ebgames
Fra : Aragorn25

Dato : 13-08-05 22:28

Nogen der kender til EBgames?
Hvor kan man se, hvor de åbner nye butikker?
Nogen der ved om det er franchise?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-08-05 07:16

Aragorn25 wrote:
> Nogen der kender til EBgames?
> Hvor kan man se, hvor de åbner nye butikker?
> Nogen der ved om det er franchise?

Jeg kender dem ved at jeg handler hos dem (ligger en butik tæt på)..

Mht at være en franchise, så er det vist en international forretning da
de også har butikker andre steder i verdenen...

Fra : Aragorn25

Dato : 14-08-05 08:37

Jeg kunne godt tænke mig at åbne et, hvis det var franchise, men deres
hovedkontor er i sverige, de svarer ikke telefonen, og reager ikk epå mine
beskeder.
hmmmm...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-08-05 11:08

"Aragorn25" wrote

> Jeg kunne godt tænke mig at åbne et, hvis det var franchise, men deres
> hovedkontor er i sverige, de svarer ikke telefonen, og reager ikk epå mine
> beskeder.

Fra ebholdings.com
"All EB stores are company owned and operated and not available as franchise
opportunities. "

Efter lidt søgning på google
EBgames i Danmark varetages af ELECTRONICS BOUTIQUE DENMARK ApS
CVRNR 26002494

Hørskætten 30-32
2630 Taastrup

http://www.tradebox.dk/virksomheder/vis.asp/id=8484

Der er også en email adresse på EBgames.dk du kan prøve at bruge

- Peter

Fra : Frandsen

Dato : 15-08-05 08:22

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at åbne et, hvis det var franchise, men deres
> hovedkontor er i sverige, de svarer ikke telefonen, og reager ikk epå mine
> beskeder.
> hmmmm...

Hvorfor ikke åbne dit eget? Måske det blev en succes?!

Fra : Frandsen

Dato : 15-08-05 10:05

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke åbne dit eget? Måske det blev en succes?!

Jeg vrøvler lidt. Der skal stå - måske det bliver en succes. I øvrigt synes
jeg ikke, at EBgames er noget specielt, hverken som koncept eller bare som
en butik. Det skal siges, at jeg kun kender den der ligger i Ballerup
centeret. Var inde i den der ligger i Stenløse centeret for en kort
bemærkning, og den så ud til at have et større udvalg. Jeg synes også, at de
er dyre. Deres hjemmeside er under ombygning, og det har den været meget
længe, og det er sgu da for dårligt.

Hvis du ellers er kreativ, så burde du nemt kunne lave noget, der er bedre
end dem. Den største hindring er vel nok opstartskapital, eller hvad?

Fra : Aragorn25

Dato : 17-08-05 23:37

Jeg har købtbutik og åbner 011005 i Køge

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 17-08-05 23:56

> Jeg har købtbutik og åbner 011005 i Køge

Hvor i Køge ?

Fra : Aragorn25

Dato : 18-08-05 07:07

På vestergade.

Jeg skal til samtale hos Pan vision, EA, Bergsala(nintendo) idag

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 18-08-05 07:17

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> På vestergade.
>
> Jeg skal til samtale hos Pan vision, EA, Bergsala(nintendo) idag

Få nu nogen gode aftaler
jeg kigger ned når du åbner.

Niels Svendsen
Køge

Fra : Aragorn25

Dato : 18-08-05 08:15

Jamen det glæder mig meget

Du kan se det i lørdagsavisen når vi kommer tættere på

Fra : Mikael Jensen

Dato : 18-08-05 15:54

Når du nu er i gang med det EBgames, så håber jeg du bliver en butik, der
også forhandler brætspil i et større omfang end de resterende butikker... Vi
er nogen der også spiller spil på den gamle facon :)

Mikael
Køge

PS: jeg skal også nok kigge ned når du åbner =)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-08-05 18:21

"Mikael Jensen" wrote

> Når du nu er i gang med det EBgames, så håber jeg du bliver en butik, der
> også forhandler brætspil i et større omfang end de resterende butikker...
> Vi er nogen der også spiller spil på den gamle facon :)

Depends
Jeg har sjældent set en så velassorteret butik som EBGames i Kolding
Storcenter
Ca 1/3 er dedikeret til brætspil af alskens slags

- Peter

Fra : Mikael Jensen

Dato : 18-08-05 18:56

Nu har jeg så aldrig set den i Kolding, men har set diverse i Aalborg (2),
Tåstrup (1) og KBH (1)

Og der var brætspil lig med et eller to spil kort og måske lige warcraft the
boardgame, sørgeligt sørgeligt

Mikael

Fra : Frandsen

Dato : 18-08-05 08:17

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købtbutik og åbner 011005 i Køge

Held og lykke

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-08-05 15:32

Aragorn25 wrote:
> Jeg har købtbutik og åbner 011005 i Køge

Jamen tillykke med det ! Jeg har ofte følt der har været mangel på den
form for specialbutik i mange dele af landet (f.eks Amager)..

