Clan *KUK* søger nye medlemmer til CSS
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 19:48

Med risiko for at være en smule OT poster jeg vores klans opslag her. Det er
trods alt her gamerne findes.

Vi har følgende krav til nye trys af *KUK*
Høj aktivitet
En alder på minimum 18 år
Du skal kunne acceptere, at medlemmer af *KUK* betaler 50 kr i kontigent pr.
måned.
En vis evne for spillet
Du skal være en god repræsentant for den positive ånd, vi ønsker at have i
*KUK*

Det er som sagt en fordel at have erfaring fra andre claner, men ikke et
krav.

Hvis du interesseret i at blive try og mener du, at du lever op til kravene,
skal du skrive en mail til X-drE4m *KUK* på hans mail x@clankuk.dk
Skriv lidt om dig selv, både som privatperson og gamer.

Hvis du har spørgsmål er du og velkommen til at skrive en mail eller møde os
på Irc: #clankuk @ q-net.

Vi glæder os til at høre fra jer!

Fra : André Frost

Dato : 06-08-05 22:16

"Ivan [7100]" <ig (elefantnæseA) tunet i dk> wrote in message
> Med risiko for at være en smule OT poster jeg vores klans opslag her. Det
er
> trods alt her gamerne findes.

Jeg spiller ikke selv CS, men vil bare pointere at I nok ikke skal søge
svenske medlemmer med det navn. Det lyder nu til at I er eksklusivt danske
(pga. kontingentet), men tænkte jeg lige ville nævne det.

--
Frost

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 00:47

> Jeg spiller ikke selv CS, men vil bare pointere at I nok ikke skal søge
> svenske medlemmer med det navn. Det lyder nu til at I er eksklusivt danske
> (pga. kontingentet), men tænkte jeg lige ville nævne det.

Hehe.....vi får det ganske ofte pointeret af svenske spillere på vores
servere...

Og ja, et af kravene er at man er dansker..

Fra : Jasp

Dato : 07-08-05 08:35

Har I ikke en hjemmeside?
Jasp