Dungeon Siege 2, problem.
Fra : Jim

Dato : 15-08-05 16:40

Hej NG,

Jeg sidder med i lille problem i ds2, nemlig at to af mine quests
tilsyneladende, ikke kan Completes...
De omtalte er med:

Azunte Scholar - som skal ha den cure, fra Elven Fountain.

og:

Arinanne - som skal ha GarganTurax´s hoved, som bevis for dens død.

I begge tilfælde, får jeg dialogen, fra jeg modtog questen..

Har i andre haft samme problem??
Og hvordan fik i det rettet ??

Fra : Frandsen

Dato : 16-08-05 08:09

"Jim" <MigSelv_6@msn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilsyneladende, ikke kan Completes...
> De omtalte er med:
>
> Azunte Scholar - som skal ha den cure, fra Elven Fountain.

Den havde jeg ikke nogen problemer med. Gik du ned i Elven Shrine? Dernede
er der et springvand. Tag noget vand, og gå tilbage til Azunte. Når du
snakker med hende, så slutter demoen i øvrigt.

> Arinanne - som skal ha GarganTurax´s hoved, som bevis for dens død.

Den kan jeg ikke huske, men hvis man har været over det hele, og slået alt
ihjel, så sker det vel automatisk.

Fra : Jim

Dato : 19-08-05 23:45

ok, questen med Azunte har klaret sig selv, det var vist en bug i spillet,
for det er ikke kun mig som har oplevet den.

Og Haku questen med GarganTurax, slutter ikke automatisk, når alt er dødt
Det var jo det der var hele problemet, den vil ikke acceptere at jeg
completer den.