Andet multimedie
bentjuul 3670
hurtig pc til grafisk produktion?
Fra : Nielsen

Dato : 10-09-05 08:25

Hej I gruppen

Jeg er blevet sat til at sammen sætte en hurtig PC til grafisk produktion.
Slut produkt er færdige film, pdf til tryk og direkte til CTP.
Pc'en kommer til at indeholde hele Adobes grafiske brugerflade, Pitstop,
qurke exp, corel produkter etc.
Hvilken motherbord, processer skal jeg gå efter? evt. dual processer?
og hvad der ellers må være af gode råd til at sætte en maskine sammen.

på forhånd tak

Mvh
Ole Lykke

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-09-05 21:51

Nielsen wrote:

> Jeg er blevet sat til at sammen sætte en hurtig PC til grafisk
> produktion. Slut produkt er færdige film, pdf til tryk og direkte til
> CTP.

Prøv at spørge i en passende hardware-gruppe. Her diskuteres
grafikbehandling (billedredigering).

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/