nana sørensen
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-05 05:32

kan du ikke indstille dit ur du poster ud i fremtiden ;)

fut : dk.snak.snik
--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : N/A

Dato : 11-09-05 23:50

Fra : Peter Juhl

Dato : 11-09-05 23:50

nana sørensen wrote:

> Jeg ville gerne, men jeg kan ikke finde ud af dte.

Det er næsten umuligt at stille sit ur tilbage i tiden - det vil kræve
1,21 GigaWatt og intet er istand til at generere en sådan kraft!

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-09-05 15:54

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Det er næsten umuligt at stille sit ur tilbage i tiden - det vil kræve
> 1,21 GigaWatt og intet er istand til at generere en sådan kraft!
Jeg tror at den falske Nebbesen er i stand til det!
MvH Steen

Fra : Peter Juhl

Dato : 12-09-05 18:02

Steen Johansen wrote:

> Jeg tror at den falske Nebbesen er i stand til det!

Det er ikke usandsynligt - men han gæster så sjældent lummer, så det
vil ikke være realistisk at forvente en løsning på Nana's tidrejser fra
den kant. Desuden tror jeg også bare at han vil udnytte det til at
svindle i Lotto, spille smart overfor pigerne og den slags.

Fra : JB

Dato : 16-09-05 07:04

Peter Juhl wrote:

> [...]
> fra den kant. Desuden tror jeg også bare at han vil udnytte det til at
> svindle i Lotto, spille smart overfor pigerne og den slags.

en kender ?

Fra : nana sørensen

Dato : 13-09-05 06:47

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message

> "Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at den falske Nebbesen er i stand til det!
> MvH Steen

Jeg tror dælme jeg kunne alligevel. er det uret nede i højre hjørne? Hvis
det er det, så er det vist rettet nu.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-09-05 22:01

On Mon, 12 Sep 2005 22:46:51 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Jeg tror dælme jeg kunne alligevel. er det uret nede i højre hjørne? Hvis
>det er det, så er det vist rettet nu.

Hmm ja det er uret i højre hjørne .... nu ved jeg ikke lige hvornår du
sendte dit indlæg ? men ellers så tror jeg du har den ...

Fra : JB

Dato : 16-09-05 07:06

Bo M Mogensen wrote:
> nu ved jeg ikke lige hvornår du
> sendte dit indlæg ? men ellers så tror jeg du har den ...

Bo render du rundt med den fremme ?

Fra : Paul

Dato : 12-09-05 22:19

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror dælme jeg kunne alligevel. er det uret nede i højre hjørne? Hvis
> det er det, så er det vist rettet nu.

Næppe...

Dit indlæg er sendt klokken 07:46 i morgen den 13. september.

Så med mindre du bor i Japan eller deromkring, så er din tid ikke blevet
rettet.

M.v.h.

Paul

Fra : Peter Juhl

Dato : 12-09-05 23:51

nana sørensen wrote:

> Jeg tror dælme jeg kunne alligevel. er det uret nede i højre hjørne?
> Hvis det er det, så er det vist rettet nu.

To klik på uret i hjørnet.
Vælg "Time Zone"
Sørg for at der står "(GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris"

....1,21 GigaWatt...