Se kort i GTA SA
Fra : Henrik Sahl

Dato : 06-08-05 13:27

Jeg har kørt en del rundt i GTA SA og endt ude på nogle marker, er det mig
der er blind eller er der ikke en tast for "map" i spillet ?

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Sahl

Dato : 06-08-05 13:39

"Henrik Sahl" <sahl@FJERNDETHERsnaps.dk> wrote in message
> Jeg har kørt en del rundt i GTA SA og endt ude på nogle marker, er det mig
> der er blind eller er der ikke en tast for "map" i spillet ?

aaah, ESC og så er der sørme et punkt der hedder MAP, smart

Mvh
Henrik

Fra : johnsen.dk@gmail.com

Dato : 08-08-05 11:37

Ja smart!. Det er ikke faldet dem ind at man kunne tildele en tast på
tastaturet til det
Jeg undre mig lidt over hvad de har brugt det 6 måneder de var om at
lave PC konverteringen på? For det virker som om at de glemt at der er
flere taster på et tastatur end på PS2 controller.

/Jan

Fra : Henrik Sahl

Dato : 08-08-05 22:55

<johnsen.dk@gmail.com> wrote in message
>Ja smart!. Det er ikke faldet dem ind at man kunne tildele en tast på
>tastaturet til det

Ja, jeg mindes da at have set fænomenet med at sætte tast "m" til map i
andre spil, men det er åbenbart for svært

Mvh
Henrik

Fra : Jan J

Dato : 09-08-05 09:31

Og hvis man også kunne vælge våben med tal-tasterne (1-9), så ville
jeg have været glad.

Jeg hader bare at man midt i en kamp, lige vil bruge et andet våben,
og så skal man stå og være skydeskive, mens man får rullet sig frem
til det rigtige våben.

Og hvis kameraet også kunne finde blive bag ved mig så ville jeg
rigtig glad!

/Jan J

Fra : Henrik Sahl

Dato : 09-08-05 12:52

"Jan J" <johnsen.dk@gmail.com> wrote in message
> [...]

>til det rigtige våben.

>Og hvis kameraet også kunne finde blive bag ved mig så ville jeg

Du tænker på når du løber rundt ik' ? Den bedste løsning jeg har fundet er
at bruge musen og tasterne, ligesom i alm. FPS-spil, men det er dog lidt
svært når man f.eks. skal liste, så begynder jeg at løbe tør for
fingre/hænder

Er det forresten muligt at undlade at radioen spiller når man tager en ny
bil ? Det er så belastende det musik de spiller, så det første jeg gør et at
trykke en pokkers mange gange på 4-tallet for at få den slukket, hvilket jeg
gerne ville være foruden. Det er nok at man skal høre på ens "homies" der
skal snkke uafbrudt mens man kører rundt, jeg har ikke fundet knappen der
slukker deres snak endnu...

Mvh
Henrik

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-08-05 19:38

> Er det forresten muligt at undlade at radioen spiller når man tager en ny
> bil ?

Ja, det skulle være muligt i options --> audio indstillingerne

Du kan endda indstille radioen til starte på samme radiostation, uanset
hvilken bil du snupper...

Mvh

Emil

Fra : Henrik Sahl

Dato : 09-08-05 22:29

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> Ja, det skulle være muligt i options --> audio indstillingerne
>
> Du kan endda indstille radioen til starte på samme radiostation, uanset
> hvilken bil du snupper...

Det virkede ikke helt, men man kunne da skrue helt ned for radionen og det
virkede som det skulle

Mvh
Henrik

Fra : Jan J

Dato : 10-08-05 07:22

Jeg spiller det også som et alm. FPS. Og det virker også fint nok
når man render rundt. Men problemet er at når jeg står stille, så
er det kameraet, og ikke CJ, der kører rundt når jeg bruger musen.

Det er lidt belastende når jeg lige prøver at få den helt rigtige
retning, inden man skal lave et spring. Jeg har dog vænnet mig til at
holde højre muse knap nede nu, når jeg skal have CJ til at dreje sig
uden af gå frem eller tilbage.

Det er lidt irriterende med kameraet, for jeg ladede op til GTA:SA med
at spille GTA:VC og GTAIII, hvor kameraet altid blev bag ved mig. Og
så blev jeg lidt skuffet over at de havde lavet om på måden at styre
på i SA.
Det havde været rart hvis de havde givet os muligheden for at spille
det med samme kontrol som i GTA:VC.

/Jan

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-05 15:08

Jan J wrote:
> [...]
> retning, inden man skal lave et spring. Jeg har dog vænnet mig til at
> holde højre muse knap nede nu, når jeg skal have CJ til at dreje sig

Hvordan det?
Hvis du forsøger at sigte på noget bag dig så lader han jo bare pistolen
pege op i luften, indtil man lige har vendt ham manuelt

> [...]
> på i SA.
> Det havde været rart hvis de havde givet os muligheden for at spille

Absolut!
Jeg har mistet tal på hvor mange håndgranater og molotovs jeg har spildt
fordi idioten ikke drejer med rundt.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 10-08-05 15:33

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> wrote in message

> Absolut!
> Jeg har mistet tal på hvor mange håndgranater og molotovs jeg har spildt
> fordi idioten ikke drejer med rundt.

haha, apropos molotovs så spillede jeg lige den mission hvor man skal kaste
dem mod et hus og så befrier man ens nye kæreste der hedder
Denise.....hhmmm, hvilken Denise er det så jeg har givet middag og dyrket
lagengymnastik med i de første par timer af spillet Det må da være lidt
af en bug.

Mvh
Henrik

Fra : René Lønstrup

Dato : 10-08-05 15:49

Henrik Sahl wrote:
> [...]
> Denise.....hhmmm, hvilken Denise er det så jeg har givet middag og
> dyrket lagengymnastik med i de første par timer af spillet Det må

Har du installeret Hot Coffee? En af installationsmulighederne (Quick
Action Version) åbner nemlig op for tøserne fra start, mao. inden man
møder dem i spillet. Så detter altså ikke tale om en bug i spillet, men
et mindre heldigt resultat af moddet.. Benyttes den såkaldte Gameplay
Friendly version, vil Denise ikke være til rådighed, før man har
gennemført missionen Burning Desire..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Henrik Sahl

Dato : 10-08-05 16:03

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> wrote in message

> [...]
> mindre heldigt resultat af moddet.. Benyttes den såkaldte Gameplay
> Friendly version, vil Denise ikke være til rådighed, før man har

aaaah, det var jeg ikke klar over, men selvfølgelig har jeg lagt noget varmt
kaffe ind, jeg skal jo have alle de frække ting med

Mvh
Henrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-05 15:46

Henrik Sahl wrote:
> [...]
> Denise.....hhmmm, hvilken Denise er det så jeg har givet middag og dyrket
> lagengymnastik med i de første par timer af spillet Det må da være lidt

Hvordan mødte du hende så?

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 10-08-05 16:20

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
|
| Absolut!
| Jeg har mistet tal på hvor mange håndgranater og molotovs jeg har spildt

Hejsa.

Til alle jer der gerne vil have lidt af den "gamle" styring tilbage, så
tror
jeg at dette kan hjælpe.
http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1006
Jeg har ikke selv afprøvet den, men den skulle lave "permanent" højreklik.

Bam-Bam DK