Muslimsk pige vinder "Miss England"-konkur~
Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 05-09-05 11:25

< http://gossip.tv2.dk/article.php/2812980.html >

En dejlig nyhed, for vi som mener at kvinder osse er en slags mennesker.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-09-05 11:43

Peter Knutsen (usenet) <peter@sagatafl.invalid> wrote:

> < http://gossip.tv2.dk/article.php/2812980.html >

Og tænk engang - man kan ikke engang se det på hende

Fra : Per Rønne

Dato : 05-09-05 12:25

Steen Jensen <panther@os.dk> wrote:

> Og tænk engang - man kan ikke engang se det på hende

Du kan være forvisset om at 99% af muslimerne vil anse hende for en
frafalden »tøjte«.
--
Per Erik Rønne

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-09-05 13:57

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Du kan være forvisset om at 99% af muslimerne vil anse hende for en
> frafalden »tøjte«.

Ikke enig. 99% af de ekstreme muslimer, så er jeg med.
I min hjemby Randers, havde vi en lokal 'pornostjerne' med en muslimsk
oprindelse. Hun var nødt til først at flytte til Århus, og senere gå
under jorden. Dobbeltmoralske muslimske mænd, som besøgte diverse
erotik-messer, var forargede over at se en muslimsk (efter egen
opfattelse, var hun ikke længere muslim) pige strippe.....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-09-05 16:51

Steen Jensen wrote:

> Dobbeltmoralske muslimske mænd, som besøgte diverse
> erotik-messer, var forargede over at se en muslimsk (efter egen
> opfattelse, var hun ikke længere muslim) pige strippe.....

Jeg troede mest, det var kristne, der havde den holdning til sex. Især
kristne prædikanter som Moses Hansen protesterer meget aktiv mod
pornomesser.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-09-05 18:07

"Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> wrote in message

> Jeg troede mest, det var kristne, der havde den holdning til sex. Især
> kristne prædikanter som Moses Hansen protesterer meget aktiv mod
> pornomesser.

Religiøse fanatikere af alle slags har altid hadet sex.

Per V.

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-09-05 18:15

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Religiøse fanatikere af alle slags har altid hadet sex.

Enig. De (religiøse) fanatikere er ansvarlige for en hel del af verdens
ufred.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-09-05 22:14

Steen Jensen wrote:
> Enig. De (religiøse) fanatikere er ansvarlige for en hel del af verdens
> ufred.

Hvad med satanister? :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-09-05 22:46

> Hvad med satanister? :)

Findes de overhovedet i virkeligheden - andet end som selskabsleg?

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-05 06:40

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> Findes de overhovedet i virkeligheden - andet end som selskabsleg?

Ja, det er dem der i Norge afbrænder middelalderlige stavkirker, og i
Danmark vælter og smadrer gravsten på kirkegårdene. En enkelt gang er
det gået ud over den islamiske del af vistnok Vestre Kirkegård, men
ellers er det ikke noget der omtales i den almindelige presse {men nok i
Kristeligt Dagblad}.

--
Per Erik Rønne

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-09-05 09:01

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> [...]
> det gået ud over den islamiske del af vistnok Vestre Kirkegård, men
> ellers er det ikke noget der omtales i den almindelige presse {men nok i
Jeg tvivler fakrtisk på, at det drejer sg om almindeligt utilpassede
individer, der skal bruge en undskyldning for hærværk. Det ville undre mig,
om de virkelig "tror på" Satan som muslimer tror på Allah eller kristne på
Jahve.

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-05 09:43

> [...]

> om de virkelig "tror på" Satan som muslimer tror på Allah eller kristne på

Heller ikke en ud af en million?
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-09-05 11:02

> Heller ikke en ud af en million?
> --
Det kan jeg ikke vide. Jeg ved kun, at de "satanister", jeg har set/hørt
udtale sig offentligt, ikke virker, som om det er andet end en smart
attitude.

Per v.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-05 18:50

> [...]

> Det kan jeg ikke vide. Jeg ved kun, at de "satanister", jeg har set/hørt
> udtale sig offentligt, ikke virker, som om det er andet end en smart

Jamen, jeg har da samme erfaring.
--
Per Erik Rønne

Fra : Benni

Dato : 06-09-05 07:06

Per Vadmand wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> Findes de overhovedet i virkeligheden - andet end som selskabsleg?
>
> Per V.

