Numse-sex med hest med fatal slutning
Fra : Peter von Dy

Dato : 09-09-05 20:00

http://www.blogwars.com/modules.php?name=News&file=article&sid=4425&title=Horse%2BFucks%2BMan%2Bto%2BDeath&mode=nested&order=0&thold=0

Undskyld den gyselige link. Kan ikke finde ud af at afkorte den.

Man kan dø af at blive røvpulet af en hest det fandt denne
skøre amerikaner ud af. Han stikker røven i vejret og.......

Fra : Klaus G.

Dato : 09-09-05 21:18

> Undskyld den gyselige link. Kan ikke finde ud af at afkorte den.
Går nok :)

> Man kan dø af at blive røvpulet af en hest det fandt denne
> skøre amerikaner ud af. Han stikker røven i vejret og.......
Ham på videoen dør jo ikke af det. Og efter hvad jeg kan læse i comments, så
er det "mesteren" i at få sager i røven?
"Anyone that has seen pics of MrHANDs asshole and what he puts up there on a
daily basis, knows that it really is no big deal, no pun intended there,
just another sick video, and as someone pointed out, very very old, so
welcome you new commers, fun seeing the reactions from noobs."

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per H

Dato : 09-09-05 21:32

On Fri, 9 Sep 2005 21:00:21 +0200, "Peter von Dy" <PvD@ofir.dk> skrev:

> [...]
>
>Man kan dø af at blive røvpulet af en hest det fandt denne
>skøre amerikaner ud af. Han stikker røven i vejret og.......

hvordan ved du at han døde?

Vh Per
icq 8212837

Fra : Per Rønne