Sove med eller uden tøj?
Fra : Helle

Dato : 06-09-05 15:17

Hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge i, men nu prøver jeg

Min kæreste og jeg har været sammen i lidt over 5 år nu og diskuterer
jævnligt om hvad der er normalt mht om man sover med eller uden tøj. Nu er
jeg nysgerrig efter at høre hvad I andre gør?

Min kæreste har altid sovet uden tøj (altså totalt nøgen) - han kan slet
ikke sove hvis han har t-shirt eller underbukser på. Jeg er vokset op med at
man sover med pyjamas eller nat-tshirt og kan slet ikke sove hvis ikke jeg
har trusser og t-shirt/top på. Det giver jo anledning til en del diskutioner

Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Det irriterer mig grusomt at jeg ikke kan sove nøgen da det jo er rart at
være tæt på kæresten og nyde hinandens kroppe og det er virkelig et stort
ønske han har. Kan sagtens følge ham. Men så ligger jeg og vender og drejer
mig og kan slet ikke falde til ro. Er jeg bare totalt underlig eller er der
andre der har det som mig? han er overbevidst om at jeg er hamrende
underlig, så please kom lige frem af busken hvis der er andre er har det som
jeg - bare så han kan få nogle beviser *ggg*

Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Mvh Helle

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-09-05 15:30

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> writes:

> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Nøgen. Hvis jeg en sjælden gang er nødt til at sove med tøj, så sover
jeg ikke ligeså godt. Det er naturligvis en tilvendingssag, så det er
bare at blive ved.

Da jeg begyndte at komme sammen med min mand, kunne jeg heller ikke
sove to i en seng. Nu sover vi med dobbeltdyne og sover bedst når der
er en at putte sig ind til.

Noget helt andet er, at jeg nu har vænnet mig til at der ligger noget
og snorker for fodenden af sengen. Så det er helt mærkeligt hvis
hunden ikke er hjemme.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-05 15:41

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Jeg sover nøgen men hvis det er koldt om vinteren så har jeg t-shirt på.

Min kæreste gør begge dele - ikke på samme tid.

Fra : Nicolai

Dato : 06-09-05 17:39

On Tue, 6 Sep 2005 16:40:53 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Jeg sover nøgen men hvis det er koldt om vinteren så har jeg t-shirt på.

Samme her. Dog indimellem med ble på ;)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-05 20:07

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Samme her. Dog indimellem med ble på ;)

Åhhh... nævn ikke bleer... (har skiftet rigtig rigtig rigtig mange af dem
det sidste års tid

Fra : Per H

Dato : 06-09-05 20:14

On Tue, 06 Sep 2005 18:39:11 +0200, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
skrev:

>Samme her. Dog indimellem med ble på ;)
>
>/Nicolai

hvorfor i alverden er din hjemmeside nu på fremmedsprog. så er
alting da ødelagt
vi er da stadig lidt danske

Vh Per
icq 8212837

Fra : Nicolai

Dato : 07-09-05 12:02

On Tue, 06 Sep 2005 21:14:13 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> hvorfor i alverden er din hjemmeside nu på fremmedsprog. så er
>alting da ødelagt
>vi er da stadig lidt danske

Hej Per,

Den største er da på dansk.... BleDreng.dk.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Jens B

Dato : 07-09-05 06:53

ThomasB wrote:

> Jeg sover nøgen men hvis det er koldt om vinteren så har jeg t-shirt
> på.
> Min kæreste gør begge dele - ikke på samme tid.

Hun sover nøgen med t-shirt på ?

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-05 09:03

"Jens B" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hun sover nøgen med t-shirt på ?

"ikke på samme tid"

Men hun er helt sikkert nøgen under t-shirten..

Fra : Leon Hajdwel

Dato : 07-09-05 15:09

"Jens B" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message

> Hun sover nøgen med t-shirt på ?

Jeg er altid splitter ragende nøgen når jeg kører i bus... Altså inden under
tøjet

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-09-05 00:16

"Jens B" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hun sover nøgen med t-shirt på ?

Du er en stor dreng nekro-jens.... Du leger net-betjent - er du Bertel (når
du ikke er fuld)?
Hvorfor går du ikke ud i stalden - til din mor og får lidt at spise?

/Johnny

Fra : Benny

Dato : 08-09-05 07:51

Johnny Andersen wrote:
> [...]
> du ikke er fuld)?
> Hvorfor går du ikke ud i stalden - til din mor og får lidt at spise?

johnny har da vist en meget lille pik - og så er den da vist heller
aldrig rigtig stiv. Tsk tsk

--

Benny

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 15:46

> [...]
> jævnligt om hvad der er normalt mht om man sover med eller uden tøj. Nu er
> jeg nysgerrig efter at høre hvad I andre gør?

Hej Helle (og alle i andre)

Ja, her i huset har vi det som hjemme hos jer: jeg sover nøgen og konen i
skidragt (hun har ihvertfald meget tøj på, dvs. trusser og en t-shirt og om
vinteren de mest kiksede hjemmegjorte uldsokker, virkelig turnoff at få øje
på dem, hvis hun pludselig sidder øverst midt om natten - selvom det nu er
sjældent dét sker)

Mange hilsner

Tommy

Fra : Leon Hajdwel

Dato : 06-09-05 16:18

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
*snip*
> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Efter sex lige før sengetid sover jeg oftest nøgen, og har ingen problemer
med at sove.
Når jeg er syg tager jeg gerne langt undertøj på om natten, og har ingen
problemer med at sove.
Normalt har jeg kun underbukser på, og har ingen problemer med at sove

Dengang jeg var barn var det svært at sove, hvis noget som helst var
anderledes. Nu kan jeg sove hvor og når som helst.

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 06-09-05 16:27

Hej

Alle her i huset sover nøgne, dvs min mand, børnene og jeg selv

Marianne Feddersen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-09-05 16:42

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Hej Helle

> Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge i, men nu prøver jeg

OK så svarer jeg.

> [...]
> jeg nysgerrig efter at høre hvad I andre gør?
>
> Sover I andre med eller uden tøj om natten?
>
> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

99% af tiden sover jeg med en t-shirt på, og 98% af tiden også med
boksershorts. Hvis jeg ikke har T-shirt på vågner jeg som regel badet i sved
midt om natten.

50% af tiden sover min kone nøgen, 25% af tiden har hun noget på men igen
trusser, og 25% af tiden har nu noget og trusser på. Hun hader at sove med
trusser, men synes at det er parktisk den ene uge om måneden.

En af vores døtre (9 år) sover altid med trusse, medens de to andre (12 og 6
år) gør lige hvad der passer dem den dag.

Personligt synes jeg det er fedt at sove nøgen samme med min kone, men knap
så fedt at vågne badet i sved, hvorfor jeg af praktiske årsager bruger
t-shirt.

Lars

Fra : Per O.

Dato : 06-09-05 16:44

KLIP
> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Jeg kan kun nødtvungent sove med tøj på. Hverken undertegnede eller fruen
sover med nogen form for tøj på. Det har vi ikke gjort i alle de år vi har
været gift.
Jeg gik væk fra at sove med nattøj i de tidlige teenageår, og vender nok
aldrig tilbage til at sove med tøj på .. det generer mig rædsomt de få gange
jeg har været nødt til det.

Per O.

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-09-05 16:51

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge i, men nu prøver jeg

Jo det er sgu godt nok. Bare tænk på, hvad der ellers diskuteres.

> [...]
> at man sover med pyjamas eller nat-tshirt og kan slet ikke sove hvis ikke
> jeg har trusser og t-shirt/top på. Det giver jo anledning til en del

Det synes jeg da ikke det burde. Han skal bare lade dig sove i det du vil og
omvendt.

> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

For det meste bare i noget underbuks og skal det være politisk korrekt, så
boxershorts. lol

Mvh. Brian

Fra : Milea

Dato : 06-09-05 17:02

> "Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Helle

Jeg gør begge dele - det afhænger af årstiden. Lige så nøgen som jeg sover
om sommeren, ligeså kan jeg sove med pyjamas/t-shirt om vinteren. Sove med
trusser på er heller intet problem.

Min mand vælger enten at sove nøgen eller med boxershorts på.

Eneste jeg absolut ikke sover med, er strømper

/Milea

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-09-05 17:36

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Både og.

Kommer an på om jeg f.eks. er sløj, eller om det er virkeligt koldt (og det
kan der godt blive her om vinteren) - så har jeg et eller andet på, det er
ret tilfældigt hvad jeg tager på. Kan både være uldne sokker, regulær py
eller en t-shirt (med eller uden trusser).

Oftest sover jeg nøgen - synes det er mest behageligt - men det gjorde jeg
ikke da jeg var yngre, tror først det kom da jeg havde rundet de 30 år.

mange hilsner

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-09-05 18:37

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej,

> Både og.
>
> Kommer an på om jeg f.eks. er sløj, eller om det er virkeligt koldt (og

Checker lige temperaturen her om vinteren... nå kun 23 grader, ja det bliver
jo hurtigt koldt her om vinteren

Lars

Fra : Zeki

Dato : 06-09-05 18:01

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Jeg sover bedst hvis min kæreste ikke snorker!

Mvh
Zeki

Fra : Helle

Dato : 06-09-05 18:39

> Jeg sover bedst hvis min kæreste ikke snorker!
>
> Mvh
> Zeki

Hørt hørt! Min kæreste snorker også grusomt så det sidste år har jeg
konsekvent kommet ørepropper i HVER nat.

Helle

Fra : Mette

Dato : 06-09-05 18:59

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> Jeg sover bedst hvis min kæreste ikke snorker!

HOHOHO.

Fra : Fluffi

Dato : 06-09-05 17:59

Hej

> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Er du sikker på du vil vide det?

Hvis det er så varmt som det er idag, og jeg ellers føler mig som en stor
dreng, så sover jeg gerne nøgen og putter mig til min bamse hvis jeg kommer
til at fryse lidt.
Når det er lidt køligere, så har jeg gerne en ble og babybody på, og så
selvfølgelig min bamse :)
Det hænder også at jeg får en pyjamas på, men min bamse - den er altid fast
inventar!

Fluffi

Fra : Nicolai

Dato : 06-09-05 19:44

On Tue, 6 Sep 2005 18:59:14 +0200, "Fluffi"
<NO_SPAMfluffiNO_SPAM@diaper.dkNO_SPAM> wrote:

>Det hænder også at jeg får en pyjamas på, men min bamse - den er altid fast
>inventar!

Nåhja - Quad sover jo også altid sammen med mig. Også når jeg rejser,
hvis der er plads i kufferten (ellers har jeg en lille hund - Alfred -
som tager med mig):
http://gallery.babylai.dk/plushies/010222_2214_06?full=1

Men han er ikke så vid længere - det er hårdt at vøre sovedyr i 5 år
;)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-09-05 16:28

[Nicolai | Tue, 06 Sep 2005 20:44:27 +0200]

>Nåhja - Quad sover jo også altid sammen med mig. Også når jeg rejser,
>hvis der er plads i kufferten (ellers har jeg en lille hund - Alfred -
> [...]

Quad er for kær til at blive nævnt i et link der ikke virker - skal hermed
biddrage med det rigtige:
http://billeder.babylai.dk/plushies/010222_2214_06

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Benny

Dato : 06-09-05 18:55

Helle wrote:
> [...]
> jeg - bare så han kan få nogle beviser *ggg*
>
> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

du ma fame ha god tid når du kan gå op i den slags
ligegyldigheder...........

--

Benny

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 20:31

"Benny" <b@en.ny> skrev i en meddelelse

> du ma fame ha god tid når du kan gå op i den slags
> ligegyldigheder...........

Du må fa'me ha' go' tid når du svarer på noget du synes er
ligegyldigheder......

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Benny

Dato : 06-09-05 21:06

Trekroner wrote:
> "Benny" <b@en.ny> skrev i en meddelelse

> Du må fa'me ha' go' tid når du svarer på noget du synes er
> ligegyldigheder......

kan det ikke være ligegyldigt?

--

Benny

Fra : Helle

Dato : 06-09-05 21:26

> du ma fame ha god tid når du kan gå op i den slags
> ligegyldigheder...........
>
> Benny

Jeps jeg har god tid, men for mig er det ikke ligegyldigheder.

