toolbar på google
Fra : JytteJ

Dato : 09-09-05 10:13

Hej gruppe.
Er der nogen der ved om det tilbud på toolbar, der er dukket op når man vil
bruge Google, er fup eller fakta?
(man skal jo være forsigtig i vore dage).

Hilsen
JytteJ

Fra : Max

Dato : 09-09-05 10:18

Hej Jytte

> Hej gruppe.
> Er der nogen der ved om det tilbud på toolbar, der er dukket op når man
vil
> bruge Google, er fup eller fakta?

Jeg vil tro det er fakta, hvis det var fup havde den nok ikke fået lov
til at være der i dagevis.

Mvh Max

Fra : JytteJ

Dato : 09-09-05 11:16

> Hej Jytte

> vil
>
> Jeg vil tro det er fakta, hvis det var fup havde den nok ikke fået lov
> til at være der i dagevis.

Det er nu først idag jeg har set den og jeg googler hver dag. Anyway jeg
tror jeg venter lidt med at bruge den, det kan jo være der dukker andre
meninger op.

VH.
JytteJ

Fra : Max

Dato : 09-09-05 11:26

Hej Jytte

> Det er nu først idag jeg har set den og jeg googler hver dag. Anyway jeg

De seneste par dage har den bare ligget helt nede i bunden.

Mvh Max

Fra : mop

Dato : 16-09-05 09:56

jeg har brugt Google bar i et år nu det virker og jeg syndes det er godt

den har været lidt bøvlet at finde før men nu er det let

Mogens

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-09-05 11:43

On Fri, 9 Sep 2005 11:13:25 +0200, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>Hej gruppe.
>Er der nogen der ved om det tilbud på toolbar, der er dukket op når man vil
>bruge Google, er fup eller fakta?
>(man skal jo være forsigtig i vore dage).

Googletoolbar er ikke noget nyt, det har været der så længe jeg kan
huske, har selv brugt den, men bruger nu en anden browser med de samme
funktioner, da jeg brugte den kunne man vælge en alm. og en udvidet,
der var en del snak om den der var udvidet var ok, men jeg har ikke
hørt at den ikke skulle være det.

Fra : ///M

Dato : 09-09-05 12:19

JytteJ wrote:
> Hej gruppe.
> Er der nogen der ved om det tilbud på toolbar, der er dukket op når
> man vil bruge Google, er fup eller fakta?
> (man skal jo være forsigtig i vore dage).

Den er helt aldeles uskadelig og meget anvendelig . Den har eksisteret
længe (er oppe i v. 3 nu) og er ad-free
- men jeg kan nu ikke se at de reklamerer for den på deres forside?!

///M

Fra : JytteJ

Dato : 09-09-05 15:25

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den er helt aldeles uskadelig og meget anvendelig . Den har eksisteret
> længe (er oppe i v. 3 nu) og er ad-free
> - men jeg kan nu ikke se at de reklamerer for den på deres forside?!

Det kan være de gør det hos mig, fordi jeg ikke har brugt den før? Den er
lige under søgefeltet, så den er svære ikke at opdage.
Men jeg tror jeg vil bruge den, selvom jeg ikke er helt klar over til hvad
?!

VH.
JytteJ

Fra : ///M

Dato : 09-09-05 15:49

JytteJ wrote:
> "///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan være de gør det hos mig, fordi jeg ikke har brugt den før?

Ja, det lyder egentlig logisk.

> Men jeg tror jeg vil bruge den, selvom jeg ikke er helt klar over til
> hvad ?!

Øhhh - ok?
Ellers tjek her hvordan den bruges og ser ud:
http://toolbar.google.com/?promo=mor-tb-en (evt. klik under "features")

///M

Fra : Kasper Dupont

Dato : 03-10-05 10:07

JytteJ wrote:

> "///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det kan være de gør det hos mig, fordi jeg ikke har brugt den før? Den er
> lige under søgefeltet, så den er svære ikke at opdage.

Jeg har heller aldrig brugt googles toolbar. Og jeg har
aldrig bemærket nogen reklamer for den på deres forside,
selvom jeg næsten dagligt har brug for at søge efter et
eller andet på google.

--
Kasper Dupont
Note to self: Don't try to allocate

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 16:18

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> bruge Google, er fup eller fakta?
> (man skal jo være forsigtig i vore dage).

Det har du ret i.

Jeg har brugt google toolbar i over et år nu. Både som popup-stopper, men
også bare som ekstrem hurtig adgang til søgning fungerer den upåklageligt.

Grunden til at du først ser den nu er, at den kun har eksisteret i en
engelsk version hidtil. Man skulle faktisk lede en del efter den.

Men nu er den kommet i en dansk version og det er jo dejligt!

Ivan, en ivrig googl' er