"Privatlivets fred"
Fra : Mulle

Dato : 01-08-05 10:22

Hej

Har et lidt underligt problem..

Min nabo af ældre årgang er lidt af en perfektionist sådan rent have
mæssigt, det er der selvfølgelig ikke noget i vejen med hvis det ikke
lige betød at han absolut skal bruge 2-3 timer 2 gange om ugen stående
på en stige med en lille grensaks og klippe hvert enkelt skud der er
mere end ½ cm højere end de andre ned.

Det er såmænd ikke det at han holder hækken på den måde, det er mere
det at han tilsyneladende altid vælger at gøre det lige når min
samlever smider sig for at tage solbad (Når solen ellers viser sig)..

Hækken er 2 meter høj, manden står på en lille aluminiums stige, han
er opereret i hoften og kan ikke (iflg. en anden nabo) klare at slå
græsplænen, dog kan han godt klare at fise op og ned af stigen når den
skal flyttes.

Dette får mig selvfølgelig til at mistænke den gamle gris for primært
at stå der for at glo på min samlever når hun solbader..

Er der nogen regel der omhandler privatlivets fred der kunne bruges
til at få det stoppet, som sagt må han såmænd gerne være haveglad men
det kan vel ikke siges at være normalt at bruge 3-6 timer om ugen på
en stige for at klippe toppen af hækken / Glo på min samlever.

Hvad gør man ? Køber en læskærm så han ikke kan stå og glo eller er
der andet man kan gøre ?

Mulle

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-08-05 10:26

On Mon, 01 Aug 2005 11:21:55 +0200, Mulle wrote:

> Hvad gør man ? Køber en læskærm så han ikke kan stå og glo eller er
> der andet man kan gøre ?

Giv hækken en masse gødning, send samleveren ud og tage solbade noget
oftere (lad hende evt gnide sig godt ind i olie mens naboen kigger), så
får i nok en ny nabo inden længe.

--
MVH
osv...

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-08-05 10:44

On Mon, 01 Aug 2005 11:26:11 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> Giv hækken en masse gødning, send samleveren ud og tage solbade noget
> oftere (lad hende evt gnide sig godt ind i olie mens naboen kigger), så
> får i nok en ny nabo inden længe.

Hovsa, så skete det også for mig. Jeg troede bestemt jeg var i en anden
gruppe (havde lige været i hus-og-have).
Bekagler.
--
MVH
osv...

Fra : Christian

Dato : 01-08-05 21:26

"Mulle" <test@test.dk> wrote in message
> [...]
> en stige for at klippe toppen af hækken / Glo på min samlever.
>
> Hvad gør man ? Køber en læskærm så han ikke kan stå og glo eller er

hvad fa'en så ved du jo hvad du skal lave når du bliver gammel ,- well
han må i princippet IKKE klippe den halvdel af hækken der er din!!, hvis den
står i skel.

Fra : BT

Dato : 02-08-05 20:54

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Mulle" <test@test.dk> wrote in message

<<KLIP>>

Køb en havevander, og sæt den til at vande hækken, Når han så kommer for tæt
på hækken, vil han jo få omgang vand..

/Brian