Ændring af trækprocent ved flytning til an~
Fra : madsv

Dato : 07-09-05 10:29

Hej

Jeg ville høre om der er nogle, som kunne svare mig på hvornår, at
man får ændret sin trækprocent ved flytning til en anden kommune.

Er det ligeså snart, at man flytter, eller er det sådan, at den
kommune man boede i på et eller andet tidspunkt i løbet af året (jeg
mener, at det er september), at det er den trækprocent man skal betale
indtil det følgende år.

Jeg håber, at en kender svaret på spørgsmålet.

Jeg har prøvet, om jeg kunne finde svaret på internettet, men jeg har
desværre ikke fundet noget.

På forhånd tak

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : LIV

Dato : 07-09-05 10:32

madsv wrote:
> [...]
>
> Jeg håber, at en kender svaret på spørgsmålet.
>
> Jeg har prøvet, om jeg kunne finde svaret på internettet, men jeg har

Prøv at ringe til ToldSkat i en kommune, de ved det sikkert.

Fra : madsv

Dato : 07-09-05 10:33

Selvfølgelig ved de da det

Det vil jeg prøve

Tak for det

Fra : Holst

Dato : 07-09-05 10:40

madsv wrote:

> [...]
> indtil det følgende år.
>
> Jeg håber, at en kender svaret på spørgsmålet.

Så vidt jeg husker er det din bopæl pr. 1. september, der bestemmer din
trækprocent for det efterfølgende år.

Dvs. din bopæl her pr. 1. september 2005 bestemmer din trækprocent for
det kommende år 2006.

Ellers ved din lokale skatteforvaltning det sikkert.

Fra : Holst

Dato : 07-09-05 13:39

Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg håber, at en kender svaret på spørgsmålet.
>
> Jeg har prøvet, om jeg kunne finde svaret på internettet, men jeg har

Hej Nielsen, du skulle overveje at gøre noget ved din citatteknik.

Fra : Nielsen

Dato : 07-09-05 14:03

"Holst" <newssep05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Nielsen, du skulle overveje at gøre noget ved din citatteknik.

Livet indeholder mange overvejelser

Fra : Nielsen

Dato : 08-09-05 06:21

"Holst" <newssep05@shelter.dk> wrote in message

> Hej Nielsen, du skulle overveje at gøre noget ved din citatteknik.

Hej Holst

Havde lige "lidt temmeligt travlt", men hvad mener du?

Fra : Holst

Dato : 08-09-05 08:35

Nielsen wrote:

> Havde lige "lidt temmeligt travlt", men hvad mener du?

Hvis du kigger på dit svar til madsv, så vil du se, at der ikke er megen
forskel på det citere og dit svar.

Fra : Nielsen

Dato : 08-09-05 12:38

> Hvis du kigger på dit svar til madsv, så vil du se, at der ikke er megen
> forskel på det citere og dit svar.

Det ved jeg godt men det kan jeg ikke gøre så meget ved. Eller kan jeg ? Det
plejer jo at komme automatisk.