Raveonettes - pretty in black spørgsmål.
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-09-05 13:06

track 2 ca. 2 min. og 45 sek. inde i nummeret starter en dejlig rolig
guitar - når den guitar spiller er der støj - nærmest en svag skratten - er
det Raveonettes velkendte distortion lyd eller er det mit setup der
driller... jeg ved Raveonettes benytter sig meget af distortion på tidligere
udgivelser.
Pretty in black har det osse, men slet ikke i samme omfang - derfor mit
spørgsmål.

gider nogen tjekke deres skive?

på forhånd tak!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kim Riber

Dato : 09-09-05 23:12

Hej Sniper

Syntes ikke der er støj på min.

KR

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 10-09-05 09:42

sniper_Nolight skrev i en meddelelse ...
> [...]
> tidligere udgivelser.
> Pretty in black har det osse, men slet ikke i samme omfang - derfor mit

Det er der heller ikke på min.....

> på forhånd tak!

Det var så lidt....... nu fik jeg jo hørt den gode skive igen

-- HEJ
.................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!...................

Fra : Kim Riber

Dato : 10-09-05 12:09

UPS, hvor er mine gode manerer. selv tak sniper. Som henrik skriver, så
fik det jo en til at lytte til den gode skive en gang til.

KR

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-09-05 14:02

> gider nogen tjekke deres skive?
Der er heller ingen støj på min.

> på forhånd tak!
Ingen årsag, det er jo et godt album.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : MJ-23

Dato : 10-09-05 19:04

kanon album, man skulle hellere have denne udgave:
http://www2.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;-1;-1;-1&sku=380200

/MJ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-09-05 17:16

Tak skal i ha!

og ja, det album er helt uber fantastisk - gir mig gåsehud!

jeg tror min pc er synderen - spiller jeg originalen er lyden der ikke, så
er der kun den støj der nu er på al musik og spiller jeg kopien er der helt
tydeligt noget galt - den er smidt ud og jeg vil prøve at lave en ny og er
fejlen den samme skal fejlen vist ikke findes på mit anlæg men på min pc....
ny brænder måske, eller er det jo umuligt at finde ud af hvad der lige er
gået galt.
Meget af mit andet musik fejler ingenting fra samme brænder. Jeg laver kun
1:1 kopier af musik netop for at undgå kvalitetstab osv. så jeg kan ikke
leve med det støj.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 16:42

> og ja, det album er helt uber fantastisk - gir mig gåsehud!

Enig. Ikke mindst derfor er det en fornøjelse at man i dag er kommet i
besiddelse af en koncertbillet til 26. oktober. Nå ja, så tæller det vel
også lidt op, at White Stripes kommer...

Det bliver fantastisk.

Mvh Mikkel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-09-05 17:49

> Enig. Ikke mindst derfor er det en fornøjelse at man i dag er kommet i
> besiddelse af en koncertbillet til 26. oktober. Nå ja, så tæller det vel
> også lidt op, at White Stripes kommer...

hvor spiller de?

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 19:43

'Lokomotivværkstedet'' ved Københavns Hovedbanegård.

http://gaffa.dk/live/view.php/news_id=14080
http://gaffa.dk/live/view.php/news_id=14105

Mvh Mikkel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-09-05 22:08

> 'Lokomotivværkstedet'' ved Københavns Hovedbanegård.

ok - der sker sgu for lidt her på Fyn