Søger en sang de spiller i radioen - Noget~
Fra : SB

Dato : 09-09-05 09:23

Jeg har søgt i P3's playlister uden held! Er der en der kender den og ved
hvem der har lavet den??

//Søren

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 09-09-05 10:18

"SB" <bay@NOSPAMcool.dk> wrote in news:4321465d$0$37071
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> Jeg har søgt i P3's playlister uden held! Er der en der kender den og ved
> hvem der har lavet den??
>
> //Søren

Umiddelbart lyder det til at være:

Green Day - "Wake me up when september ends" fra albummet American idiot

/Søren Hjelholt

Fra : SB

Dato : 09-09-05 11:32

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> wrote in message
> [...]
> >

> Umiddelbart lyder det til at være:
>
> Green Day - "Wake me up when september ends" fra albummet American idiot

Det er det ikke, det er en dame/pige der synger - og så er det lidt mere
dance-agtigt!

//Søren

Fra : Familien Nielsen

Dato : 09-09-05 10:31

jeg tror måske det kan være fra den nye med MEW

Fra : SB

Dato : 09-09-05 11:31

"Familien Nielsen" <famniel@mail.dk> wrote in message
> jeg tror måske det kan være fra den nye med MEW

Tror det næppe, det er en dame/pige der synger - og så er det lidt mere
dance-agtigt!

//Søren

Fra : Peter Juhl

Dato : 09-09-05 11:38

SB wrote:

> Jeg har søgt i P3's playlister uden held! Er der en der kender den og
> ved hvem der har lavet den??

Timo Maas: First Day

....sammen med Brian Molko.

Fra : SB