Mvh Helle

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-09-05 22:30

"Benny" <b@en.ny> wrote in message

> du ma fame ha god tid når du kan gå op i den slags
> ligegyldigheder...........

Og du må fame ha god tid, når du gider svare på ting, du synes er
ligegyldigheder.

Faktisk er der kommet rigtigt mange svar - altså interesserer det en stor
del af gruppen.

Per v.

Fra : Inger

Dato : 06-09-05 19:52

Helle wrote:

> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.
>
> Mvh Helle

hvis det kan trøste dig, så tror jeg min kæreste er lidt ligesom dig.
Han kan simpelthen ikke sove uden boxershorts på (fordi så sidder den
forkert"!). t-shirten afhænger mest af vejret.

Jeg fryser om skuldrene om vinteren hvis jeg ikke har noget på dem, så
jeg har fundet mig en silke-py-jakke som ikke tænder kæresten af Om
sommeren er det sådan en lille sag som han selv har valgt, den kan han
godt lide at pille af! trusser er jeg ligeglad med, men de er ofte på
(når nu han har sine på!). Tilgengæld har jeg næsten altid sokker på.
Det er en gammel vane fra min barndom og den kan jeg ikke rigtig komme
af med, kun når det er meget meget varmt smider jeg dem.

Hilsen Inger

Fra : Per H

Dato : 06-09-05 20:05

On Tue, 06 Sep 2005 20:52:10 +0200, Inger <no@emailToMe.org> skrev:

>vis det kan trøste dig, så tror jeg min kæreste er lidt ligesom dig.
>Han kan simpelthen ikke sove uden boxershorts på (fordi så sidder den
>forkert"!).

den sidder da netop forkert i boxer alså dde der med løse ben.
jeg kan kun bruge de gammeldags trusser, men helst ikke i bomuld,
der skal helst være i noget glat nylon eller hvad det hedder.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-09-05 22:31

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message

> den sidder da netop forkert i boxer alså dde der med løse ben.
> jeg kan kun bruge de gammeldags trusser, men helst ikke i bomuld,
> der skal helst være i noget glat nylon eller hvad det hedder.

Sådan er vi så forskellige. Jeg kunne ikke drømme om at have bukser på, når
jeg sover. Er det meget koldt, tager jeg en t-shirt på, ellers intet.

Per v.

Fra : Jens B

Dato : 07-09-05 07:11

Per Vadmand wrote:
> [...]
>>
> Sådan er vi så forskellige. Jeg kunne ikke drømme om at have bukser
> på, når jeg sover. Er det meget koldt, tager jeg en t-shirt på,

Jeg tror nu heller ikke der er mange der sover med bukser på.

Men sover du så sammen med din cykel ?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-09-05 15:11

> Jeg tror nu heller ikke der er mange der sover med bukser på.

Jeg var egentligt også helst fri, men konen syntes af det tændte hende af at
se mig med T-shirt, og så pikken hængende ned under den. Derfor blev det til
boksershorts, selvom jeg til daglig går i trusser.

Lars

Fra : Helle

Dato : 07-09-05 15:42

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at se mig med T-shirt, og så pikken hængende ned under den. Derfor blev
> det til boksershorts, selvom jeg til daglig går i trusser.

Det kan jeg så godt følge hende i

mvh Helle

Fra : Brian Olesen

Dato : 07-09-05 19:39

Hej

> Det kan jeg så godt følge hende i
>
> mvh Helle

lol
Har du da osse set den?

Mvh. Brian

Fra : Benny

Dato : 07-09-05 20:02

Brian Olesen wrote:
> Hej

> lol
> Har du da osse set den?
>
> Mvh. Brian

øhhhh- og hænger pikken så ud ad boxershortsene

--

Benny

Fra : Helle

Dato : 07-09-05 21:52

> lol
> Har du da osse set den?
>
> Mvh. Brian

GGG nej dog ikke

Mvh Helle

Fra : nana sørensen

Dato : 08-09-05 06:43

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg så godt følge hende i
>
> mvh Helle

så udpræget. der er ikke noget mere Usexet end en mand i t-shirt og sokker,
uden andet på. ad for dælen, et turnoff.

Fra : Helle

Dato : 07-09-05 21:53

> så udpræget. der er ikke noget mere Usexet end en mand i t-shirt og
> sokker, uden andet på. ad for dælen, et turnoff.

Absolut helt enig!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-09-05 01:15

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Absolut helt enig!

Åh - har vi mon her svaret på hvorfor nogle kvinder mister lysten til deres
mænd

mange hilsner

Fra : Benny

Dato : 08-09-05 07:53

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Hej,

> Åh - har vi mon her svaret på hvorfor nogle kvinder mister lysten til deres

det er da vist de helt unge og naivve kvinder (piger) der taler.

Mister man lysten til partneren p g a det, så er der vist lang vej til
at blive voksen og det virker da noooget forkælet.

Men ligner stodderen Onslow, kan jeg forstå det

--

Benny

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:24

> [...]
> blive voksen og det virker da noooget forkælet.
>
> Men ligner stodderen Onslow, kan jeg forstå det

Helt unge og naive? fordi vi syntes det ser totalt åndssvagt ud, når en
mands pik dingler forneden af en t-shirt, sådan liige kigger frem. og så et
par bønneben i tennissokker. Hvad er der barnligt og naivt ved det? Jeg
tænder bare ikke på mænd der ser totalt kiksede ud. Det betyder ikke at jeg
mister lysten til min mand (som også selv syntes det ser åndet ud), det
betyder at jeg ikke får lyst til at flå ham i seng når han er i den
mundering.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-09-05 17:34

"Benny" <b@en.ny> skrev i en meddelelse

Hej,

> det er da vist de helt unge og naivve kvinder (piger) der taler.

Det tror jeg ikke du skal regne med.

> Mister man lysten til partneren p g a det, så er der vist lang vej til at
> blive voksen og det virker da noooget forkælet.

Du mener, ligesom når mændene ikke kan få lyst til partneren når hun er
gravid (han leverede sgu' selv spermen og det er hamrende naturligt), eller
når han ikke kan få lyst fordi hendes bryster i en alder af 40 år ikke
længere sidder som på en 17, eller når han ikke kan få lyst, fordi hun på
trods af at hun vejer 45 kg. desværre kan mønstre en lille delle på maven,
eller når han ikke kan få lyst, fordi hun ikke er tilpas med at skulle have
gummitøj på, da det er hans fetisch, eller når han ikke kan få lyst, fordi
hendes røv er for flad, eller hendes hår for kort eller hendes tøj for
kedeligt osv. osv.
[ovenstående er eksempler herfra nyhedsgruppen, og fra fjernsynet]

> Men ligner stodderen Onslow, kan jeg forstå det

Tror sgu' alle mænd har dage, hvor de ligner Onslow

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 08-09-05 18:48

On Thu, 8 Sep 2005 18:34:26 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Tror sgu' alle mænd har dage, hvor de ligner Onslow

Jeg synes det er rart at gå rundt derhjemme i undertrøje og
joggingbukser.
Man får lyst til at sige fuck off til folk og så tage ned i føtex i
ovenstående. Men så ender man alligevel med at tage noget mere tøj på.

Fra : Henning

Dato : 18-09-05 19:05

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Tror sgu' alle mænd har dage, hvor de ligner Onslow

Ikke kun dage, men årtier *G*

MVH
Henning

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 09:58

Hej

> Åh - har vi mon her svaret på hvorfor nogle kvinder mister lysten til
> deres mænd

Eller så har vi nogle kropsforskrækkede kvinder, der ikke kan håndtere at se
maskulin nøjenhed?

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 10:05

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Eller så har vi nogle kropsforskrækkede kvinder, der ikke kan håndtere at
> se maskulin nøjenhed?

Nu vil jeg påstå at enhver kan se at en kvindekrop er væsentligt pænere end
en mandekrop.

Alene det at de har dun og vi har HÅR, siger mig at jeg aldrig bliver
homoseksuel

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 10:37

Hej

> Nu vil jeg påstå at enhver kan se at en kvindekrop er væsentligt pænere
> end en mandekrop.

Sikkert enhver mand. Personligt synes jeg ikke der er noget galt med
udseenet af en velproportioneret mandekrop.
Men at kvindens er pænere betyder jo ikke nødvendigvis at mandens er grim -

> Alene det at de har dun og vi har HÅR, siger mig at jeg aldrig bliver
> homoseksuel

lol skriv mig på listen også. Men kurverne..kurverne... lol
Men at der hænger en tiltider slatten pegepind behøver vel forpokker ikke få
kvinderne til at slukke lyset og at klaske hænderne for øjnene?

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 10:45

> lol skriv mig på listen også. Men kurverne..kurverne... lol
> Men at der hænger en tiltider slatten pegepind behøver vel forpokker ikke
> få kvinderne til at slukke lyset og at klaske hænderne for øjnene?

Jeg tror det er fordi de tænder på den, men ikke tør indrømme det

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 11:05

Hej

> Jeg tror det er fordi de tænder på den, men ikke tør indrømme det

Heheh ja nemli' ja!

Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Jeg tror det er fordi de tænder på den, men ikke tør indrømme det

i har misforstået det helt. Vi har ikke et problem med at den hænger der,
kun at den er skarpt cuttet af en hvid t-shirt, som så grimt er sat sammen
med tennissokker. Pikken isig selv er fint, men så flash den dog HELT, i
stedte for at lege regnorm halvt ude af æblet-leg.

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 17:21

Hej

> [...]
> med tennissokker. Pikken isig selv er fint, men så flash den dog HELT, i
> stedte for at lege regnorm halvt ude af æblet-leg.

lol rolig nu!
Der er altså noget du har glemt at få lært, hvis du tror den kan stå døgnet
rundt. lol
I øvrigt sådan rimelig enig, når det nu skal være. Kvinder ser lige så
tumpede ud i en lignende mundering.
Mvh. brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 06:04

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message

> [...]
> døgnet rundt. lol
> I øvrigt sådan rimelig enig, når det nu skal være. Kvinder ser lige så

Hvem er det der taler om erektion eller ej? Hængepik er fint, jern på ligeså
fint. Hvem er det, andre end dig, der har nævnt jern på eller hænge i den
her sammenhæng? Erektion under en t-shirt ville være ligeså grimt´. Og ja,
tumpet mundering, også til kvinder. (her er der bare ikke nogen der taler om
om fissen drypper eller ej?)

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 21:30

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hvem er det der taler om erektion eller ej? Hængepik er fint, jern på
> ligeså fint. Hvem er det, andre end dig, der har nævnt jern på eller hænge

Foreløbig kun mig og det er jeg stolt af. Vil denne kropsforskrækkethed
alrdig nogen ende tage?

Erektion under en t-shirt ville være ligeså grimt´. Og ja,
> tumpet mundering, også til kvinder. (her er der bare ikke nogen der taler
> om om fissen drypper eller ej?)

Nej det ta'r vi for givet. lol

Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:35

> [...]
>
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Foreløbig kun mig og det er jeg stolt af. Vil denne kropsforskrækkethed

Øhm.... hvor er det du har fået "kropsforskrækkethed" fra? Hvis du taler
om -mænd med pikken stikkende ud under en tshirt-forskrækkelse, så er jeg
med. Har du ikek forstået, at vi godt kan lide mænd og deres nøgne krop, men
at den krop ser kikset u når den er indpakket i kikset mundering?

> Erektion under en t-shirt ville være ligeså grimt´. Og ja,
>
> Nej det ta'r vi for givet. lol

Ja, det kan jeg forestille mig.

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 23:59

Hej

> [...]
> med. Har du ikek forstået, at vi godt kan lide mænd og deres nøgne krop,
> men at den krop ser kikset u når den er indpakket i kikset mundering?

lol jo nu har jeg.

> Ja, det kan jeg forestille mig.

Eller når sandheden skal frem, så arbejder jeg efter devisen: Kvinde gør dig
våd...

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 17:58

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message
> Hej

> lol jo nu har jeg.

Flot.

> Eller når sandheden skal frem, så arbejder jeg efter devisen: Kvinde gør
> dig våd...

Ligeså flot.

