Cliche.dk / Bona Holding og ytringsfrihed.~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-08-05 18:12

Nedenstående er samling af links, er sendt af mig som person og er uden
nogen tilknytning til min rolle på newz.dk. Synes blot folk skal have at
vide hvordan dette firma arbejder.

Sådan håndterer Cliche at man kritiserer deres sikkerhed:
http://www.newz.dk/forum/item/57933/#9

Sådan har cliche behandlet kundernes data:
http://66.249.93.104/search?q=cache:lZSph0X1Gg0J:newz.dk/forum/item/57674/+sikkerhed+cliche+newz.dk&hl=en
http://66.249.93.104/search?q=cache:FObowNCL9hEJ:newz.dk/forum/item/57710/+n%C3%A5r+sikkerhed+er+en+cliche&hl=en

Og sådan svarer Cliche, når de konfronteres med problemerne.
http://www.computerworld.dk/sikkerhed/default.asp?Mode=2&AutoArticleID=24088

Og tænk så over, at Cliche's ejer, Morten Bonavent, har en del andre
webhosting firmaer under Bona Holding... (søg evt på adressen på de gule
sider for at se hvilke)

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-08-05 19:11

Esben von Buchwald wrote:
> Nedenstående er samling af links, er sendt af mig som person og er uden
> nogen tilknytning til min rolle på newz.dk. Synes blot folk skal have at
> vide hvordan dette firma arbejder.

snit en masse rod.

Hvad har det med jura at gøre?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-08-05 08:17

"Anders Christensen" wrote

> snit en masse rod.
>
> Hvad har det med jura at gøre?

Det eneste jeg ikke forstår
Hvorfor har Cliche ikke hældt dem ud for længe siden?
De må vel være sultne efter pengene?

- Peter

Fra : SoftMan Brian

Dato : 21-08-05 09:50

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote in message
> Sådan håndterer Cliche at man kritiserer deres sikkerhed:
> http://www.newz.dk/forum/item/57933/#9

Står der noget i forummet der ikke kan forsvares, er det fuldstændig
legitimt & korrekt at bede dem om at fjerne det, og at de gør det.

Hvis det er legitimt og kan forsvares, er det newz.dk der er vattede, og
ikke Cliche der er dum. (Ikke at Cliche ikke ER dummere end bølgepap med de
dårlige undskyldninger der fylder meget lidt i nedenstående artikel)

> Og sådan svarer Cliche, når de konfronteres med problemerne.

http://www.computerworld.dk/sikkerhed/default.asp?Mode=2&AutoArticleID=24088

Siger nu næsten mere om CW´s til tider elendige jurnalistik. At Morten
Bonavent for lov til at bruge det meste af spaltepladsen på et gammelt og,
relativt til de andre problemer, irrelevant problem, er ikke særligt
imponerende.

Men der er vel ikke nogen der lægger følsomme data på et "low budget"
webhotel, for så er man vist heller ikke selv for smart.

FUT: dk.snak.off-topic

P.S: hvis newz.dk's brugere i stedet brugte det rigtige internet forum (læs
Usenet) ville Cliche slet ikke have den mulighed for at få slettet, men
ville skulle køre bagvaskelses sag eller lign. mod de enkelte forfattere.