeg polere dem væk eller

Hmmmm,

Kære Habayaba.

Giv dem dog hele historien. Du var i den lokale ALDI. Her fik du den geniale
ide, at investere en mindre sum af dine surt opsparede "hemmelige" penge i
en rundsav (som tilfældigvis var på tilbud) - så du selv kunne skære
blomsterpinde til lillemors stauder - og spare denne udgift til det kædekit
som Busa'en så jammerligt trænger til.
Hjembringelsen af den famøse rundsav skete selvfølgelig på tanken - så du
ku' beundre dit køb hele vejen hjem - og samtidig finde på en bedre
forklaring til lillemor, end at du havde fundet den - smidt i vejkanten.

Nåh, hvorfor prøver du ikke først at pudse/polere - og forsvinder det ikke -
så er der kun den "dyre" lakeringsvej tilbage,

Alternativt ku' du jo montere lillemor med et ben på hver side af tanken -
iført sine bedste (og nyeste) "Sloggi-Monster" - og så trille en tur på
12-14 km med hende hvor du hhv. giver gas og bremser. Så er jeg sikker på
dine ridser er poleret væk når turen er slut.

Under alle omstændigheder held og lykke med at få dem fjernet - det vil jo
næsten være pinligt at følges med dig hele vejen til Assen - med ridser i
tanken !

LANDE - som har "Pizza-boks" på Banditten så varerne ikke ridser tanken.