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 23:09

´
> [...]
> med tennissokker. Pikken isig selv er fint, men så flash den dog HELT, i
> stedte for at lege regnorm halvt ude af æblet-leg.

LOLOLOL! Jeg kan høre, at jeg er gået glip af noget...

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:26

> Nu vil jeg påstå at enhver kan se at en kvindekrop er væsentligt pænere
> end en mandekrop.
>
> Alene det at de har dun og vi har HÅR, siger mig at jeg aldrig bliver
> homoseksuel

Tjah, jeg kan godt lide hår. På mænd. Bare ikke på ryggen og på hænderne. Så
går der sgu for meget monkey i den. Kvinder til gengæld må gerne være
dunede, ikke pelsede. LOL

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 17:22

Hej

> Tjah, jeg kan godt lide hår. På mænd. Bare ikke på ryggen og på hænderne.
> Så går der sgu for meget monkey i den. Kvinder til gengæld må gerne være
> dunede, ikke pelsede. LOL

Så Mor hold nu op. Du skal bare barberes. lol

Mvh. Brian

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 23:11

> Tjah, jeg kan godt lide hår. På mænd. Bare ikke på ryggen og på hænderne.

> går der sgu for meget monkey i den.

Jeg har altid godt kunnet lide et behåret bryst - det er sq noget af det
mest maskuline. Sådan en glatwaxet metroseksuel fyr er som at røre ved en
prepubitær dreng...yikes..

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-09-05 23:27

"Mette" <Mette@dk> wrote in message
Sådan en glatwaxet metroseksuel fyr er som at røre ved en
> prepubitær dreng...yikes..

Sjovt, jeg har det lige sådan med barberede kvinder.

Per V.

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:38

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "Mette" <Mette@dk> wrote in message
> Sådan en glatwaxet metroseksuel fyr er som at røre ved en
>
> Sjovt, jeg har det lige sådan med barberede kvinder.
>
> Per V.

Er fuld busk det fedeste? eller bare trimmet? Jeg syntes nemlig at en del
mænd i denne gruppe melder ud, at de godt kan lide hår. men nogen må vel
kunne lide lolitabarberede fisser? Men de er måske ikke på nettet?

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-09-05 00:01

Hej

> Er fuld busk det fedeste? eller bare trimmet? Jeg syntes nemlig at en del
> mænd i denne gruppe melder ud, at de godt kan lide hår. men nogen må vel
> kunne lide lolitabarberede fisser? Men de er måske ikke på nettet?

Tror mange kan li' de barberede.
Jeg synes begge dele er lækert, men renlighed for satan da! Det er et must!

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 18:01

> [...]
>
> Hej

> Tror mange kan li' de barberede.
> Jeg synes begge dele er lækert, men renlighed for satan da! Det er et

TOTALT must... Osterejer er ikke godt, ligesom fladfisk heller ikke er det.
(med eller uden hår) Jeg har det til gengæld lidt weird med mænd der
barberer deres ædlere dele. Jeg suntes sgu at en pik ser lidt underlig uden,
uden det gode scruff rundt om. og boller, hvis hår er ved at vokse ud. de
mangler kun at være grønne, for at være kastanjer. og krads er trist, på
begge køn.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 01:37

On Fri, 9 Sep 2005 00:38:29 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Er fuld busk det fedeste? eller bare trimmet? Jeg syntes nemlig at en del
>mænd i denne gruppe melder ud, at de godt kan lide hår. men nogen må vel
>kunne lide lolitabarberede fisser? Men de er måske ikke på nettet?

jo jo

--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-09-05 06:07

> Er fuld busk det fedeste? eller bare trimmet? Jeg syntes nemlig at en del
> mænd i denne gruppe melder ud, at de godt kan lide hår. men nogen må vel
> kunne lide lolitabarberede fisser? Men de er måske ikke på nettet?

Jo jeg er her, jeg er bare ikke fanatiker, og gider slet ikke gå ind i
diskussionen. Det er jo mig der kan lide dem glatte, og det behøver jeg ikke
overbevise andre (end min kone) om.

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-09-05 13:48

Hej Nana

> [...]
> del mænd i denne gruppe melder ud, at de godt kan lide hår. men nogen
> må vel kunne lide lolitabarberede fisser? Men de er måske ikke på

Fuld busk har fået et dårligt rygte. Det bliver altid beskrevet som et
venusbjerg, der starter halvt nede på låret og slutter under navlen. Sådan
ser ingen ud. De fleste kvinder vil se ganske "normale" ud uden at fjerne
noget overhovedet.

Det er som om bikinilinien har flyttet sig længere og længere ind, indtil
kønsbehåringen består af maks. tre krøller foroven. Den her hårforskrækkelse
er ved at tage overhånd. Det næste bliver vel at kvinder skal være skaldede.

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-09-05 13:28

Hej Per

> Sjovt, jeg har det lige sådan med barberede kvinder.

Hvordan har du det så med behårede kvindeben? Sådan et par lange
rokokostænger ... med gorillahår er da ikke speciel kønt.

Mark

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:38

> [...]
> mest maskuline. Sådan en glatwaxet metroseksuel fyr er som at røre ved en

Hår på brystet er også fint, jeg er bare ikke til monkey-joes. hår der hvor
der skal være hår, det er okay, bare ikke på ryggen og på hænderne. får
varulveassociationer, på den ufede måde.
præpubertære drenge... LOL jeg er nok ikke nået til den alder hvor jeg leder
efter en der også LIGNER et stort maskulint skaffe-dyr. Jeg er ret tilfreds
med halvglatte, men dog behåret de rigtige steder dreng. LOL

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-09-05 16:31

[ThomasB | Thu, 8 Sep 2005 11:05:06 +0200]

>Nu vil jeg påstå at enhver kan se at en kvindekrop er væsentligt pænere end
>en mandekrop.

Overhovedet Ikke Nix! :)

>Alene det at de har dun og vi har HÅR, siger mig at jeg aldrig bliver
>homoseksuel

Du skal blot fravælge de gamle mænd - de unge knøse har en blød og dunet
kønsbehåring...
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Paro

Dato : 18-09-05 07:40

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i

> Du skal blot fravælge de gamle mænd - de unge knøse har en blød og
> dunet kønsbehåring...

Schöne junge Männer, die machen das Leben schön.

/paro

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:25

> Hej

> Eller så har vi nogle kropsforskrækkede kvinder, der ikke kan håndtere at
> se maskulin nøjenhed?
>
> Mvh. Brian

i kan sagtens håndtere nøgenhed. Nøgenhed er godt. bare ikke kombineret med
halv-pik-under-tshirt og bare ben i tennissokker. Jeg vil gerne se på min
kæreste når han er totally naked, meget hellere end halvt indpakket i
halvkikset påklædning.

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 17:22

Hej

> [...]
> min kæreste når han er totally naked, meget hellere end halvt indpakket i

Et forkert udsagn bliver ikke bedre af at blive gentaget.

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 06:05

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message

> Hej

> Et forkert udsagn bliver ikke bedre af at blive gentaget.
>
> Mvh. Brian

Hvad er der forkert ved mit udsagn? Det er sådan jeg har det. De fleste vil
vel også hellere have en nøgen kvinde, end en kvinde i laksefarvet
mormorundertøj? Samme princip.

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 21:33

Hej
> Hvad er der forkert ved mit udsagn? Det er sådan jeg har det. De fleste
> vil vel også hellere have en nøgen kvinde, end en kvinde i laksefarvet
> mormorundertøj? Samme princip.

Hmm sikkert, men du har lige skrevet næsten det samme på en anden måde. Det
forkerte er, at du synes en mand er grim, når han har en t-shurt på og ikke
underbukser.
En lagkage er sgu latterlige uden fløde, en bil ser underlig ud uden
lygter... Find selv på flere.
Men at have et problem med en mand kun iført underbukser synes jeg
symboliserer noget andet. Never mind -

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:42

> [...]
> lygter... Find selv på flere.
> Men at have et problem med en mand kun iført underbukser synes jeg

Øh... Som sagt syntes jeg at kroppen ser kikset ud, når man ikke kan se den
hele. en t-shirt ser bare kikset ud fordi den skærer kroppen et mystisk
sted, og jeg tænder ikke på kikset.

Hvem har et problem med en mand kun iført underbukser? Nu syntes jeg så at
underbukser er grimme, men hvis jeg udskifter dem med boksershorts, så ser
jeg stadig ikke problemet. jeg tror du blander tingene sammen, eller
misforstår en del.

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-09-05 18:29

Hej

> [...]
> underbukser er grimme, men hvis jeg udskifter dem med boksershorts, så ser
> jeg stadig ikke problemet. jeg tror du blander tingene sammen, eller

Lol det var da en veldig monolog. Jeg ved ikke, om jeg blander noget sammen,
eller misforstår, eller om det er dig, der udtrykker dig uldent, men nu har
jeg da i det mindste en formodning om, hvad du mener modsat tidligere.

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-09-05 22:52

Hmm går du ikke i seng for at sove :) ?

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:42

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> Hmm går du ikke i seng for at sove :) ?

Jo da. Jeg sover OGSÅ i min seng. blandt andet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 01:41

On Fri, 9 Sep 2005 00:41:56 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Jo da. Jeg sover OGSÅ i min seng. blandt andet.

Hmm det må være alderen der trygger men .... jeg synes nu at det kan
være skide lige meget hvordan mans er ud når man ligger under sin dyne
eller hvad man nu foretrækker at dække sig med som de fleste gør men
jeg kan da godt se hvis du/i sover uden noget over sig så er den måske
gal i indsovnings fassen ....

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 18:05

> [...]
> eller hvad man nu foretrækker at dække sig med som de fleste gør men
> jeg kan da godt se hvis du/i sover uden noget over sig så er den måske

Næh, vi putter bare meget, og jeg syntes at det er rarest at putte op af
nøgen hud. Det er også nemmere at være nøgen, hvis lysten skulle melde sig.
Massage er også besværligt, hvis den modtagende part har tøj på.
Jeg bruger en dyne til at holde mig varm, ikke tøj, i hvertfald ikke om
natten. Min kæreste har aldrig dyne på, men dødr af varme hvis han har,
eller har tøj på.

Hvorfor er der noget galt i indsovningsfasen, hvis man sover uden noget over
sig?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 17:51

On Fri, 9 Sep 2005 10:05:12 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Næh, vi putter bare meget,

hyggeligt !

> og jeg syntes at det er rarest at putte op af
>nøgen hud.

ja det er klart synes jeg ...

> Det er også nemmere at være nøgen, hvis lysten skulle melde sig.

Ohh jow ...

>Massage er også besværligt, hvis den modtagende part har tøj på.

ja ja ..

>Jeg bruger en dyne til at holde mig varm, ikke tøj, i hvertfald ikke om
>natten. Min kæreste har aldrig dyne på, men dødr af varme hvis han har,
>eller har tøj på.

ja sådan kan man jo ha det ...

>Hvorfor er der noget galt i indsovningsfasen, hvis man sover uden noget over
>sig?

ja men ja jeg har sovet med noget over mig i hele mit 39 årige liv og
det har alle dem jeg har mødt .... men selvføligt kan man sove uden.

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 09:15

> [...]
>
> ja men ja jeg har sovet med noget over mig i hele mit 39 årige liv og
> det har alle dem jeg har mødt .... men selvføligt kan man sove uden.

Måske er det et generationsspørgsmål? alle mine kærester har sovet nøgen. i
hvertfald sammenmed mig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-05 03:43

On Sat, 10 Sep 2005 01:14:45 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Måske er det et generationsspørgsmål?

noget ku tyde på det ?

> alle mine kærester har sovet nøgen. i
>hvertfald sammenmed mig.

Hmm nu har jeg kun boet sammen med kærster på samme adresse i
forholdsvis kort tid - jeg vil sige efter erotik har jeg ikke iført
mig tøjet bagefter - med mindre planen var at stå op ... og det er da
indrømmet meget hyggeligt

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-09-05 17:37

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Eller så har vi nogle kropsforskrækkede kvinder, der ikke kan håndtere at
> se maskulin nøjenhed?

Pladder.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-09-05 21:03

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Pladder.