Nu du så er blevet EB Games gut, kan du så ikke hive EB Games i ørene og
få dem til at få fingeren ud mht deres hjemmeside? Jeg synes det er dybt
uacceptabelt at en sådan forretning ikke har bedre hjemmeside end en
oversigt over butikker..

Held og lykke i fremtiden. Jeg kigger dog nok ikke forbi da jeg har min
helt egen forretning jeg går i her i Rødovre

Mikael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-08-05 18:44

Aragorn25 wrote:
> Jeg har købtbutik og åbner 011005 i Køge

*respekt* :)

Hvad betyder 011005 ?
Jeg går ud fra det er dit butiksnavn, da EB Games, ifølge Peter
Lykkegaards indlæg, ikke er franchises.

Fra : Mikael Jensen

Dato : 18-08-05 18:56

Det er da datoen, hvad ellers

Mikael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-08-05 19:16

Mikael Jensen wrote:

> "Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da datoen, hvad ellers

oooh.... 01 10 05... ja selvfølgelig. Ikke lige den måde jeg er vant til
at se datoer :)

"hvad ellers"
ææhh.. butikkens navn.. hence the question.

Fra : Aragorn25

Dato : 18-08-05 20:02

Jeg er UTROLIG glad for den feedback der kommer allrede

Brætspil siges der, hmmmm det havde jeg tænkt på, men troede ikke rigtig der
var marked for det mer, ligesom for 10år siden. Men hvis der er
efterspørgsel, jamen, så er det da klart at jeg vil få brætspil hjem.

Jeg har tit manglet en spilbutik her i Køge og omegn, butik, med de nyeste
titler hjemme, butik der kan holde realease partier, kl 00.01 om natten, når
spillet udkommer.

Køge, stevns, strøby, salby, herfølge, lille skendsved, solrød mm, har ikke
en decideret computerspil butik. Jo vi har fona i køge, men jeg kan allerede
ud fra mine lister se at deres priser er højere end de vejledende.

Jeg prøvede lidt EB games, men fik nedladende og arrogante svar tilbage, fik
fat i hovedkontoret i sverige, men de var ikke så intresseret, svarede ikke
tilbage.

Så kunne det være nok.

NU åbner jeg min egen forretning i Køge.

I skal alle være velkommen, jeg kommer til at køre auktion på playstation2
med spil, startspris 1kr. kommer til at køre konkurencer på bærbar computer
med mer.

Vil ikke røbe det hele her, men hold øje med læørdagsavisen.

Håbeer jeg kommer til at se mange glade ansigter i åbningsdagen, som stadig
er Lørdag den 01-10-2005

PS, jeg har fået en psp i levrendør gave, den er lækker, displayet er
knivskarpt, lækker lille sag.

Reliace prisen på 2200kr, så så, nu må jeg nok lige slappe af.

Hygge folkens

Fra : Mikael Jensen

Dato : 20-08-05 11:49

Hejsa

Efter nøje at have gransket lørdagsavisen, kunnejeg desværre ikke lige finde
noget om din nye butik..

er der noget jeg har overset??

Mikael

Fra : Aragorn25

Dato : 20-08-05 14:59

Åbner først den 01/10/05
Det er for tidligt at reklamere, men der kommer noget snart

Fra : Mikael Jensen

Dato : 20-08-05 15:56

nå okay he he

Og her sad jeg og nærlæste avisen for alt... =)

Mikael

Fra : Aragorn25

Dato : 26-08-05 21:00

Indehavederen af butikken vil ikke være med til at jeg åbner spilbutik i
Køge.

Jeg har prøver alt, tilbudt enda at betalt ham første ÅRS husleje, på
åbningsdagen, men han vil kun give tilladelse til brugskunst, blomster,
parfyme og tøjhandel.

Den lille information havde egendomsfirmaet kosiara ikke læst/meddelt mig
om. Så det kom frem den dag jeg skulle overtage butikken...

Det har været en lorte uge.

Jeg har inventar, MANGE spil, PSP, PS2, XBOX men ingen lokaler.

Hvis nogen kender til en tom lokale i Køge, eller een lokale der er
kommende, så send mig venligst en mail..

Jeg kæmper inu, skal nok fortælle herinde, når jeg åbner

Hygge folkens...