Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
tv-in?
Fra : Ryne

Dato : 07-06-01 09:27

Hvordan trækker jeg mit tv-signal over i mit tv-in?? så jeg ka se tv på
computeren.....grafikkortet er et Ati radeon 64vivo

Fra : Gerner

Dato : 07-06-01 11:03

On Thu, 7 Jun 2001 10:27:08 +0200, "Ryne" <larz_prime@hotmail.com> wrote:

>Hvordan trækker jeg mit tv-signal over i mit tv-in?? så jeg ka se tv på
>computeren.....grafikkortet er et Ati radeon 64vivo

Kender ikke kortet, men har den ægte tv-in, d.v.s. at der er en dekoder på
kortet (en stor box) som laver tv om til video ?

Så kan du bruge en tv splitter.

Ellers er tv-in en fejlbenævnelse og er blot video in, enten composite eller
s-vhs-in signal.

Dit tv eller video skal så have scart-out eller video out eller s-vhs out.

--
To.: Echelon

No of SETI units returned: 34
Processing time: 22 days, 19 hours.
(Total hours: 547)
www.setiathome.ssl.berkeley.edu

Fra : Henrik Jensen

Dato : 07-06-01 14:47

TVIN???

Pas på med ham Mogens Amdi Petersen

Fra : Osten

Dato : 09-06-01 12:13

"Henrik Jensen" <Enrico@esenet.dk> wrote in message
> TVIN???
>
> Pas på med ham Mogens Amdi Petersen

Det er vist Tvind du tænker på (fnis)...

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 07-06-01 19:28

Jeg har selv kortet - du trækker tv-signalet fra din video. Der findes
tv-out. Du skal bruge et scart kabel med tv-out + lyd-out i den ende
der går i video - i den anden ende skal der være et aux/tv-in +
minijack til lydkortet dvs. line-in. Så skulle du kunne se tv på din
computer. Det er den måde jeg gør det på - virker perfekt på min 17" i
soveværelset. Det er jo bedre end et 14" :)

Mvh. Henrik