Uups der var nok en, der følte sig godt truffet der?

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:39

> Uups der var nok en, der følte sig godt truffet der?
>
> Mvh. Brian

Næh, nok bare en der mente at det du skrev var noget pladder. eftersom du er
den eneste der taler om/siger ting der relaterer til kropsforskrækkelse og
angst for nøgne mandekroppe.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 01:38

On Fri, 9 Sep 2005 00:39:05 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>angst for nøgne mandekroppe.

ja pæne er de sgu da som regl ikke synes jeg som mand !

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 18:02

> ja pæne er de sgu da som regl ikke synes jeg som mand !
>
> --

det syntes kvinderne heldigvis som regel.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 17:47

On Fri, 9 Sep 2005 10:01:36 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>det syntes kvinderne heldigvis som regel.

ja det er jo heldigt !!

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-09-05 18:27

Hej

> Næh, nok bare en der mente at det du skrev var noget pladder. eftersom du
> er den eneste der taler om/siger ting der relaterer til kropsforskrækkelse
> og angst for nøgne mandekroppe.

Well ved du hvad? Det kan jeg sgu godt leve med at jeg er.
Vi er vist ude i en gang "sandheden er ilde hørt" her.

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 09:14

> [...]
>
> Well ved du hvad? Det kan jeg sgu godt leve med at jeg er.
> Vi er vist ude i en gang "sandheden er ilde hørt" her.

næh, din sandhed er bare ikke det vi mener.

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-09-05 00:34

Hej

> næh, din sandhed er bare ikke det vi mener.

Det er da så iorden.
Men derfor er jeres kropsbevidsthed sgu ikke noget at prale af.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-09-05 10:51

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er da så iorden.
> Men derfor er jeres kropsbevidsthed sgu ikke noget at prale af.

Ej, nu må jeg bede om mine himmelblå!

Jeg elsker nøgne mandekroppe og især pikke, men en gammel slidt t-shirt og
et par forvaskede tennissokker er sgu' ikke verden mest geniale indpakning.

Skal du være ærlig, så ville du sikkert heller ikke tænde seksuelt på at din
ellers skønne kvinde gik rundt i/sov en gammel forvasket mormor-natkjole.

Så er nøgenhed altså bedre - og når man mener det, er der ikke tale om
kropsforskrækkelse.

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-09-05 11:01

Hej

> [...]
> mormor-natkjole.
>
> Så er nøgenhed altså bedre - og når man mener det, er der ikke tale om

Nej nej og skal vi så ikke holde weekend? lol
Hvis vi kan koge det ned til t-shurtforskrækkelse, så er jeg med. lol

Brian

Fra : andropov

Dato : 10-09-05 11:41

On Sat, 10 Sep 2005 11:50:45 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Ej, nu må jeg bede om mine himmelblå!
>
>Jeg elsker nøgne mandekroppe og især pikke, men en gammel slidt t-shirt og
>et par forvaskede tennissokker er sgu' ikke verden mest geniale indpakning.

Men det er jo "udbud og efterspørgsel" sagt sådan lidt kort.

>Skal du være ærlig, så ville du sikkert heller ikke tænde seksuelt på at din
>ellers skønne kvinde gik rundt i/sov en gammel forvasket mormor-natkjole.

Men mænd er nok mere visuelle end kvinder som tidligere debatteret.

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 20:43

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> [...]
> mormor-natkjole.
>
> Så er nøgenhed altså bedre - og når man mener det, er der ikke tale om

tak nusle. Jeg tror han har misforstået noget totalt. nøgen er godt,
kikset indpakning- jah, kikset. kropsforskrækkelsen er vist til at overse.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-05 03:56

On Sat, 10 Sep 2005 12:43:18 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>tak nusle. Jeg tror han har misforstået noget totalt. nøgen er godt,
>kikset indpakning- jah, kikset. kropsforskrækkelsen er vist til at overse.

jamen jeg tror sgu ikke det handler om for mange mennesker at man
lider af krops forskrækkelse eller er forbisk over for kikset
indpakning ... men slet og ret at det for en i en moden alder ikke
betyder noget disse ting ...

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 20:42

> [...]
>
> Hej

> Det er da så iorden.
> Men derfor er jeres kropsbevidsthed sgu ikke noget at prale af.

hvordan har det noget med kropsbevidsthed at gøre, at vi syntes at halvnøgne
mænd i t-hirt ser kiksede ud?

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-09-05 12:19

Hej

> hvordan har det noget med kropsbevidsthed at gøre, at vi syntes at
> halvnøgne mænd i t-hirt ser kiksede ud?

Fatter bare slet ikke, at I gider lade Jer påvirke af det.

Mvh. Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 23:46

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message
> Hej

> Fatter bare slet ikke, at I gider lade Jer påvirke af det.
>
> Mvh. Brian

du har måske ikke noget, måske noget påklædning, som du ikke syntes ser
sexet ud til kvinder? Mormor-laksefarvede bh´er, sloggitrusser der går helt
op til brysterne, whatever? det har du sikkert.

I øvrigt lader jeg mig ikke påvirke. min kæreste ser ikke kikset ud.

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-05 15:28

> [...]
> helt op til brysterne, whatever? det har du sikkert.
>
> I øvrigt lader jeg mig ikke påvirke. min kæreste ser ikke kikset ud.

Har du lagt mærke til at det er ret nemt at se om mænd er singler, udfra
deres tøj"stil"?

Fra : nana sørensen

Dato : 11-09-05 08:06

> Har du lagt mærke til at det er ret nemt at se om mænd er singler, udfra
> deres tøj"stil"?

Hehe... T(jah). LOL

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-09-05 10:25

> [...]
> sexet ud til kvinder? Mormor-laksefarvede bh´er, sloggitrusser der går
> helt op til brysterne, whatever? det har du sikkert.

Jojo bestemt da.
Jeg foretrækker - Tja det har jeg såmænd ikke tænkt over lol
Men der er da nogle ting, som er mindre inspirerende end andet.

> I øvrigt lader jeg mig ikke påvirke. min kæreste ser ikke kikset ud.

Det tror jeg på også mest fordi du har sagt det før.

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-05 03:53

On Sat, 10 Sep 2005 13:19:22 +0200, "Brian Olesen"
<ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote:

>Hej

>Fatter bare slet ikke, at I gider lade Jer påvirke af det.

Nahh det slår mig også for panden - det virker på en eller anden måde
ligegyldigt når man tænker over det ... jeg kan dog godt se pointen
fra Nannas side at det er interesandt hvis man ellers lever på
overdrevet ... ikke fordi det i sig selv er wildt / våget ... men hvis
man ellers er ung drukfældig libertiner og er konstant parart til at
parre sig så Øhh ja ...

Fra : Anita

Dato : 12-09-05 15:07

Brian Olesen <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev:
> Fatter bare slet ikke, at I gider lade Jer påvirke af det.

For mig er disse små detajler ikke spor afgørende. Og skulle det være et
problem, kan man vel selv hjælpe med at afklæde manden

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-09-05 11:13

Hej

> For mig er disse små detajler ikke spor afgørende. Og skulle det være et
> problem, kan man vel selv hjælpe med at afklæde manden

Ja nemli' ja. you got the spirit!

Brian

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-09-05 16:57

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> så udpræget. der er ikke noget mere Usexet end en mand i t-shirt og
> sokker, uden andet på. ad for dælen, et turnoff.

Jo der er, en kvinde i sokker er et mindst lige så stort turn off.

Lars

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 06:06

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Jo der er, en kvinde i sokker er et mindst lige så stort turn off.
>
> Lars

Ja, det ser ligeså åndet ud. Selvom kvinder som regel ser bedre ud med
selvsiddende.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-09-05 14:26

> [...]
>
> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Ja, det ser ligeså åndet ud. Selvom kvinder som regel ser bedre ud med

Men der nu altså også forskel på sokker og så strømper. Om de er
selvsiddende, eller holdes oppe af en strømpeholder, det er dog et fedt.

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-05 11:56

> Men der nu altså også forskel på sokker og så strømper. Om de er
> selvsiddende, eller holdes oppe af en strømpeholder, det er dog et
> fedt.

Ikke for mig. Selvsiddende går lige i blyanten på mig, mens hofteholder nok
ikke er et decideret turn off, men det er for meget udstyr efter min mening.

Mark

Fra : Inger

Dato : 07-09-05 20:08

Per H wrote:

> [...]
> jeg kan kun bruge de gammeldags trusser, men helst ikke i bomuld,
> der skal helst være i noget glat nylon eller hvad det hedder.

jamen det skal skam også være tights. Jeg smed personligt alle hans
trusser ud 14 dage efter vi blev kærester og forærede ham 14 par tights.
Jeg kan simpelthen ikke fordrage trusser, det er *så* usexet!
Tilgengæld smed han alle de trusser ud jeg havde, der ikke var g-streng,
så noget for noget

Fra : Helle

Dato : 07-09-05 21:55

> [...]
> Jeg kan simpelthen ikke fordrage trusser, det er *så* usexet!
> Tilgengæld smed han alle de trusser ud jeg havde, der ikke var g-streng,

Haha hvor skægt! Jeg synes også at trusser er totalt usexede, desværre
nægter min kæreste at gå i andet da han synes boxershorts og tights generer.
ÆV.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-05 13:19

> Haha hvor skægt! Jeg synes også at trusser er totalt usexede, desværre
> nægter min kæreste at gå i andet da han synes boxershorts og tights
> generer. ÆV.

Tights og trusser er et fedt. Foretrækker tights.

Boxershorts til gengæld ... det er er noget fanden har skabt. No dick
control whatsoever. Får mig til at gå rundt som om jeg skidt i bukserne.

Mark

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-09-05 16:34

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> writes:

> Jeg var egentligt også helst fri, men konen syntes af det tændte hende af at
> se mig med T-shirt, og så pikken hængende ned under den. Derfor blev det til
> boksershorts, selvom jeg til daglig går i trusser.

Der er da heller ikke noget der ser mere kikset ud. Jeg forstår godt
din kone.

Selv føler jeg også at det er underligt at have noget på overkroppen
og intet på underkroppen.

Mvh Trine

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-05 16:36

> Der er da heller ikke noget der ser mere kikset ud. Jeg forstår godt
> din kone.
>
> Selv føler jeg også at det er underligt at have noget på overkroppen
> og intet på underkroppen.

Så hellere nøgen?

Fra : Brian Olesen

Dato : 07-09-05 19:43

Du skriver:
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

hihih hvor meget af det følger egentlig med?
Den minder lidt om Monrad og Rislund's dødsannonce:

Johnny er døg, Volvo til salg.

Mvh. Brian

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-09-05 16:40

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> writes:

> Så hellere nøgen?

Absolut hellere nøgen! Til hver en tid. Da vi boede på 2. sal gik jeg
ofte uden tøj en hel dag. Nu bor vi lige ud til et stisysten, så
valget er mellem tøj eller persiennerne nede. Og da jeg også godt kan
lide lys...

Jeg tog dog altid tøj på når det ringede på døren i modsætning til Bo
Warming. Men det er også lidt nemmere som pige, man hiver bare en
kjole over hovedet.

Mvh Trine

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-05 16:45

> Absolut hellere nøgen! Til hver en tid. Da vi boede på 2. sal gik jeg
> ofte uden tøj en hel dag.

Samme her.. hele sommeren gider jeg sgu heller ikke tage tøj på.

> Nu bor vi lige ud til et stisysten, så
> valget er mellem tøj eller persiennerne nede. Og da jeg også godt kan
> lide lys...

Nåja, men jeg er nu ret sikker på at du som kvinde ikke ville få mange
klager

> Jeg tog dog altid tøj på når det ringede på døren i modsætning til Bo
> Warming. Men det er også lidt nemmere som pige, man hiver bare en
> kjole over hovedet.

Jeg er for blufærdig til at lade andre end min kæreste se mine ædlere dele.

