F-18 Korea spørgsmål
Fra : Silver

Dato : 20-08-05 01:10

Davs gruppe.

Jeg har fundet det gode gamle fly sim F-18 Korea frem igen fra gemmerne og
har installeret det på min bærbare Fujitsu Siemens C1110 hvor det kører
ganske fortrineligt.

Sagen er så den at jeg kører spillet uden hardware acceleration og det ser
nu ikke så godt ud som det ville gøre hvis jeg aktiverede accelerationen.
MEN....nu er det jo så gammelt at den eneste måde man tilsyneladende kan
køre spillet med er det gamle 3Dfx.

Mit spørgsmål er så om det er muligt at få spillet til at acceptere Direct3D
istedet for da mit gfx kort understøtter den mulighed.?

Jeg har forsøgt at aktivere 3Dfx inde i spillet men så melder den en fejl i
XP og lukker spillet ned.

Mvh
Silver.

Fra : Bruno

Dato : 20-08-05 12:15

Silver wrote:
> [...]
> har installeret det på min bærbare Fujitsu Siemens C1110 hvor det kører

Du bør nok spørge i flysim gruppen i stedet.

> Mit spørgsmål er så om det er muligt at få spillet til at acceptere Direct3D
> istedet for da mit gfx kort understøtter den mulighed.?

Prøv og goggle på XP go glide, det giver msåek noget.

> Jeg har forsøgt at aktivere 3Dfx inde i spillet men så melder den en fejl i
> XP og lukker spillet ned.

Forståeligt, du har jo ikke hardwaren og XP kommer ikke med noget
emulerings halløj fra fødslen af.

mvh

Bruno

Fra : Silver

Dato : 20-08-05 15:40

Davs bruno!.

> Du bør nok spørge i flysim gruppen i stedet.

Det har jeg skam også gjort, men alligevel er det her jeg får svar ;D.

> Prøv og goggle på XP go glide, det giver msåek noget.

Er ved at kigge på det nu.

Tak for hjælpen :)

Mvh
Silver.