Povl H. Pedersen wrote:
> Hvad gør man i en sådan situation, hvor man har mistanke om det ene produkt
> ødelægger det andet ?
Juridisk er det en rigtig skidt situation, hvis begge producenter skyder
skylden på hinanden. Hvis du har handlet som forbruger, kan du dog bruge
formodningsreglen til at få byttet varerne indtil én af producenterne
får lyst til at bevise, at det er den andens problem.
I din situation, vil jeg dog mene, at når to motherboards dør på en time
(hvoraf mindst ét har fungeret med en anden PSU), så har PSU'en det ikke
godt.
M.v.h.
Jonathan
p.s. Har selv siddet med motherboard og CPU fra forskellige
leverandører, som gensidigt slog hinanden ihjel! Det tog 2-3
motherboards og CPU'er inden vi fandt sammenhængen og skiftede til en
anden type motherboard (selv om første MB-producent naturligvis havde
angivet, at CPU'en var kompatibel).
--
Er din email vigtig? Er du træt af, at din hjemmeside er nede?
Stabilt webhotel på redundant setup med daglig backup.
POP3, IMAP, PHP, JSP, Java, Perl, Python, Telnet, SSH, Cron-jobs m.v.
http://www.jsp-hotel.dk/