Font størrelser...
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 07-06-01 10:13

Er der ikke noget med at der er en fonttype der altid har den samme
karkater-bredde?

/Stig N. Jepsen

Fra : Robert Piil

Dato : 07-06-01 10:12

On Thu, 7 Jun 2001 11:12:52 +0200, "Stig Nørgaard Jepsen"
<stignj@mail.dk> wrote:

>Er der ikke noget med at der er en fonttype der altid har den samme
>karkater-bredde?

Lucida Console
Courier (new)

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 07-06-01 10:37

Stig Nørgaard Jepsen <stignj@mail.dk> wrote:

> Er der ikke noget med at der er en fonttype der altid har den samme
> karkater-bredde?

Andale Mono

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi [mostly in Danish]

Fra : Wired Earp

Dato : 07-06-01 11:07

Jonas C. Voss wrote:

> Andale Mono

Fed font. Der er også font-family: Courier New, Courier, mono [den
sidste betyder bare brugerens default monospaced font, det er oftest
Corier New].

Jeg sidder og har et problem med at NN6 til at lave text-
decoration:underline på mono-spaced fonts.

--
Wired Earp
Wunderbyte

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 07-06-01 11:38

Wired Earp <wiredearp*REMOVE*@e-hund.dk> wrote:

> Jeg sidder og har et problem med at NN6 til at lave text-
> decoration:underline på mono-spaced fonts.

Jeg kan godt få den til det med andale mono i NN6 til Mac.

Fra : Wired Earp

Dato : 07-06-01 11:52

Jonas C. Voss wrote:

>Jeg kan godt få den til det med andale mono i NN6 til Mac.

Det er meget underligt. Nogle gange virker det, andre gange ikke. Just
nu har de steder, hvor det virkede før, skiftet plads med de steder
hvor det ikke virkede.

Er Andale Mono installeret som standard på Mac?

--
Wired Earp
Wunderbyte

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 07-06-01 13:25

> [...]

> Det er meget underligt. Nogle gange virker det, andre gange ikke. Just
> nu har de steder, hvor det virkede før, skiftet plads med de steder

Meget mystisk, men kan man ikke godt tillade sig at tro. at det er en
ren NN6-fejl? Den er jo ikke just pletfri.Iøvrigt skulle der være kommet
en 6.01, men forvent ikke for meget.

> Er Andale Mono installeret som standard på Mac?

Yep, den bliver installeret med OS'en. Så vidt jeg har den været
standard udstyr siden MacOS 9.0.

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi