Akkupunktur mod Psoreasis en skrøne (Del 2~
Fra : Carsten JvT

Dato : 07-06-01 10:13

Tak for de mange svar jeg fik på mit tidligere indlæg.
Jeg har dog et par spørgsmål mere til genierne herinde.

Da jeg vil prøve Akkupunktur for at se om jeg skulle være heldig at være
blandt dem hvor behandlingen lykkedes, vil jeg høre, om jeg bare skal
kontakte den første akkupuntør jeg finder i "De gule sider" eller er der
specialer inden for akkupunktur??

Og så "erfarings-spørgsmålet": Jeg bor i Humlebæk (nordsjælland), og vil
høre om der er nogen akkupuinktører, der kan anbefales.

Mange tak for tidligere svar og på forhånd tak for de kommende

Carsten JvT

Fra : Bjarne Krog

Dato : 07-06-01 11:15

On Thu, 7 Jun 2001 11:12:42 +0200, "Carsten JvT" <daun12@fitfsv.dk>
wrote:
> [...]
>blandt dem hvor behandlingen lykkedes, vil jeg høre, om jeg bare skal
>kontakte den første akkupuntør jeg finder i "De gule sider" eller er der

Nej der er ikke tale om specialer inden for akupunktur, for det det
drejer sig om er en ubalance der skal rettes op.
dem du finder på denne HP. http://www.akupunktoerer.dk/ er alle
akupunktører med en god uddannelse bag sig, samt en stærk forening i
ryggen til at hjælpe den enkelte akupunktør.

____________________________
Venlig hilsen, Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk
Denne her fra nyhedsgruppen

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 11:15

"Carsten JvT" <daun12@fitfsv.dk> wrote in message

> Og så "erfarings-spørgsmålet": Jeg bor i Humlebæk (nordsjælland), og vil
> høre om der er nogen akkupuinktører, der kan anbefales.

Kig på http://www.acumed.dk/ (Dansk Medicinsk Selskab for Akupunktur).

/arcana

Fra : Bjarne Krog

Dato : 07-06-01 12:16

On Thu, 7 Jun 2001 12:15:16 +0200, "/arcana" <mailme@youllnever.com>
wrote:

>"Carsten JvT" <daun12@fitfsv.dk> wrote in message

>Kig på http://www.acumed.dk/ (Dansk Medicinsk Selskab for Akupunktur).

De dør af grin hvis du spørger dem om de kan hjælpe med Psoreasis, for
lægerne mener kun at man kan fjerne smerter med akupunktur, men held
og lykke.
____________________________

Fra : jappe

Dato : 07-06-01 20:54

> De dør af grin hvis du spørger dem om de kan hjælpe med Psoreasis, for
> lægerne mener kun at man kan fjerne smerter med akupunktur.

Nå så det tror du *GG*.
Se lige www.acumed.dk/Articles/Akupunkturbrug-Rosted.htm

Da vil du se, at de skam også behandler meget andet end smerter.

Jappe

Fra : Bjarne Krog

Dato : 10-06-01 08:09

On Thu, 7 Jun 2001 21:53:57 +0200, "jappe" <jap@jap.dk> wrote:

>Nå så det tror du *GG*.
>Se lige www.acumed.dk/Articles/Akupunkturbrug-Rosted.htm
>
>Da vil du se, at de skam også behandler meget andet end smerter.
>
>Jappe

Det glæder mig ........... tak for linket