Kan DKH blokere domæne ?
Fra : Jurahaj

Dato : 10-09-05 14:49

Hej
Vil høre om der findes bare et eneste eksempel på at DK-hostmaster
har blokeret et website på foranledning magthaverne ? Her mener jeg,
vil DKH annullere navnet eller sabotere DNS oplysningerne for at
blokere for at folk kan besøge sitet ?

Domænenavnet krænker ingen rettigheder, det kunne hedde noget rent
volapyk, men det udbyder tjenester som har til formål at hævne
magthavernes forbrydelser, f.eks ved at formidle sort arbejde og give
instruktioner i hvordan man bedst hævner sig og snyder mest muligt og
til størst mulig skade for magthaverne.

Kender en som vil lave et site, og hoste det i Kina, for her vil
magthaverne formentlig ikke kunne kræve oplysninger om bagmanden eller
nedlægge fogedforbud. Ja personen vil endda have et CN domænenavn,
for at indikere, at her er der ikke noget at komme efter. Men kan det
ikke ligesågodt køre på et DK domæne, hvis altså DKH opfører sig
hæderligt. Hvad siger I, kan et magthaverfjendst domæne saborteres af
magthaverne ved fogedforbud og lign. ?

Fra : Geert Lund

Dato : 10-09-05 14:59

Jurahaj wrote:

> Hvad siger I, kan et magthaverfjendst domæne saborteres af
> magthaverne ved fogedforbud og lign. ?

Du må naturligvis ikke udbyde informationer og tjenester fra dit .dk
domæne som strider mod dansk ret og lovgivning.[1]

[1] Se §2.2c i DIFOs regelsæt: http://www.difo.dk/regler/version10.pdf

Geert Lund,
www.GLD.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-09-05 16:09

on 10-09-2005, Geert Lund supposed :

> Du må naturligvis ikke udbyde informationer og tjenester fra dit .dk domæne
> som strider mod dansk ret og lovgivning.[1]

Derudover kan bagmanden vel straffes for at opfordre til ulovligheder ?

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-09-05 15:47

On Sat, 10 Sep 2005 06:49:08 -0700, Jurahaj wrote:

> Hvad siger I, kan et magthaverfjendst domæne saborteres af
> magthaverne ved fogedforbud og lign. ?

Nej, men de kan give dig tilskud til de rigtige piller.
--
MVH
osv...