Fortrudt opsigelse af lejemål
Fra : Niels T

Dato : 30-07-05 17:39

Hej NG!

Håber i kan hjælpe os, da vi har lavet en brøler Vi har skriftligt
opsagt vores lejlighed i boligforeningen, med fraflytning pr. 15september.
Problemet er dog at vi nu har fortrudt denne opsigelse og gerne vil blive
boende... Er det muligt at "annullere" opsigelsen, eller er vi afhængig af
boligforeningens velvilje?

På forhånd tak,
Niels Thomsen

Fra : Jesper Lund

Dato : 30-07-05 17:47

Niels T <niels_t79FJERN_dette@hotmail.com> wrote:

> [...]
> fortrudt denne opsigelse og gerne vil blive boende... Er det
> muligt at "annullere" opsigelsen, eller er vi afhængig af

I er afhængig af deres velvilje. Hvis de allerede har lejet lejligheden
ud igen, hjælper det dog ikke noget.

--
Jesper Lund

Fra : ellisa

Dato : 30-07-05 20:08

"Niels T" <niels_t79FJERN_dette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> boende... Er det muligt at "annullere" opsigelsen, eller er vi afhængig af

Da vi i sin tid opsagde vores lejlighed, gjorde vi det ¨på en fortrykt
blanket, hvor der også stod at vi kunne fortryde indenfor 3 hverdage. Det må
jo tyde på at de venter de 3 dage med at leje ud.

Jeg ville tage en snak med dem. Hvis ikke de har fået den lejet ud kan de jo
egentlig være ligeglade, men er der andre lejere på hånden, så er der nok
ingen mulighed for jer.

Hvis i har 3 måneders opsigelse, så må det betyde at i opsagde den omkring
den 15/6. Det er nok lige længe nok efter at komme og have fortrudt......

/ellisa

Fra : Niels T

Dato : 30-07-05 23:28

"ellisa" <virker@ikke> wrote in message

snip

> Hvis i har 3 måneders opsigelse, så må det betyde at i opsagde den omkring
> den 15/6. Det er nok lige længe nok efter at komme og have fortrudt......

Yep, vi sagde den op pr. 1/7, så lidt lang tid siden (men det svært, når
jobsituationen ændrer sig fra måned til måned)
Vi tager en snak med dem på mandag - selvom det nok desværre så er for sent

Tak for hjælpen!
Hygge,
Niels