Hvad blev der egentligt af Rosemarys baby??

--

Benni

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-09-05 11:06

"Benni" <b@en.ni> wrote in message
-klip-
> Hvad blev der egentligt af Rosemarys baby??
> --
> Benni

Han er i Det Hvide Hus.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benni

Dato : 06-09-05 16:53

Aragorn Elessar wrote:
> "Benni" <b@en.ni> wrote in message
> -klip-

> Han er i Det Hvide Hus.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

ROFL

--

Benni

Fra : Per Rønne

Dato : 05-09-05 19:01

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> "Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> wrote in message

> Religiøse fanatikere af alle slags har altid hadet sex.

Det er jeg nu slet ikke sikker på. I de gamle frugtbarhedsreligioner
indgik sex mig bekendt i riten, og i Syrien havde man »den hellige
prostitution«. Enhver pige skulle inden sit bryllup være tempelskøge, og
acceptere at blive defloreret af den første den bedste kunde, selv for
den mindste kobbermønt. En as {1-øre}.

Det var i samme kulturkreds man lod børn »gå gennem ilden«, brændte dem
levende som offer til guderne, mens musikken spillede højt så man slap
for at høre børnenes skrig, mens forældrene skulle smile glade {for
ellers var offeret værdiløst}. Noget stadig flere kanaanæere vendte sig
fra; de blev til jøder.
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-09-05 20:09

> [...]
> prostitution«. Enhver pige skulle inden sit bryllup være tempelskøge, og
> acceptere at blive defloreret af den første den bedste kunde, selv for

Og det kalder du ikke at hade sex og værepanisk angst for kvinders
seksuialitet?

per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-09-05 21:33

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Og det kalder du ikke at hade sex og værepanisk angst for kvinders
> seksuialitet?

Næh, hvorfor dog det? Mig bekendt var tempelskøgerne da højt ærede. Men
det var jo også en anden kultur; sammenlign med Roms vestalinder.
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-09-05 22:46

> Næh, hvorfor dog det? Mig bekendt var tempelskøgerne da højt ærede. Men
> det var jo også en anden kultur; sammenlign med Roms vestalinder.
> --
Det var ikke desto mindre en "bekvem" måde at sætte kvinders seksualitet i
bås på.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-09-05 20:52

> Religiøse fanatikere af alle slags har altid hadet sex.

Nej. De er mere tvangspræget af sex end mange andre. Det, de hader, er deres
tvangsmæssige afhængighed af sex.

Mange mennesker kan ikke ta', når de afslører sig selv som dyr, der alene er
drevet af primitive drifter. Derfor opfinder de alskens spilleregler og
hokus-pokus, der skal undertrykke selverkendelsen. Islam er pt. den største
eksponent for dette selvbedrag. Kristendommen (og andre religioner) spiller
ikke længere så stor en rolle, når menneskers sande natur forsøges
undertrykt.

Jeg hader også (i korte øjeblikke), når jeg kan konstatere, jeg er slave af
min krybdyrhjerne og ikke af frontallapperne. I stedet for at bilde mig selv
ind, det ikke er tilfældet, griner jeg ad min egen selvovervurdering, når
jeg har haft lidt tid til at tænke mig om. Mennesker, der bilder sig selv
ind, de er herre over drifter og instinkter, er svære at tage alvorligt.
Desværre er de også farlige og forresten roden til alt ondt på denne klode.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-09-05 22:45

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. De er mere tvangspræget af sex end mange andre. Det, de hader, er
> deres tvangsmæssige afhængighed af sex.

Det har du selvfølgelig ret i - men er det ikke bare det samme, sagt på en
anden måde?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-09-05 08:22

> Det har du selvfølgelig ret i - men er det ikke bare det samme, sagt
> på en anden måde?

Det mener jeg så ikke, det er, men ingen grund til at vade mere i det. Lige
nøjagtig på det her område er vi nok tæt på at være enige, så lad det
endelig blive ved det.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-09-05 12:01

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> < http://gossip.tv2.dk/article.php/2812980.html >
>
> En dejlig nyhed, for vi som mener at kvinder osse er en slags mennesker.

Det er der åbenbart også mange muslimer, der mener.

Per V.