Jurist med håndværkerbaggrund
Fra : Steen Suder

Dato : 18-08-05 14:13

Jeg overvejer at undersøge muligheden for at læse jura på UNI
sideløbende med mit arbejde som selvstændig IT-konsulent.
Jeg har en faglig baggrund som håndværker indenfor IT-området.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en sludder med jurister, der
har været samme eller lignende tur igennem.

Hvem melder sig frivilligt?

--
Steen Suder

Fra : Grunt

Dato : 19-08-05 10:05

On Thu, 18 Aug 2005 15:13:02 +0200, Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:
in dk.videnskab.jura
> [...]
>I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en sludder med jurister, der
>har været samme eller lignende tur igennem.

Det vil vist være en meget sjælden fugl der måske slet ikke yngler i danmark.
Hvordan kan man være håndværker inden for it området ? lodde kredskort ?

Fra : Steen Suder

Dato : 20-08-05 14:37

Grunt wrote:

> [...]
>
> Det vil vist være en meget sjælden fugl der måske slet ikke yngler i
> danmark. Hvordan kan man være håndværker inden for it området ? lodde

Det kan man på flere måder. Min uddannelse kaldes datamekaniker (nu
datafagtekniker) og er normeret til fem år.

--
Steen Suder

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 19-08-05 10:25

Grunt wrote:

> Det vil vist være en meget sjælden fugl der måske slet ikke yngler i danmark.
> Hvordan kan man være håndværker inden for it området ? lodde kredskort ?

IT området har flere håndværksmæssige uddannelser

Du kan burde udvide din horisont lidt
http://www.ots.dk/s2_erhverv/datafagtekniker_og_IT.htm

- Peter