Fra : Nicolai

Dato : 08-09-05 14:58

On Wed, 07 Sep 2005 17:39:40 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>ofte uden tøj en hel dag. Nu bor vi lige ud til et stisysten, så
>valget er mellem tøj eller persiennerne nede. Og da jeg også godt kan

Jeg kan også godt lide at gå nøgen, men lukker da persiennerne lidt
til - så hvis folk virkelig strenger sig an kan de godt se ind. Og ser
de noget så er det nu deres problem :)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-09-05 16:58

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> writes:

> Nåja, men jeg er nu ret sikker på at du som kvinde ikke ville få mange
> klager

Nu har du jo heller ikke set mig nøgen. Med mine 85 kg fordelt på 168
cm, så er det ikke noget kønt syn. Jeg kunne i hvert fald godt
forestille mig postbudet løbe skrigende væk.

Jeg kan se, at jeg har været ret god til at undgå billeder af mig selv
på min hjemmeside. Smart trick.

http://www.trineogkaare.dk/images/n102-a.jpg

Det er altså mig til venstre. :) Billedet er fra morgenen efter vores
bryllup. Og han er blevet klippet.

Mvh Trine

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-05 17:21

> Nu har du jo heller ikke set mig nøgen. Med mine 85 kg fordelt på 168
> cm, så er det ikke noget kønt syn. Jeg kunne i hvert fald godt
> forestille mig postbudet løbe skrigende væk.

Haha, det ville da bare være dejligt at slippe for regninger

> [...]
>
> http://www.trineogkaare.dk/images/n102-a.jpg
>
> Det er altså mig til venstre. :) Billedet er fra morgenen efter vores

Jeg vil sgu hellere se nogle "action-billeder" fra selve bryllupsnatten, det
er altså dk.snak.seksualitet det her

Fra : Paul

Dato : 07-09-05 22:02

> Nu har du jo heller ikke set mig nøgen. Med mine 85 kg fordelt på 168
> cm, så er det ikke noget kønt syn. Jeg kunne i hvert fald godt
> forestille mig postbudet løbe skrigende væk.

Jeg tror nu nok et hærdet postbud har set lidt af hvert. ;)

Oh hærdede... det bliver de hurtigt (bare se på hvad de læsser deres cykler
med).

Iøvrigt, så ser du faktisk ikke værst ud, såe... jeg tror nu nok nogle ville
blive fristet hvis du var frisk. ;)

M.v.h.

Paul

PS. Ovenstående skal ikke læses som en invitation, men blot som en
kendsgerning. :)

Fra : Benny

Dato : 08-09-05 07:50

Paul wrote:

> PS. Ovenstående skal ikke læses som en invitation, men blot som en
> kendsgerning. :)

jaja . det tror vi så på

--

Benny

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-09-05 17:26

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> writes:

> Jeg vil sgu hellere se nogle "action-billeder" fra selve
> bryllupsnatten, det er altså dk.snak.seksualitet det her

Tro mig, de ville være kedelige.

To personer i en dobbeltsovepose der snorker om kap.

Efter sådan en dag, så er der ikke så meget energi tilbage. Og jeg kan
vist godt røbe, uden at chokere nogen, at vi ikke ligefrem var
uprøvede.

Mvh Trine

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-05 17:29

> Tro mig, de ville være kedelige.
>
> To personer i en dobbeltsovepose der snorker om kap.

Haha, det lyder ikke som en klassisk bryllupsnat :)

Bar han dig over trinnet til hytten? (iøvrigt en meget sjov måde at holde
bryllupsferie på)

> Efter sådan en dag, så er der ikke så meget energi tilbage. Og jeg kan
> vist godt røbe, uden at chokere nogen, at vi ikke ligefrem var
> uprøvede.

Uha.. godt vi ikke krydsposter til dk.livssyn.kristendom

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-09-05 17:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> writes:

> Bar han dig over trinnet til hytten? (iøvrigt en meget sjov måde at holde
> bryllupsferie på)

Ligner han en der kan bære mig?

/Trine

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 07:15

> Ligner han en der kan bære mig?

Jae, det burde han sgu :)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-09-05 20:10

Inger <no@emailToMe.org> writes:

> jamen det skal skam også være tights. Jeg smed personligt alle hans
> trusser ud 14 dage efter vi blev kærester og forærede ham 14 par
> tights. Jeg kan simpelthen ikke fordrage trusser, det er *så* usexet!

Jeg tror ikke der gik 14 dage i mit tilfælde. Det burde forbydes at
sælge trusser til hankønsvæsener over 12!

Mvh Trine

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 07:16

> Jeg tror ikke der gik 14 dage i mit tilfælde. Det burde forbydes at
> sælge trusser til hankønsvæsener over 12!
>
> Mvh Trine

Ja, ærligt talt! Hvorfor skal vi hånes for vores bred-bagede trusser, af en
mand, der gladeligt spankulerer omkring i sorte/blå/grønne hvide underbusker
af den slags vores fædre går med - med GYLP...aargghh...

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-09-05 08:19

> [...]
> underbusker
> af den slags vores fædre går med - med GYLP...aargghh...

Til din orientering: Underbukser har gylp, fordi mænd some tider skal lade
vandet. Trusser uden gylp er til kvinder.

Og så synes jeg i øvrigt, boxershorts er noget af det mest latterlige.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 08:24

> Til din orientering: Underbukser har gylp, fordi mænd some tider skal lade
> vandet. Trusser uden gylp er til kvinder.
>
> Og så synes jeg i øvrigt, boxershorts er noget af det mest latterlige.

Jeg synes i det hele taget at mandligt undertøj er noget af det mest
latterlige.

Hvad skal man med underbukser?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-05 08:46

> Jeg synes i det hele taget at mandligt undertøj er noget af det mest
> latterlige.
>
> Hvad skal man med underbukser?

Hvad skal man med mænd??? Kan man måske nogle gange føle sig fristet til at
sige. ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 09:23

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man med mænd??? Kan man måske nogle gange føle sig fristet til
> at
> sige. ;oD

Ja, jeg skal ikke bruge mænd til noget, så de kan bare forsvinde

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 08:49

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes i det hele taget at mandligt undertøj er noget af det mest
> latterlige.
>
> Hvad skal man med underbukser?

Forhindre katastrofer omkring lynlåsen?

/Alex

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 09:26

> Forhindre katastrofer omkring lynlåsen?

Ja.. den har jeg prøvet. Heldigvis uden men :)

Men når man har prøvet det én gang, så kan jeg love for at man lærer sig en
teknik, som umuliggør lynlåsomskæring, alternativet er bukser med knapper.
(eller campinghabitter)

Men øhm. Prøv i en uge at gå uden underbukser... så kan du ikke holde ud at
få dem på igen.

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 11:31

> Ja.. den har jeg prøvet. Heldigvis uden men :)

Hehe

> Men øhm. Prøv i en uge at gå uden underbukser... så kan du ikke holde ud
> at få dem på igen.

Det har jeg faktisk prøvet et par gange, og jeg må sige at min oplevelse med
noget sart og følsom hud direkte mod det grove stof på indersiden af et par
jeans, ikke er særlig rart, for at sige det mildt.

/Alex

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 12:33

> [...]
> med noget sart og følsom hud direkte mod det grove stof på indersiden af
> et par jeans, ikke er særlig rart, for at sige det mildt.

Det problem har jeg ikke, men måske er det fordi jeg ikke har gået med
underbukser de sidste mange år.

Til gengæld kan et andet problem være "den sidste dråbe", som alle vel
kender, når man ikke lige har adgang til toiletpapir, eller et par
underbukser til at holde dråben væk fra selve bukserne. Uden underbukser er
man altså nødt til at ryste den så meget, at det til forvæksling ligner
onani

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-09-05 15:04

> [...]
> er man altså nødt til at ryste den så meget, at det til forvæksling ligner
Vasker du selv dit tøj? Det tvivler jeg på, for så ville du ikke gide skifte
jeans lige så tit, som vi andre skifter underbukser. Subsidiært ville du
lugte ligesom Bo W.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-05 14:35

> Vasker du selv dit tøj?

Vasker tøj ikke sig selv? Jeg plejer bare at putte det i kurven, og så
hopper det rent og lagt sammen ind i skabet.

> Det tvivler jeg på, for så ville du ikke gide skifte jeans lige så tit,
> som vi andre skifter underbukser.

Jeg går med jeans maks. to dage, ellers slider det for meget på tøjet.

> Subsidiært ville du lugte ligesom Bo W.

Hvordan lugter Bo W.?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-05 20:27

> [...]
> hopper det rent og lagt sammen ind i skabet.

> Jeg går med jeans maks. to dage, ellers slider det for meget på tøjet.

Af mand.

Jeg har altid været stolt af at min far gjorde hvad han havde lyst til, incl
sov uden den fjollede pyjamas som min mor fik os børn til at bruge.
Jeg har både i gymnasiet og inden spurgt i klassediskussion om nudisme, om
nogen kendte nogen der sov nøgent. Det gjorde ingen - dengang.

Min far blev af min mor mobbet til at tage styrtebad dagligt - så ikke han
blev fyret fra Radiometer.
Da han var dødssyg og havde liggesår, foreslog jeg karbad så Arkimedes lov
ku give opdrift - og det var han glad for, at smerterne således lindredes og
lettede.mirakuløst - og teknisk forståeligt.

Men da han steg ud af badet faldt han og døde - måske han ikke havde min
Shubidua-Karbad-Baby-rutine i at skifte fra vægt minus fortrængt vands vægt
til normal vægt,
Alle andre steder i huset end på toilettet havde han opsat gelændere og
håndtag at støtte sig til, -
- en typisk ingeniørløsning på fumlertumler alderdomsproblemer

Fra : Pjensen73

Dato : 10-09-05 21:32

Bo Warming skrev:
> [...]
> håndtag at støtte sig til, -
> - en typisk ingeniørløsning på fumlertumler alderdomsproblemer

Hvorfor fanden henter du et indlæg fra dk.snak.seksualitet og poster den
herinde i dk.politik?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-09-05 23:24

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fanden henter du et indlæg fra dk.snak.seksualitet og poster den
> herinde i dk.politik?

Ja han kunne jo sende dem til news:alt.dk.landsbytosse.bo-warming

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-05 10:17

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@gmail.com> wrote in message

> Hvorfor fanden henter du et indlæg fra dk.snak.seksualitet og poster den
> herinde i dk.politik?

Jeg er ontopic ved at diskutere sundhedspolitik -
Du er offtopic ved ikke at maile privat om dine private smagsdommerproblemer

Lovgiverne adlyder VVS brancen , så man ikke kan låne i friværdi, hvis ikke
der er badeværelse - som om pest og kolera var samfundsproblem og
forebyggedes af brusekabiner. Nej til formynderi er vigtig politisk budskab.
Der er meget politik i matriarkatets meningsløse statusnykker om at hæve
egen status ved at chikanere luderkærester=alfonser og opreklamere værdiløse
renlighedsritualer osv

Selvhjulpenhed er vejen til Størst mulig lykke for flest. Incl civil
ulydighed, når denne ikke indebærer vold, tyveri, bedrag

Fra : Pjensen73

Dato : 11-09-05 13:59

Bo Warming skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@gmail.com> wrote in message

> Jeg er ontopic ved at diskutere sundhedspolitik -
> Du er offtopic ved ikke at maile privat om dine private
> smagsdommerproblemer

Du vil altså have, at jeg skal maile til dig, i stedet for at debatere
herinde.
Har du nogensinde tænkt på, hvorfor der er så mange mennesker herinde,
der har sat dig i filter?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-05 16:06

> Du vil altså have, at jeg skal maile til dig, i stedet for at debatere
> herinde.

Som Jens Bruun ofte har påpeget, så er alle trætte af de samme sure opstød,
så privat mail er en god opfindelse hvis de absolut skal have lettet dit
hjerte for net-cop-mudderkastning.

> Har du nogensinde tænkt på, hvorfor der er så mange mennesker herinde, der
> har sat dig i filter?

Det er forklaret i tråd med Dennis idag - om Pia-partiets rummelighed

Er man hjernevasket FLINKESKOLET, så kan man ikke se fornuften i glistrupske
ideer.

"Hvad ikke ødelægger dig, gør dig stærk" - er der dårlig forståelse for, og
det må der gøres noget ved, hvis DK skal reddes på målstregen.

Fogh er lidt glistrupsk men de fosser stadig ind fra Mellemøsten pr
familiesammenføringer.

