Hvilket golfspil skal jeg vælge?
Fra : Jacky Hansen

Dato : 07-08-05 01:02

Hej NG.....

Er der nogen som har erfaring med golfspil til pc. Jeg har downloadet demoer
af Links og Tiger Woods PGA Tour 2004, og de virker begge ganske ok. Men iom
at det er demoer, så er indstillingsmulighederne begrænset, og så var det
jeg ville hører jeres mening, hvad kan i anbefale...

Med venlig hilsen
Jacky

Fra : Zapper

Dato : 07-08-05 13:03

> [...]
> iom at det er demoer, så er indstillingsmulighederne begrænset, og så var
> det jeg ville hører jeres mening, hvad kan i anbefale...

Hej
Jeg har i mange år spillet golfspillet Links men efter microsoft har købt
dette synes jeg udviklingen af det er gået i stå så jeg er hoppet på TW2005
fra EA
Det er nemt at gå til - fed styring via din mus - og mange fede kamera
vinkler m.v
selv kommentatorerne er til at holde ud.......
banerne der medfølger er gode og varierede og vælger du karriere delen skal
du spille mindst 2 sæsoner inden du er kvalificeret til PGA tour med de
rigtige spillere
jo - jeg er hooked over til dette fremragende spil
Mvh
Henrik

Fra : Jacky Hansen

Dato : 07-08-05 18:21

> [...]
> de rigtige spillere
> jo - jeg er hooked over til dette fremragende spil

Hej Henrik....

Tak for dit svar. Som jeg skrev, så har jeg prøvet demoer af både TW og
Links, og mit umidelbare indtryk er også at TW virker en smule mere
realistisk, uden helt de samme hjælperedskaber som fx hvor meget fart der
skal på bolden, hjælp på greenen, eller det er måske noget man kan slå til i
original versionen.

Du nævnte at man skulle spille 2 sæsoner før man kan kvalificere sig til
PGA, skal det forstås sådan at man skal købe fx. TW 2005 og 2006, eller er
der årstider i spillet?

Mvh.
Jacky

Fra : Zapper

Dato : 07-08-05 20:06

"Jacky Hansen" <jacky@detteskalfjernestdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> PGA, skal det forstås sådan at man skal købe fx. TW 2005 og 2006, eller er

Nej det skal forstås sådan at du køber sef 2005 versionen - derefter starter
du på tour skolen og forsøger at kvalificere dig til touren (PGA) - spillet
løber bare videre år efter år - når du er kommet på PGA touren skal du vinde
4 turneringer og have 8 top ti placeringer - derefter kommer du til at
spille de rigtige majors turneringer
kan kun sige - KØB
mvh
Henrik

Fra : Jacky Hansen

Dato : 07-08-05 21:40

> [...]
> touren skal du vinde 4 turneringer og have 8 top ti placeringer - derefter
> kommer du til at spille de rigtige majors turneringer
Hej Henrik...

Tak for svaret.
Så må jeg vist ud og investere i det her en af dagene.

Fotsat god aften.

Mvh
Jacky

Fra : JJ

Dato : 08-08-05 12:26

at du kigger på www.shot-online.com Gratis endnu(beta) og et meget
interessant online miljø

Glimrende fysik og feeling

Fra : Jacky Hansen

Dato : 08-08-05 21:55

> at du kigger på www.shot-online.com Gratis endnu(beta) og et meget
> interessant online miljø
>
> Glimrende fysik og feeling

Hej JJ

Har lige prøvet det i 5 min. det virker ganske ok. tak for tippet.

Mvh
Jacky

Fra : ArJo

Dato : 09-08-05 17:35

Jeg kan også klart anbefale Tiger Woods 2005. Har også været Links
tilhænger i mange år, men efter skiftet til Tiger Woods serien så har
jeg ikke kigget tilbage.
2006 versionen er vist lige på trapperne, men køb blot 2005 versionen og
se om det er noget for dig.
Den fås jo pt temmelig billig :

http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=91644

mvh