Double Penetration
Fra : Paul

Dato : 03-09-05 00:47

Okay, okay....

Så har jeg for Gud ved hvilken gang endnu engang set en double penetration
(også kaldet en sandwich) på TV.

Det kan godt være lidt kedeligt og mekanisk at kigge på... specielt når man
ikke er liderlig, men mest træt.

Men...

Jeg blev nu godt nok lidt nysgerrig på tanken om der virkelig er nogen af de
kvinder der læser dette, som tænder på og har prøvet en double penetration,
dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være svært at gætte
hvordan det foregår). :)

Har I? Gør I?

M.v.h.

Paul

Fra : Peter

Dato : 03-09-05 09:02

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
penetration,
> dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være svært at

Jeg er godt nok ikke kvinde men har prøvet sandwich og det er dejligt uanset
om du kommer i hendes anus eller skede. Men det er ikke for de sarte, ofte
kommer man i fysisk kontakt med den anden mand når man knepper og man skal
vænne sig til at mærke hans krop for ikke at nævne behåring på benene osv.
Jeg har i en swingerclub mødt en ung flot kvinde som tændte helt vildt på at
få pikkene op i begge huller på en gang. Men ellers tror jeg at det er for
pigerne ligesom det med at drikke sæden, de fleste piger syntes ikke om det.
Men det er jo utroligt dejligt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-09-05 10:08

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> de kvinder der læser dette, som tænder på og har prøvet en double
> penetration, dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være

Jeg tænder på det og har prøvet det - uhmmmm.... det var guf

Skøøøn følelse af at blive fyldt ud, af at blive rørt "over det hele" af
flere hænder, flere kys, flere kærtegn og at føle sig i "centrum"...
*suuukk*....

Desværre har jeg kun prøvet det én gang.

En elsker jeg havde (en der som jeg var single og bare ville have en at
dyrke sex med indimellem) arrangerede det. Jeg fik bind for øjnene inden vi
gik ind i den anden mands hjem - og jeg havde bind for øjnene under hele
seancen. Og det var bare SÅÅÅÅÅ dejligt. Tror at det der gjorde oplevelse så
god især var alle de skønne ord der også blev sagt - som kvinde slapper man
ekstra af og hengiver sig i nydelse, når mænd hvisker i ens ører hvor dejlig
man er, hvor lækkert det man laver sammen er, hvor våd man er og hvor
ophidset det gør dem osv....

Det skal lige siges at spændingen også gjorde sit - jeg vidste nemlig ikke
på forhånd, hvor mange mænd der ville være - min elsker havde drillet mig
med at spørge om det gjorde noget hvis der var mere end to osv. Og til at
starte med var jeg vildt nervøs - måske deraf de mange søde ord... men for
syv søren da også det viste sig at blive dejligt...

Ihhh, altså Paul... se nu!!!

Mr. X kontakter mig stadig med mellemrum og jeg er ellers så god til at stå
imod, har faktisk stået imod i nogle år - men nu har du lige gjort det
vanskeligere *lol*

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-09-05 11:08

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stå imod, har faktisk stået imod i nogle år - men nu har du lige gjort det

Kære Søs Jeg er klar! Så nu er det op til Børge?
eller Hr. Mogensen!
MkH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-05 12:02

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Kære Søs Jeg er klar! Så nu er det op til Børge?
> eller Hr. Mogensen!

Hr. Mogensen har voldsomt travlt med anden aktivitet. Hvad med hans
navnebror, Bo Warming? Børge vil givet snakke nusle nuslesen i dyb, komatøs
søvn inden selve akten, så ham skal du nok ikke regne med i
startopstillingen.

--
-Jens B.

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-05 13:23

> [...]
> navnebror, Bo Warming? Børge vil givet snakke nusle nuslesen i dyb,
> komatøs søvn inden selve akten, så ham skal du nok ikke regne med i

I en (ti)double penetration-situation med Nusle vil der ske følgende:

Jens Bruun vil kæmpe med at få den op og stå, mens han kvæulerer over de
andres fejl.

Zeki, vil fortælle hvor meget macho han er, og iøvrigt forsøge at hjælpe de
andre med at score Nusle på den rigtige måde, mens han holder foredrag om
"selvkontrol" og "ét scoreråd for kvinde-analfabeter".