Mit andet yndlingsNietzsche-citat er særlg svært fordøjeligt (og temmelig
overgearet) "Godhed er mangel på styrke til at være ond"

Fra : Anita

Dato : 08-09-05 11:51

Alex Linaa <www.linaa.com> skrev:
> [...]
> oplevelse med noget sart og følsom hud direkte mod det grove stof
> på indersiden af et par jeans, ikke er særlig rart, for at sige det

Det tænkte jeg også. Plus at jeg synes det er fråds af vasketøj. Når man
bruger undertøj behøver man jo ikke nødvendigvis smide bukserne til vask
hver dag (selvf. afhængig af ens arbejde og hverdag iøvrigt).

Venligst Anita

Fra : Jojoba

Dato : 15-09-05 10:36

Hej.

Jeg sover altid uden tøj, og går også tit nøgen her hjemme.
Det var svært og mærkelig de første gange at sove nøgen.
Men emd tiden blev det dejlig.

Mvh Brian

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:33

> [...]
> knapper. (eller campinghabitter)
>
> Men øhm. Prøv i en uge at gå uden underbukser... så kan du ikke holde ud

Så indrømmer jeg lige det pinlige. For det sker ikke kun for mænd. Min ene
skambamse har også været i klammeri med en lynlås. HELL det gjorde ondt. Men
jeg grinede ondt meget alligevel....
Jeg går altid uden truser om sommeren, men om vinteren er jeg nødt til det,
fordi jeg ellers får underlivsbetændelse konstant- men det er da fedest når
det blæser lidt omkriing-agtigt

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-05 14:38

> Så indrømmer jeg lige det pinlige. For det sker ikke kun for mænd. Min ene
> skambamse har også været i klammeri med en lynlås. HELL det gjorde ondt.
> Men jeg grinede ondt meget alligevel....

Haha!

Man er hverken rigtig mand eller kvinde, før man har prøvet lyne en lynlås
tilbage, efter den har sat sig i kønsdelene

> Jeg går altid uden truser om sommeren, men om vinteren er jeg nødt til
> det, fordi jeg ellers får underlivsbetændelse konstant- men det er da
> fedest når det blæser lidt omkriing-agtigt

Netop, og for mig er en af glæderne ved at gå uden undertøj, at vide at man
er nøgen - sådan lidt eksibitionistagtigt på en blufærdig måde

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 23:48

> Haha!
>
> Man er hverken rigtig mand eller kvinde, før man har prøvet lyne en lynlås
> tilbage, efter den har sat sig i kønsdelene

Det er måske rigtigt nok.. for dælen, det var en bummert. LOL Også lidt
panisk, fordi bukserne kom så hurtigt på, fordi postbudet ringede på med en
meget vigtig pakke. LOL ren panik...

> Netop, og for mig er en af glæderne ved at gå uden undertøj, at vide at
> man er nøgen - sådan lidt eksibitionistagtigt på en blufærdig måde

hehe... jah. Min kæreste syntes også det er ret læks. Det er sådan en
tanketing. (mærk her, ingen trussekanter, gnæk gnæk) Nok også lidt fordi jeg
syntes trusser er unødvendige, medmindre det er lynlåsebuffere.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-05 03:59

On Sat, 10 Sep 2005 15:48:02 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

> Nok også lidt fordi jeg
>syntes trusser

hvad gør du under menstruation ?

Fra : nana sørensen

Dato : 12-09-05 05:33

> [...]

..

> hvad gør du under menstruation ?

Tampax. De kan bruges i op til otte timer, og så meget sover jeg sjældent.
Jeg sover herre dårligt med trusser, de strammer, klemmer, kravler op,
irriterer. Snoren fra en tampax funker fint og er ikke i vejen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-09-05 00:14

On Sun, 11 Sep 2005 21:33:25 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Tampax. De kan bruges i op til otte timer, og så meget sover jeg sjældent.
>Jeg sover herre dårligt med trusser, de strammer, klemmer, kravler op,
>irriterer. Snoren fra en tampax funker fint og er ikke i vejen

Hmm ja man er jo bare en mand - så er jeg det kloger :)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-09-05 00:58

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message
-klip-
> Haha!
>
> Man er hverken rigtig mand eller kvinde, før man har prøvet lyne en lynlås
> tilbage, efter den har sat sig i kønsdelene
-klip-

*ip* *BRØØØØØL!!!!!*
*pive*
*RITSJ!*
*HYYYYYYYYYYYYYL!*
*tørrer øjne*
....nu har jeg prøvet... er jeg så rigtig nu? *bredt grin*

Venlig hilsen

Aragorn_DK - vist mere overtræt end jeg egentlig regnede med! XoD

--
=================
www.welles.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 12-09-05 05:34

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> [...]
> *HYYYYYYYYYYYYYL!*
> *tørrer øjne*
> ...nu har jeg prøvet... er jeg så rigtig nu? *bredt grin*

Du er en helt ægte rigtig. LOL For dælen... det gør man kun een gang.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-09-05 22:09

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> Du er en helt ægte rigtig. LOL For dælen... det gør man kun een gang.
*****
Ja! *humpe*
*****

Venlig hilsen

Samme som ovenstående, igen overtræt

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny

Dato : 08-09-05 08:54

ThomasB wrote:

> Jeg synes i det hele taget at mandligt undertøj er noget af det mest
> latterlige.
>
> Hvad skal man med underbukser?

bremsestreger i cowboybukserne er da også OK

--

Benny

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 09:27

> bremsestreger i cowboybukserne er da også OK

Nej det er ikke, og derfor skal man bruge toiletpapir når man har tømt
ryggen

Fra : Paul

Dato : 08-09-05 11:49

> Nej det er ikke, og derfor skal man bruge toiletpapir når man har tømt
> ryggen

*LOL*

M.v.h.

Paul

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:31

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Jeg synes i det hele taget at mandligt undertøj er noget af det mest
> latterlige.
>
> Hvad skal man med underbukser?

Sørge for at man ikke kommer til at lyne bollertne ind i lynlåsen?
Bolle-buffer?

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-05 14:40

> Sørge for at man ikke kommer til at lyne bollertne ind i lynlåsen?
> Bolle-buffer?

Haha!

Hvad så med at lave blå-bløde-bolle-buffe-busker?

Fra : nana sørensen

Dato : 11-09-05 08:08

> Haha!
>
> Hvad så med at lave blå-bløde-bolle-buffe-busker?

Ja, noget med noget polstring, eller indsats bag lynlåsen, så den ikke KAN
lynes ind i hmmm... LOL

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 00:30

> [...]
> vandet. Trusser uden gylp er til kvinder.
>
> Og så synes jeg i øvrigt, boxershorts er noget af det mest latterlige.

Hvorfor have en gylp? er det uoverskueligt at hive bukserne lidt ned, i
stedet for at flå pikken ud gennem et hul i trussen? Der er i øvrigt knapper
foran i de fleste boksershorts.
Jeg må indrømme at det også giver mig lidt farfar/italiensk stranløve med
guldkæde associationer med uinderbukser til mænd.

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-09-05 17:46

> [...]

> Hvorfor have en gylp? er det uoverskueligt at hive bukserne lidt ned, i
> stedet for at flå pikken ud gennem et hul i trussen? Der er i øvrigt

Det må du nok indrømme, at du vist kun har et teoretisk kendskab til

Per v.

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 06:08

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message

> Det må du nok indrømme, at du vist kun har et teoretisk kendskab til
>
> Per v.

ja da. enlighten me? det var et spørgsmål, som sagt. Er det uoverskueligt at
hive pikken ud over, i stedet for et underligt skævt hul? (og ja, jeg har en
se en del mænds undertøj)

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-09-05 22:23

> [...]
> at hive pikken ud over, i stedet for et underligt skævt hul? (og ja, jeg

Det er, undskyld udtrykket, pissebesværligt. Blandt andet fordi man
alligevel skal have den ud af gylpen i yderbuksene. Alternativet er at hive
også disse ned, hvilket ikke er velset på fx offentlige toilstter.

Per V.

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 08:44

> [...]
> alligevel skal have den ud af gylpen i yderbuksene. Alternativet er at
> hive også disse ned, hvilket ikke er velset på fx offentlige toilstter.

Jeg syntes bare det virker besværligt at skulle manøvre den ud af to huller,
bare for at undgå at vise lidt buttcrack? Jeg kan forstå at det ikke er fedt
på offentlige toiletter (også fordi der som regel er pis på gulvet), men
hjemme hos en selv?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 01:43

On Fri, 9 Sep 2005 00:43:38 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

> Jeg kan forstå at det ikke er fedt
>på offentlige toiletter (også fordi der som regel er pis på gulvet), men
>hjemme hos en selv?

ja det er der da "pis på gulvet" men du skriver osm en kvinde - har du
været på mange herre toiletter :) ?

Fra : nana sørensen

Dato : 09-09-05 18:07

> ja det er der da "pis på gulvet" men du skriver osm en kvinde - har du
> været på mange herre toiletter :) ?

Ja, det har jeg faktisk. Plus at det skulle undre mig, hvis der ikke var,
siden der lugter totalt meget af pis på herre lokummer. Selv om der ikke er
pissoir, så stinker der stadig af pis, som jo må ligge et sted.
Men ja, jeg har været på en del herrelokummer og ja, der stinker af pis, og
der er nærmest altid pis på gulvet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-05 17:54

On Fri, 9 Sep 2005 10:06:50 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Ja, det har jeg faktisk.

Øhh hvordan ???

>Plus at det skulle undre mig, hvis der ikke var,
>siden der lugter totalt meget af pis på herre lokummer.

ja ja der stinker som en pest

> Selv om der ikke er
>pissoir, så stinker der stadig af pis, som jo må ligge et sted.

Hmm.. ja stinker gør det

>Men ja, jeg har været på en del herrelokummer og ja, der stinker af pis, og
>der er nærmest altid pis på gulvet.

jamen hvad laver du på de herre lokummer ?

Fra : nana sørensen

Dato : 10-09-05 09:16

> Øhh hvordan ???

Pisset, samlet venner op når de lå og ørlede, dyrket sex, selv brækket mig,
hjulpet en ven med at sy hans lynlås på et diskotek (griner i øvrigt.) Ja,
jeg har set en del herrelokummer.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-05 03:46

On Sat, 10 Sep 2005 01:16:02 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Pisset, samlet venner op når de lå og ørlede, dyrket sex, selv brækket mig,

det byder mig "claris" at dte kunne være spænnende at kende dig privat
hvad du skriver minder mig om de muntre 80 er ;)

>hjulpet en ven med at sy hans lynlås på et diskotek (griner i øvrigt.) Ja,
>jeg har set en del herrelokummer.

Hmm jeg ved ikke hvorfor jeg kom bare til at side og tænke på Århus H

Fra : nana sørensen

Dato : 12-09-05 05:35

> det byder mig "claris" at dte kunne være spænnende at kende dig privat
> hvad du skriver minder mig om de muntre 80 er ;)

Det skal jeg ikke kunne sige noget om. LOL Jeg er født i 83, så det er ikke
sygt meget jeg kan huske fra før de fede 90´ere. LOL

> Hmm jeg ved ikke hvorfor jeg kom bare til at side og tænke på Århus H

Nah, er fra KBH. Men det var hyl alligevel. LOL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-09-05 01:00

On Sun, 11 Sep 2005 21:35:05 -0700, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Det skal jeg ikke kunne sige noget om. LOL

jeg er sikker :)

> Jeg er født i 83, så det er ikke
>sygt meget jeg kan huske fra før de fede 90´ere. LOL

ja det havde også derres charme GRONZ men tro mig 80 erne var fede
MASSER af druk sex stoffer rock n roll :)

>Nah, er fra KBH. Men det var hyl alligevel. LOL

ja godt nok er jeg fra Jylland men jeg bor da i hovedestaden - men har
du nogen sinde været inde på KBH H s herre lokum der er da Øhh
overvågning så vidt jeg husker

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-09-05 14:05

> [...]
> alligevel skal have den ud af gylpen i yderbuksene. Alternativet er at
> hive også disse ned, hvilket ikke er velset på fx offentlige toilstter.

Hvorfor hive dem ned?

