Ikke krævende MMORPG spil
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 24-08-05 00:26

Har pt. kun en bærbar ( IBM t23, 1ghz, 256 mb ram, 16 mb savagepro 16 mb
gfx)

Hvilke ikke krævende MMORPG spil findes der som jeg kan spille ?
Har kigget på Everquest, men er lidt i tvivl om det kan køre.
Har også kigget på diverse MUD´s (textbaseret rollespil) men det ser mig
noget svært ud.

Nogle der har forslag ?

Mvh Stefan

Fra : Arcana Dragon

Dato : 24-08-05 12:19

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev i meddelelsen

> Nogle der har forslag ?

Diablo 1?
Ultima Underworld?

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Kasper Aae

Dato : 24-08-05 13:06

On 24 Aug 2005 11:19:22 GMT, Arcana Dragon <this@ress.is.invalid>
wrote:

>Diablo 1?
>Ultima Underworld?

Der er vist ikke meget MMO over dem.

Prøv evt. Anarchy On-line. Det er også gratis, i basisversionen.

http://www.anarchy-online.com/

"What are the minimum system requirements to play Anarchy-Online:

Minimum

Windows 98/ME/2000 SP1+2/XP Pentium II 300 128MB RAM 2X CD-ROM drive
DirectX 3D 8Mb video card DirectX compatible sound device 700MB free
hard drive space Internet connection, 28.8K Modem

Recommended

Pentium II 450 256 Mb RAM 3D card with 32MB RAM, DirectX 8X CD-ROM
drive 1GB free hard drive space Internet connection, 56K Modem"

--
Kasper Aae

Fra : Arcana Dragon

Dato : 26-08-05 00:42

Kasper Aae<nospam@thanks.com> skrev i meddelelsen

> Der er vist ikke meget MMO over dem.

MPORG, så? Der er rollespil, som kan spilles på nettet, både som LAN og
via servere?

> Prøv evt. Anarchy On-line. Det er også gratis, i basisversionen.
> http://www.anarchy-online.com/

Jeg har bare altid undgået MMORPG's da de fleste servere er overrendt af
pubertets-bumsede skole-elever. Det er lissom ikke noget for os over 50
år.

Fra : Brian Lund

Dato : 26-08-05 06:53

> MPORG, så? Der er rollespil, som kan spilles på nettet, både som LAN og
> via servere?

MORPG vel ;) - Og diablo er lidt mere "hack'n'slash" end et "rigtigt"
rollespil - Men det er da godt der hen ad, har selv spillet både 1'eren og
2'eren en hel del!

> Jeg har bare altid undgået MMORPG's da de fleste servere er overrendt af
> pubertets-bumsede skole-elever. Det er lissom ikke noget for os over 50
> år.

De fleste MMORPG skal man ellers betale på månedslig basis for at spille,
dvs. at hvis man ikke er over 18 er man nødt til at få en anden til at
betale for sig (kræver kreditkort)... Det er min erfaring at der generelt
ikke er ret mange under 18 der spiller MMO spil, men jeg har så også kun
personlige erfaringer fra planetside, som godt nok er MMO, men ikke RPG
derimod FPS... Og vist det eneste af slagsen, som jeg kender til ihvertfald!

Brian

Fra : xx

Dato : 26-08-05 13:54

Asherons call 1
ved der er kommet en update på den grafiske side, men om den kræver mere Pc
kraft kan jeg desværre ikke svare dig på.

-Allan