Mette vil fortælle hvordan hendes forældre ville gøre, brokke sig over at
alle er utro og fortælle hvor store svin mænd er.

Hanrik Gath vil fortælle hvor grimme alle ser ud, mens han stille prøver at
snige sig ind i numsen på Steen Johansen.

Steen Johansen vil springe ud af skabet som transseksuel.

Benni og Bo Mogensen vil prøve at sniffe coke fra Bo Nielsens nosser, mens
de sidder med en hånd i bukserne på hinanden.

Bo Nielsen vil sidde og spille den af, mens han råber "Hurraaaa jeg er
single" og "Dejligt med talkum på nosserne".

Mark Thomas Gazel, vil sidde og filosofere hvilket afsnit af E.R., der har
mest med double penetration at gøre.

Bo Warming vil have sædprøver på glas til sædhjælpsfondet og hvis nogle ikke
vil aflevere, så er de ondere-end-nazi, værre-end-pædofile og
samfundsskadelige.

Brian Olesen vil sidde og håbe på at Ida fra Krøniken dukker op.

Per Vadmand vil spille jazz i Nusles behårede armhuler.

Alex Linaa vil synes det var sund for Nusle, og muligvis rotte sig sammen
med Mette.

Jeg selv ville være på tværs...

Ja og Nusle selv, vil sidde på usenet og fortælle at hun ikke kan finde en
rigtig mand og at hun i øvrigt får for lidt sex.

Nu fik jeg vist trådt de fleste over tæerne - undskyld

Mvh Thomas

Fra : Mette

Dato : 03-09-05 13:57

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> I en (ti)double penetration-situation med Nusle vil der ske følgende:
(snip)

Hehehehe

> Jeg selv ville være på tværs...

På tværs i en dobbeltpenetration...UGH! Dét må virkeligt gøre ondt!

Fra : Zeki

Dato : 03-09-05 14:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> I en (ti)double penetration-situation med Nusle vil der ske følgende:

Av av, det gør ondt at grine så meget når man ligger syg: Ikke desto mindre:
Tak for det.

Mvh
Zeki

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-05 14:57

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Nu fik jeg vist trådt de fleste over tæerne - undskyld

Du er jo totalt, helt og aldeles galt på den!

--
-Jens B.

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-09-05 21:13

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Steen Johansen vil springe ud af skabet som transseksuel.

Knold! Jeg har været i Bangkok de sidste 20 år og hvis du set en
transseksuel.
gå som Anders And ved du hvorfor
Mkh Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-09-05 23:21

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

[Snip - et fremragende indlæg]

Tak for aftenens største grin

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-09-05 10:31

Yo Thomas

> I en (ti)double penetration-situation med Nusle vil der ske følgende:

Hold da så kæft! Det var godt nok den sjoveste og mest underholdende news
jeg længe har set. Den slår alt i d.s.v!
Cool!
Bare fandens, at Ida har så travlt med at gå og spille enlig mor.

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 18:01

On Sat, 3 Sep 2005 14:22:30 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>I en (ti)double penetration-situation med Nusle vil der ske følgende:

LOL

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-09-05 16:47

[ThomasB | Sat, 3 Sep 2005 14:22:30 +0200]

>Ja og Nusle selv, vil sidde på usenet og fortælle at hun ikke kan finde en
>rigtig mand og at hun i øvrigt får for lidt sex.

Hehehe...

>Nu fik jeg vist trådt de fleste over tæerne - undskyld

Jeg slap åbenbart (måske af åbenlyse årsager) - men ellers en god sjov
beskrivelse af en god sjat af os :)
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-09-05 21:10

> [...]
> navnebror, Bo Warming? Børge vil givet snakke nusle nuslesen i dyb,
> komatøs søvn inden selve akten, så ham skal du nok ikke regne med i

Ok med Vamling Jeg har næse klemmer
MkH Steen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 08-09-05 17:28

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

Det der undrer mig her er at der ikke er en eneste der har dårlig oplevelse
med sandwich samlejet, hvis jeg havde en kvinde tror jeg ikke at det havde
været dejligt med at få en en stiv pik op i mit røvhul.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-09-05 19:09

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med sandwich samlejet, hvis jeg havde en kvinde tror jeg ikke at det havde
> været dejligt med at få en en stiv pik op i mit røvhul.