Åbn knappen (knapperne), åbn lynlåsen (hvis den forefindes), træk minimalt
ned, og undgår at skulle have noget som helst ud gennem nogen som helst
gylp.

Lars

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-09-05 16:53

> Til din orientering: Underbukser har gylp, fordi mænd some tider skal lade
> vandet.

Men hvem hel.... gider og stå og fumle med at få fingrene ind gennem gylpen,
for derefter at hvis kalorius ud gennem gylpen?

Det er da betydeligt nemmere at trække elastikken ned, og hive kalorius ud
over.

Gylp er det mest usexede, og upraktiske, ved underbukser.

> Trusser uden gylp er til kvinder.

Hmm... så er jeg åbenbart blevet til en kvinde da jeg fyldte 12 år

> Og så synes jeg i øvrigt, boxershorts er noget af det mest latterlige.

Jeg hader at bruge dem om dagen, da de ikke holder på noget, og fylder mere
end godt er. Men om natten er de tilpas løse til at konen sagtens kan snige
en hånd op...

Lars

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-09-05 21:22

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> writes:

> Tampax. De kan bruges i op til otte timer, og så meget sover jeg sjældent.
> Jeg sover herre dårligt med trusser, de strammer, klemmer, kravler op,
> irriterer. Snoren fra en tampax funker fint og er ikke i vejen

Og skulle der gå længere tid, så går det såmen også. For jeg sover
gerne mere end otte timer. :)

Mvh Trine

Fra : nana sørensen

Dato : 13-09-05 00:54

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Og skulle der gå længere tid, så går det såmen også. For jeg sover
> gerne mere end otte timer. :)

Ja, netop. Jeg har sovet tømmermænd ud med tampax uden at dø af fæle
farligheder.

Fra : nana sørensen

Dato : 07-09-05 05:25

> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.
>
> Mvh Helle

Nøgen, altid nøgen. Altid. De få gange hvor jeg har været nødt til at sove
med tøj, er jeg vågnet op badet i sved, nærmest stranguleret i et svedigt
stykke stof, der squeeser mine jader, strammer i halsen og bare tigger om at
blive flået af. Føj... Jeg hader tøj om natten. Ang kulde, jeg bruger
hellere atten dyner, end jeg pakker mig ind i tøj om natten. Sokker fatter
jeg slet ikke at man kan sove med. Jeg har forsøgt et par gange når jeg har
været syg, men hvis jeg endelig kan falde i søvn med dem på, så vågner jeg
med kogende varme tæer og hedeslag. Jeg syntes ikke helt at tøj, bortset fra
den slags som pynter frækt, hører til i en seng.
Min kæreste til gengæld har altid sovet med boxers, hans eks sov med fuld
py, så måske var det derfor. Det er kun efter at han mødt nattenudisten (dvs
mig) at han har droppet tøjet. Men okay, det blev også bare flået af. LOL

Mvh. Nana

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-09-05 20:35

> [...]

> par gange når jeg har været syg, men hvis jeg endelig kan falde i
> søvn med dem på, så vågner jeg med kogende varme tæer og hedeslag.

Det kender jeg ALT for godt. I det hele taget fatter jeg slet ikke
sokker, andet end for at beskytte tæerne i et par sko der skaver. Bare
tæer, det ved man da hvad er. Men nu er jeg så heller ikke kun
nattenudist, jeg foretrækker ikke at have tøj på.

Mvh Trine

Fra : Krumme

Dato : 06-09-05 21:54

">
> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.
>
> Mvh Helle

Sover bedst nøgen........med en kvinde ved siden af

Hygge

Krumme

Fra : Jens B

Dato : 07-09-05 07:14

Krumme wrote:
> ">

> Sover bedst nøgen........med en kvinde ved siden af
>
> Hygge
>

> Krumme

Bliver din mor ikke træt af det ?

Fra : Benny

Dato : 07-09-05 18:49

Jens B wrote:

> Bliver din mor ikke træt af det ?

LOL

--

Benny

Fra : Krumme

Dato : 07-09-05 19:24

> Bliver din mor ikke træt af det ?

Hehe

den kunne jeg vist have undgået

Fra : GLS

Dato : 06-09-05 23:41

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Og jeg sover bedst med ble på og intet andet

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-09-05 02:53

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message
> Hejsa.
-klip-
> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.
>
> Mvh Helle

I sengen, og kun hjemme hos mig selv.
(Hader at sove fremmede steder, så sover jeg skidt.)

Forår: T-shirt og py-bowser. Alm. dyne.
Sommer: I underhakkere og t-shirt. Let sommerdyne.
Varm sommer: Ingenting. Lagen eller ingenting.
Efterår: T-shirt og py-bowser. Alm. dyne.
Vinter: Py med t-shirt under. Evt. to dyner, eller en dyne med tæppe over.
Hundefryser jeg, ryger der et rensdyrskind over dynen. Det giver GOD varme!

Ved sygdom med feber: Godt pakket ind i py med sokker og tørklæde om halsen,
et krus varm 'kao eller the med rom, og så snorke. Så kan man tit svede
feberen ud. Hvis man ellers kan falde i søvn for bare varme...
Dertil skal oplyses at jeg hele året sover med vinduet åbent og radiatoren
lukket.
Bliver det hundekoldt, stormer det, eller er der håndværkere i området *kan*
jeg godt finde på at lukke vinduet og evt. sætte en svag anelse varme på.
Sover jeg om dagen, er vinduet lukket og telefonerne slukket/stikket hevet
ud. Jeg gider ikke at blive vækket af håndværkere, naboer der larmer, og
lignende irritationsmomenter. Desværre er det umuligt at hive stikket ud på
dørsælgere, indsamlere og venner, der "liiige ville kikke forbi!" *knurre*
Normalt sover jeg med to hovedpuder, det er mere bekvemt.
Ligeledes er radio, tv, rygning, spisning og andre distraktioner bandlyst
fra soveværelset. Bøger og blade er en undtagelse. Sex ligeså.

Jeg synes det i allerhøjeste grad er individuelt, hvorledes man ønsker at
sove, og at det må være op til personen selv at bestemme sin grad af på-
eller afklædthed.
Yderligere diskussioner parterne imellem er basalt set nytteløse. Det er
ligesom at blive bedt - af ens fru moder - om at tage en trøje på, fordi hun
fryser.
I nødstilfælde er det dog nok temmelig upraktisk at sove splitterfornøjet -
jeg har selv oplevet at måtte evakuere min lejlighed, fordi den ældre mand i
lejligheden under mig havde glemt at slukke for en varmepude i sin seng.
Babu, gang i den. Han slap uskadt, og mig med. Men for fanden hvor
lejligheden stank i de efterfølgende uger!
Ligeledes får indsamlere, Jehovaer, post- og pakkebude, venner og kollegaer
en overraskelse, når man lukker op og gemmer sig bag døren for ærbarhedens
skyld - og har glemt spejlet i entreen...*gnæk*
Den mest mystiske (for mig) sovepåklædning, havde min daværende irske
kæreste - han sov i t-shirt og ikke andet!

Det var hermed en ordentlig omgang mere eller mindre nytteløst vrøvl - men
det var sgu skægt at skrive!

Venlig hilsen

Aragorn_DK - der nu vil vælte ind og sove, iført py-bowser og t-shirt.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Nicolai

Dato : 07-09-05 12:07

On Wed, 7 Sep 2005 03:53:29 +0200, "Aragorn Elessar"
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote:

>Desværre er det umuligt at hive stikket ud på
>dørsælgere, indsamlere og venner, der "liiige ville kikke forbi!" *knurre*

Nu bliver det lidt et spinnoff -

Vi har aldrig venner eller famillie der "lige kigger forbi" - mon ikke
de skyldes de er nervøs for hvilken "situation" de ville kunne fange
mig i.

Så bare spring ud som infantilist eller andet perverst menneske - så
holder de op :D

>Det var hermed en ordentlig omgang mere eller mindre nytteløst vrøvl - men
>det var sgu skægt at skrive!

Også skægt at læse - og ikke helt nytteløst når vi andre kan finde det
interessant.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-09-05 14:26

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> mig i.
>
> Så bare spring ud som infantilist eller andet perverst menneske - så
*****
Er gjort...det hjalp sgutte meget! *bredt grin* Jeg tror sgutte jeg er
pervers nok...*suk*
****

> Også skægt at læse - og ikke helt nytteløst når vi andre kan finde det
> interessant.
*****
Glæder mig.
*****

Fra : Non-Desperado

Dato : 07-09-05 08:33

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev:

>Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Uden om sommeren, med t-shirt og sokker om vinteren...

(man skal jo spare et sted...*G*)

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-09-05 12:15

Helle skrev den 06-09-2005 16:16:

> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Uden tøj meste af tiden. Det hænder, at jeg glemmer at smide
boksershortsene men de bliver smidt mens jeg sover.

men når det er koldt, så ryger der lige en tshirt på, så jeg ikke fryser
om skulderne.

Ved kolde tæer: sokker. Tilgengæld ryger de af i løbet af natten.

Har ingen problemer med at at sove andre steder.

Det er selvfølgelig aller rarest, når konen ligger ved siden af i
nogenlunde samme mundering som jeg.
--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Tina

Dato : 07-09-05 18:35

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> Helle skrev den 06-09-2005 16:16:

Jeg vil helst sove nøgen, men når jeg endelig gør det ender det altid med
jeg bliver snotforkølet, jeg kan nemlig ikke lide at have dyne på, jeg sover
altid på siden og dynen skal ligge mellem knæerne og op mellem armene.
Tager jeg den over mig får jeg et hedeslag. Derfor sover jeg altid i T shirt
og trusser.
Jeg har endda forsøgt med 2 dyner så jeg kan have en over mig og en mellem
knæene, men så ender det med jeg er ved at blive kvalt i den ene dyne*G*
Ellers sover jeg bedst når min kære mand sover ved siden af mig, og er han
ikke hjemme må ungerne sove der, kan slet ikke klare en tom plads ved siden
af mig.

Tina

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 07:19

"Tina" <ukendt@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers sover jeg bedst når min kære mand sover ved siden af mig, og er han
> ikke hjemme må ungerne sove der, kan slet ikke klare en tom plads ved
siden
> af mig.

Kender følelsen. Min kæreste bor her desværre ikke, men hvis vi har haft
mange fælles overnatninger i træk, og man så skal til at gå i seng alene og
lægge sig til at sove alene, så kan jeg godt mærke at sengen er et tomt og
ensomt sted. I sådanne tilfælde bliver min datter også inviteret ind i
seng...

Fra : Benny

Dato : 08-09-05 07:55

Mette wrote:

> [...]
> lægge sig til at sove alene, så kan jeg godt mærke at sengen er et tomt og
> ensomt sted. I sådanne tilfælde bliver min datter også inviteret ind i

shame on you - hvad hedder din datter`Teddy?

--

Benny

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 09:05

> shame on you - hvad hedder din datter`Teddy?

??? Opfattede du det jeg skrev som perverst? Jeg taler om det hyggelige i at
sove sammen med sine børn (ind i mellem). Og min datter elsker at få lov til
at sove sammen med moar.

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 09:29

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at
> sove sammen med sine børn (ind i mellem). Og min datter elsker at få lov

Åhhh... at blive vækket kl 05:00 af et barn som ligger og hiver en i
øjenbrynene - er faktisk lykken

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 11:26

> Åhhh... at blive vækket kl 05:00 af et barn som ligger og hiver en i
> øjenbrynene - er faktisk lykken

Min datter har nu mest hevet mig i vipperne, for at åbne øjnene op...

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-05 12:35

> Min datter har nu mest hevet mig i vipperne, for at åbne øjnene op...

Selvom det er rasende irriterende, når man nu gerne vil sove 12-17 timer
længere, så er det vildt hyggeligt

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-09-05 18:03

> [...]

> lægge sig til at sove alene, så kan jeg godt mærke at sengen er et tomt og
> ensomt sted. I sådanne tilfælde bliver min datter også inviteret ind i

Jeg svarer lige på begge jeres indlæg på én gang.

Efter min bedste overbevisning skal børn ikke opfylde voksne behov, så frem
for at børnene "skal" sove der, når I ikke bryder jer om at sove alene -
kunne I overveje at lære at håndtere det.

