Hvad gør man ved politi, der ikke dur?
Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-05 13:24

- især nårr også journalist-vagthundene er betalt til at følge kommandoveje
og ikke se at en nyhed er en nyhed

Hærværk/drabforsøg ignoreres af politiet.For jeg hedder ikke Hvilshøj

Uprovokeret i enhver henseende har bøller - formodentlig muslimer og/eller
autonome - smidt en brosten ind gennem termoruden i min opholdsstue, hvor
jeg vågnede derved og kunne være ramt.
Grundløst vælger politiet, som jeg straks ringede til, ikke at besøge og
undersøge.
Og derfor vil alle ledende dagblade ikke skrive om sagen.
Er der ikke noget galt?
Som en hån oveni glarmesterregningen placeredes et toilet på min plæne lige
udenfor terassen på husets forside, hvor attentatforsøget/hærværket
udførtes.
Hvilshøjs hjem er utvivlsomt forsynet med overvågningskameraer og lignende
nu - men der var ikke drabsrisiko ved brandattentatet på hendes garage.
Er hendes embede mere værd at beskytte end min aldeles legale og sobre brug
af ytringsfriheden via internettet?

Med venlig hilsen Bo Warming, pensioneret gymnasielærer, Bjelkes Alle 46,
2200 N, 35861000

PS Send til nyhedsredaktion og/eller bring som læserbrev.
Jeg påstår ikke at politiet kan gøre en masse, eller at de ikke har andre
vigtige sager. Men kan nogen forklare at Hvilshøj får så stor dækning og så
meget politiarbejde og en indvandrings- og autonom-kritikere lægges
konsekvent på is

TIDLIGERE har drenge lidt under den kriminelle lavalder, bombarderet nogle
af mine forstærkede ruder med kasteskyts uden at trænge gennem. Politiet
tilkaldtes og talte med en etnisk af dem og fulgte ikke mit råd om at bede
om navn - det var drengestreger, forklarede de mig. Den for 34 timer siden
kastede brosten kunne let have dræbt - og næste gang er det måske sprængstof
der kastes ind, når de af politiet opmuntrede drenge er blevet ældre?
Der kan tages fingeraftryk af både sten og toilet
Naboen har fået smidt molotov op på sin tagterasse, så halvdelen af huset
brændte, og folk i kvarteret tror at forbryderen troede han afbrændte mit
hus. Det skete om natten august 2003.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-08-05 18:19

Bo Warming wrote:
-snip-

Svaret på dit spørgsmål som du har spurgt om i subject-linjen er: flyt
til udlandet, hvor der er nogle andre politifolk.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-08-05 19:17

In article <o5DQe.134249$D43.132862@fe65.usenetserver.com>, Bo Warming wrote:
> - især nårr også journalist-vagthundene er betalt til at følge kommandoveje
> og ikke se at en nyhed er en nyhed

Du vælger at gå til SAP eller KAP, og få deres journalister til at skrive
i Arbejderen. De lider ikke under at være belastet af sund fornuft.

Hvis det ikke virker, kan du så ikke lave en blog eller en podcast,
hvor interesserede kan komme og hente dine ytringer hvis de ønsker.
Evt reklamere herfor med løbesedler på den lokale gågade.

Og så lade være med at sende alle dine klagemails til denne gruppe.

Fra : Spangkuk

Dato : 30-08-05 04:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev

[SNIP] en masse...

Det er forkasteligt og uacceptabelt det du er blevet
udsat for!

Spang

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-08-05 13:08

> Uprovokeret i enhver henseende har bøller - formodentlig muslimer og/eller
> autonome - smidt en brosten ind gennem termoruden i min opholdsstue, hvor
> jeg vågnede derved og kunne være ramt.

Har du spekuleret på at alt det lort du smider rundt omkring i grupperne her
kan være årsagen?

Ikke at jeg bifalder metoden, men hvis det kan få dig til at holde kæft ....
du er en pestilens på usenet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Spangkuk

Dato : 30-08-05 13:12

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i

> Ikke at jeg bifalder metoden, men hvis det kan få dig til at holde kæft
> .... du er en pestilens på usenet.

Så smid ham dog i kill-filtret.

Spang

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 30-08-05 13:43

Spangkuk wrote:
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i

> Så smid ham dog i kill-filtret.
>
> Spang

Det nytter ikke noget, for der er altid nogen der quoter ham eller
besvarer ham så derfor er det umuligt at undgå at støde på Bo Warming på
usenet.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-08-05 14:28

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse

> Så smid ham dog i kill-filtret.

Done. Han var røget ud pga ny computer - som langt fra er sat op endnu.

--
Per, Esbjerg