Imamer mod pigeomskæring
Fra : Per Vadmand

Dato : 09-09-05 13:59

Seks danske imamer har udstedt en fatwa mod pigeomskæring, da den "ikke har
hjemmel i Islam." Fint nok. Så mangler vi bare drengene.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-09-05 14:17

Per Vadmand wrote:
> Seks danske imamer har udstedt en fatwa mod pigeomskæring, da den "ikke har
> hjemmel i Islam." Fint nok. Så mangler vi bare drengene.

Og en tilsvarende henstilling fra jødernes religiøse ledere.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 09:18

"Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> wrote in message

> Og en tilsvarende henstilling fra jødernes religiøse ledere.
>
> Med venlig hilsen
> Børge

ja, så udpræget. Godt nok fjerner omskæring kvindens nydelse ved sex. Men de
små drenges??? det er sgu da ligeså trist uden forhud. Jeg mødte engang
en der virkelig ikke kunne mærke noget som helst ved sex, bare hård hud på
pikhovedet.
Al omskæring skal forbydes. If it aint broke, why fix it.

Fra : katrine J

Dato : 10-09-05 10:58

> Og en tilsvarende henstilling fra jødernes religiøse ledere.
>
> Med venlig hilsen
> Børge

Børge..

Jøderne omskære ikke deres kvinder, kun deres drengebørn, pige omskæring er
faktisk heller´ikke noget der er religiøst betinget, det er en
traditions-ting, omend meget depraveret.

Jeg er dog 100% enig med Nana, det burde forbydes at omskære børn...også
drengebørn, det er et overgreb og jeg er total ligeglad med alle de lamme
undskyldninger om at "så føler lille abdul eller moses sig uden for"
Hvis de vil omskæres så kan de gøre det når de er gamle nok til at give
tilsagn (dvs 18 år efter dansk lov)

Og så kan de jo selv betale for det

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-09-05 12:31

katrine J wrote:

> Jøderne omskære ikke deres kvinder, kun deres drengebørn,

Min kommentar var til et ønske om en fatma mod omskæring af drenge. Hvis
man skal bede et trossamfund tage afstand fra en bestemt praksis, må man
også bede andre trossamfund, som følger samme praksis, gøre det. Det er
da underligt, hvis jøder må omskære børn, mens muslimer ikke må.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : wanker

Dato : 10-09-05 11:11

Jeg er helt enig med Katrine

Omskæring på piger er selvfølgelig depraveret

Men jeg synes også at omskæring af drenge børn er hæsligt, det er et
overgreb da et lille barn på få uger ikke kan give sit tilsagn
Når man følger debatten bl.a i USA er det tydeligt at der er en masse
konservative jøder (og sikkert også muslimer) der med en patalogisk
stædighed forsøger at retfærdiggøre drenge omskæringer med trussels
historier om at man undgår alle mulige sygdomme og pikke falder af hvis man
ikke er omskåren.
Det er jo patetisk når vi ved at det jo er et dække for disse religioners
forkvaklede sexual moral og manglende evner til at tale åbent med sønne-mand
om at nu skal han huskeat trække sin forhud tilbage og vaske den når han er
i bad
Statistik er taknemmeligt, man kan opnå præsist det argeument hvis man
vender tallene rigtigt.
Problemmer er at "nu har vi gjodt det i tusind af år og vi er for dumme til
at tage den praksis op til revision"