Hvad ville I stille op, hvis I slet ikke havde mænd i jeres liv?

Ikke at I nødvendigvis ville falde i den "grøft", men mange enlige (mødre
som fædre) sover sammen med deres børn, fordi de ikke bryder sig om at sove
alene - og i samtlige tilfælde jeg har kendt til, har det modarbejdet
barnets udvikling af selvstændighed og ført til forskellige grader af
uhensigtsmæssige binder forælder/barn imellem.

"Praktiske" eksempler på ovenstående jeg kender direkte til:
1. barnet vil absolut helst ikke sove ude, og kan ikke falde i søvn når det
passes af andre selv i hjemmet - og kæmper i stedet en sej kamp for at holde
sig vågen til mor/far kommer hjem, så de kan ende i forældersengen igen.
Næste dag er så delvist smadret, fordi barnet er træt og uoplagt hele dagen
2. barnet bliver i perioder (nogle mere end andre, og nogle nærmest kronisk)
uhensigtsmæssigt regressiv i sin udvikling eller blot i sin opførsel - taler
"patte"-sprog og kan ikke snøre sine snørebånd selv eller andet
3. søskende-jalousi i overdreven grad - hvem sov hos mor/far, eller sov
tættest på (dette tror jeg hænger uløseligt sammen med pkt. 1)
4. barnets jalousi mod den ene af forældrene (den som tager "barnets plads")
eller forælderens partner intensiveres på den konto

En ting er, at barnet kan få lov en sjælden gang imellem, når det er sygt
eller har haft et særligt slemt mareridt, at sove hos forældrene/far/mor.
Men så er det fordi barnet har behov for det, ikke den voksne - og det er
sjældent og ikke normen.

På et tidspunkt vil man som forælder alligevel ikke længere sove sammen med
sine børn - og så har man malet sig op i et hjørne - for barnet kan ikke
undgå at føle sig afvist.

Når jeg snakker med andre kvinder om deres problemer med at deres barn/børn
ikke kan acceptere en ny mand i deres liv f.eks. - så er det meget ofte de
kvinder der bruger deres børn som pseudo-partnere, der får netop disse
problemer.

Som sagt - håber ikke det er, eller bliver, et problem hos nogen af jer. Men
jeg har desværre set det lidt for mange gange.

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-09-05 22:21

> [...]

> barnets udvikling af selvstændighed og ført til forskellige grader af
> uhensigtsmæssige binder forælder/barn imellem.

Vi er også mange gifte, der helst sover alene - uden at det går ud over
vores sexliv eller vores forhold i øvrigt.

Per V.

Fra : Mette

Dato : 08-09-05 23:20

> [...]

> barnets udvikling af selvstændighed og ført til forskellige grader af
> uhensigtsmæssige binder forælder/barn imellem.

Ok, ro på Det var ikke ment som om, at min datter skulle udfylde
kærestens plads - slet ikke. Men nogle gange får hun lov, fordi vi begge to
synes at det er meget hyggeligt. Jeg kan godt lide at høre hendes åndedræt
ved siden af mig, mens jeg falder i søvn og hun nyder det ligeså meget. Det
er i det hele taget rart, at have et andet åndedræt i sengen. Det synes hun
jo også. I min specifikke situation gælder det, at vi grundet forskellige
boligsituationer har sovet i samme seng fra hun blev født til hun blev ca. 3
år. Hun er 6 år nu. Så det er som at mindes de gode gamle dage for os begge,
når vi sover ved siden af hinanden. Men det er nu kun noget, der hænder max
en gang hveranden måned.

Fra : Nette

Dato : 07-09-05 20:29

"Helle" skrev

> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Vi sover uden tøj på. Den mindste sover dog i natdragt, da han endnu ikke
rigtig har lært, at man skal sove under dynen og ikke ovenpå den.
Dog er der perioder,- f.eks. ca. fem nætter om måneden, hvor jeg bruger
trusser og ligeledes, selvom vi har lidt varme på i soveværelset, om
vinteren kan jeg godt finde på at tage en soltop på i seng, men den er som
regel nede i fodenden om morgenen.

Ellers bruger vi en tshirt og et par strømper, når vi er syge og har brug
for ekstra varme.

Nette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-05 13:29

Hej Helle

> Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Det betyder ikke det store for mig, hvor og hvordan jeg sover, men der er da
nogen ting, der gør det mere optimalt.

Jeg sover Oftest med boxertights på, men uden hvis jeg har dyrket sex, inden
jeg skal sove.

Jeg sover uden t-shirt, men tager den som regel på, når jeg stiger ud af
sengen. Gammel vane fra dengang vi havde en lejer boende.

Ellers skal der være køligt i rummet, og jeg skal helst gå i seng et sted
mellem 24:00 og 2:00. Så sover jeg godt.

Mark

Fra : Paul

Dato : 08-09-05 23:25

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Altid pyjamas. Om sommeren med korte ærmer, når det bliver køligere udenfor
med lange ærmer.

Til gengæld kan jeg falde i søvn hvorsomhelst med pyjamas på.... sofaen,
sengen, lænestol, bilen, skibskahyt osv.

Jeg tror min preference for pyjamas stammer fra dengang jeg ofte var nødt
til at tage en powernap i bilen - uanset vejret udenfor - på grund af mit
arbejde.

Det vil så også sige at jeg er fuldstændig ligeglad med om vinduet eller
terrassedøren står på vid gab - jeg sover allerbedst når det er køligt
udenfor.

M.v.h.

Paul

Fra : Henning

Dato : 09-09-05 15:05

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

Hejsa

> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Jeg sover uden tøj og har gjort det siden teen agertiden,
som din kæreste, befinder jeg mig ikke godt med at have noget
på når jeg skal sove, min kone har altid tøj på, om sommeren
en kort, om vinteren en fodlang bomuldsnatkjole på, om vinteren
ifører hun sig også nogle gange skisokker werry sexed

> [...]
> hamrende underlig, så please kom lige frem af busken hvis der er andre er
> har det som jeg - bare så han kan få nogle beviser *ggg*

Når vi har dyrket sex, ligger vi altid et stykke tid krop mod krop og
nyder hinandens nærhed på den lidt dovne, sløve måde man føler
efter sex, men hun tager tøj på efter ca.- et kvarter, så leder vi sammen
efter hendes trusser, undertrøje og natkjole, som mærkværdigvis nok,
har det med at gemme sig de mærkeligste steder, selv om jeg hvergang
prøver at huske hvor hun smider enkeldelene, efterhånden som hun afslører
mere og mere af hendes dejlige krop, men det har jeg for det meste glemt
når hun vil klædes på igen *G*

Det er nogevi begge lever godt med, at hun aldrig sover nøgen og
jeg altid gør ;-P

MVH
Henning

Fra : Gitte

Dato : 09-09-05 16:33

Hejsa

>Min kæreste og jeg har været sammen i lidt over 5 år nu og diskuterer
>jævnligt om hvad der er normalt mht om man sover med eller uden tøj. Nu er
>jeg nysgerrig efter at høre hvad I andre gør?

Det er lidt forskelligt, hvad vi gør, og det gælder os begge.

> [...]
>har trusser og t-shirt/top på. Det giver jo anledning til en del diskutioner

Vi er begge vokset op med, at man sover med "et eller andet" tøj på, i
barndommen nattøj, senere i t-shirt og trusser.

> [...]
>jeg - bare så han kan få nogle beviser *ggg*
>
>Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Personligt sover jeg lige godt med som uden tøj. Det eneste jeg ikke
rigtigt kan klare, er at sove med bh (især med bøjle) eller en stram
t-shirt.
Da min mand og jeg havde været sammen nogle år, og det hele ikke
længere var så nyt og spændende, aftalte vi på et tidspunkt at vi
skulle sove nøgne, da det ville bringe os tættere sammen rent fysisk,
og måske anspore til lidt mere spontan sex.
Det er dog efterhånden gået lidt i glemmebogen, bl.a. efter at have
fået 2 børn og et nyt soveværelse, der ofte er lidt køligt... Det er
ikke specielt sjovt, at skulle op om natten uden tøj, for at
trøste/give sut/følge på toilet. Men om sommeren sover vi da ofte
nøgne, især efter vi har haft sex - det virker lidt unaturligt at stå
op bagefter, for at tage tøj på, for så at lægge sig til at sove... Om
vinteren lægger vi os også ofte til at sove efter sex uden tøj, men så
har jeg en morgenkåbe eller natskjorte til at ligge ved siden af
sengen, jeg lige kan hoppe i, hvis jeg skal op om natten.
Hvis det er en aften uden sex, sover jeg enten i trusser eller trusser
og t-shirt.

MVH
Gitte

Fra : Ib palle

Dato : 09-09-05 19:41

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in
> Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Hun altid nøgen (Så kommer der "luft til missen" - og den
er nemmere at nå for mig ;) ), dog ikke lige i de 4-5 nætter
hvor hun er nødt til at bruge trusser.

Jeg sover for det meste med boxershorts på, men nøgen når
jeg husker at klæde mig af.. eller efter sex.

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 21:59

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
snip
> [...]
jeg
| har trusser og t-shirt/top på. Det giver jo anledning til en del

Tror du at det er et rigtigt-eller-forkert spørgsmål?

snip
| Det irriterer mig grusomt at jeg ikke kan sove nøgen ...snip
| han er overbevidst om at jeg er hamrende underlig,

Han er en nar og du er for svag. Gør som du har det bedst med.
Mon kvinder ikke fra tid til anden bliver nødt til hvert fals at have
trusser på om natten? andet vil da være svineri...

VH jakob

Fra : nana sørensen

Dato : 11-09-05 08:09

"JcLind" <Svar her i gruppen> wrote in message
> [...]
> Mon kvinder ikke fra tid til anden bliver nødt til hvert fals at have
> trusser på om natten? andet vil da være svineri...

Tjah, eller de (mig) bruger tampax? Det er knap så svinsk.

Fra : Anita

Dato : 12-09-05 15:14

nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> skrev:
> Tjah, eller de (mig) bruger tampax? Det er knap så svinsk.

Jeg har heller ingen problemer i den retning. Tampax fungerer fint.

Venligst Anita

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-05 17:49

| Jeg har heller ingen problemer i den retning. Tampax fungerer fint.

ad

jakob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 15-09-05 18:34

"JcLind" <Svar her i gruppen> skrev i en meddelelse
> "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> ad

Hvad? Vil du heller vågne op smurt ind i menstruationsblod?

Lars

Fra : nana sørensen

Dato : 15-09-05 18:38

"JcLind" <Svar her i gruppen> wrote in message
> "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> ad
>
> jakob

hvad er der "ad" ved tampax? Har du vat-fobi?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-09-05 21:03

On Thu, 15 Sep 2005 19:38:07 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>hvad er der "ad" ved tampax? Har du vat-fobi?

jeg tror han har svære ved at fordøje det blod og slim som det
absobere ?

>--

Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : nana sørensen

Dato : 16-09-05 00:53

> jeg tror han har svære ved at fordøje det blod og slim som det
> absobere ?

> Mv.
> Bo M Mogensen

Er det så ikke federe at blodet bliver suge op i vat inden det kan ses af
blod-fobiske mennesker? Tjah...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-09-05 18:05

"JcLind" <Svar her i gruppen> writes:

> ad

Hvorfor i alverden er det ulækkert?

Mvh Trine

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-09-05 16:25

[Helle | Tue, 6 Sep 2005 16:16:54 +0200]

>Sover I andre med eller uden tøj om natten?

Afgjort uden. Tøj man har på i sengen krøller sig sammen og bliver en
spændetrøje i løbet af natten :)

>Er jeg bare totalt underlig

Jeps :)

>... eller er der andre der har det som mig?

Sikkert også dét.

Men en anden ting er at han skal acceptere dine soveforhold; vi mennesker
har nogengange de mærkeligeste ritualer, og især ifb. med en god nats søvn,
er ritualerne vigtige for mange af os.

>Fortæl mig jeres mening og hvordan I bedst sover.

Som de fleste mænd - nøgen og bedst lige efter sex...
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Stine

Dato : 18-09-05 11:26