spændingsregulator/laderelæ til japaner
Fra : Steen Karlshøj

Dato : 07-06-01 08:18

Er der nogen der ved hvor man kan købe en uoriginal
laderelæ/spændingsregulator til en Yamaha, der er så vidt jeg ved er der kun
2 forskellige til alle japanere, så der må være nogen der laver uorg. og
hvor er det billigst?
Min Yamaha er med magnet og så er der andre modeller med spole.
3 ledninger kommer ud fra statoren, de laver 70 - 80 volt, de går ind i
laderelæ/regulator og der er så 1 rød ledning hvor der kommer 14,5 volt ud.
Det må kunne laves billigt? de billigste uoriginale jeg har fundet koster
1200kr.
Men der er ikke for mange penge elektronik i den lille boks...!

Steen Karlshøj

Fra : Rene Thorarinsson

Dato : 07-06-01 11:56

Hej Steen.

Jeg kan kun anbefale at du henvender dig til.:

Erik Schnabel, Kronborggade 5, 2200 København N, tlf: 35 85 40 80

Han er verdensberømt i Danmark for at levere uoriginale løsninger, som
holder.

Mvh Rene
XL1200S