fotofartkontrol
Fra : Bo Thomsen

Dato : 07-06-01 10:14

prøv at kigge i dk.binaer.motor under fartbøde
gad vide om motorcykelisten der fik billedet gik i retten denne gang
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Niels Drewes

Dato : 07-06-01 10:31

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at kigge i dk.binaer.motor under fartbøde
> gad vide om motorcykelisten der fik billedet gik i retten denne gang

Er du ikke lidt fikseret på hastighedsoverskridelser:-|?

Vh

Niels

Fra : Bo Thomsen

Dato : 07-06-01 11:18

> Er du ikke lidt fikseret på hastighedsoverskridelser:-|?

det følger med hvis man godt kan li at køre stærkt
så er det er dk svært at undgå at overskride fartgrænserne.

Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Mich@el H.

Dato : 07-06-01 10:49

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 07-06-01 14:34

øøhhh, det lyder måske lidt dumt, men på hvilken server ligger denne
nyhedsgruppe?

Fra : Fætter Højben

Dato : 07-06-01 11:46

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> wrote in message
> prøv at kigge i dk.binaer.motor under fartbøde
> gad vide om motorcykelisten der fik billedet gik i retten denne gang
> [...]

Det er vist en and. Kan jeg nok godt sige uden at afsløre for meget.

Hvis man bliver blitzet på en motorcykel, kan man så ikke bremse med det
samme og "bakke" tilbage, så ens nummerplade ikke er synlig? For de skulle
efter sigende skrive nummerpladen ned, når man kører forbi.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-06-01 13:07

> [...]
> prøv at kigge i dk.binaer.motor under fartbøde
> gad vide om motorcykelisten der fik billedet gik i retten denne gang

*LOL*

Det tror jeg ikke han gjorde.........

Billedteksen lyder (frit oversat)

"I Holland blev en and fotograferet af en politi radar, den fløj med 64
km/t, på et sted hvor 50 km/t er tilladt."

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Bo Thomsen

Dato : 07-06-01 21:14

> "I Holland blev en and fotograferet af en politi radar, den fløj med 64
> km/t, på et sted hvor 50 km/t er tilladt."

jeg kunne ellers godt forestille mig at de forsøgte at nare nogle klegner ud
af endnu en mc'ist a la uffe-sagen
bo thomsen
vfr 750f - til salg
bbt@worldonline.dk