Skærme
Fijala 3554
aftørring af tft skærm
Fra : Brian Bech

Dato : 10-09-05 14:54

Hej NG,

Hvad bruger til at tørre jeres tft skærm af med for støv og fedtede
fingre. Jeg er klar over man kan købe specielle klude, men er der noget
man har i en alm. husholdning der kan bruges?

Mvh Brian.

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 12-09-05 07:32

"Brian Bech" <bbech@hotmail.c> skrev i en meddelelse
> [...]
> fingre. Jeg er klar over man kan købe specielle klude, men er der noget
> man har i en alm. husholdning der kan bruges?

Microfiberklude er rigtig gode - tør af med en fugtig "almindelig"
microfiberklud
og tør derefter af med en microfiberklud beregnet til glas/spejl (de er
"finere" i det)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Brian Bech

Dato : 12-09-05 16:35

Brian S. Jensen wrote:
> [...]
> microfiberklud
> og tør derefter af med en microfiberklud beregnet til glas/spejl (de er

Tak for tippet.

Mvh. Brian