Der er vel ingen der forsøger sig med en snadwich, hvis ikke der har OK
erfaringer med anal-sex i forvejen.

Min kone afskyr anal-sex, men tænder helt vild på flere i kussen på samme
tid.

Lars

Fra : Non-Desperado

Dato : 09-09-05 07:37

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:

>Min kone afskyr anal-sex, men tænder helt vild på flere i kussen på samme
>tid.

Er det her at man som ægtefælle ikke ved om man skal klappe i
hænderne eller give sig til at græde hjerteskærende ?

Jeg mener: Fair nok, hun er lidt kinky, men på den anden side så
vil en normal pik have samme effekt som en cocktailpølse i en
elevatorskakt... *G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-09-05 14:01

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:o5b2i1lm5525dkk51bf6pel3htghfe8glf@4ax.com...

> Er det her at man som ægtefælle ikke ved om man skal klappe i
> hænderne eller give sig til at græde hjerteskærende ?

Personligt klapper jeg

> Jeg mener: Fair nok, hun er lidt kinky, men på den anden side så
> vil en normal pik have samme effekt som en cocktailpølse i en
> elevatorskakt... *G*

Næh, det er jo ikke sådan at man bare propper to ind i hende. Det kræver
opvarmning, opvarmning og opvarmning. Først når det nærmest løber ned af
benene af hende, og hun skriger efter mere kan det lade sig gøre.

Det er lidt som med fisting. Når det er godt gør det sexlivet bedre, men det
gør absolut ikke kussen slappere.

Lars

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 12:06

Paul <paul_fra_usenet@slettes.dk> wrote:

> [...]
> dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være svært at gætte

Kan også praktiseres med tre fyre, hvoraf den ene er »mellemmad«. Piger
har som bekendt tre huller, drenge t.
--
Per Erik Rønne

Fra : Krumme

Dato : 03-09-05 13:46

> Kan også praktiseres med tre fyre, hvoraf den ene er »mellemmad«. Piger
> har som bekendt tre huller, drenge t.

GÅ VÆK.....FORESTILLING!!

Fra : Spilopmager

Dato : 04-09-05 10:46

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> Paul <paul_fra_usenet@slettes.dk> wrote:
>

> Kan også praktiseres med tre fyre, hvoraf den ene er »mellemmad«. Piger
> [...]

Hvad med ørerne??

/Spilopmager

Fra : Per Rønne

Dato : 04-09-05 12:20

Spilopmager <spilopmager@SLETDETTEhotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad med ørerne??

Så kunne du lige så godt spørge om hudens porer. Det er muligt at kn....
i en mund, i en anus og i en vagina.
--
Per Erik Rønne

Fra : Klaus G.

Dato : 04-09-05 13:05

> Hvad med ørerne??

Du siger noget. Piger kan godt li' at få den i øret, eller.... De vender
ihvertfald øret til hver gang man stikker pikken op i hovedet på dem?:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Benni

Dato : 04-09-05 19:58

Klaus G. wrote:

> Du siger noget. Piger kan godt li' at få den i øret, eller.... De vender
> ihvertfald øret til hver gang man stikker pikken op i hovedet på dem?:)

har du prøvet med vand og sæbe??

--

Benni

Fra : Klaus G.

Dato : 05-09-05 14:39

> har du prøvet med vand og sæbe??

I øret? Nej :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Inger

Dato : 03-09-05 21:24

Paul wrote:
> [...]
> dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være svært at gætte

har aldrig prøvet det, men drømmer hede drømme om det!

Fra : Gitte

Dato : 05-09-05 18:26

Hej

> [...]
>dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være svært at gætte

Yep, har prøvet det en enkelt gang - og det var GODT For
efterhånden en del år siden, havde jeg en "bolle-ven", som jeg gennem
en periode dyrkede uforpligtende sex med. En dag, hvor han kom på
besøg, havde han taget en af sine venner med, som jeg havde mødt et
par gange før. Og snakken gik, og på et tidspunkt siger min bolle-ven,
at de to plejer at dele alt... Og tingene udviklede sig så
efterhånden, og ja pludselig dyrkede vi sex alle 3 Og det var
altså vildt godt, det var spændende, nyt, lidt grænseoverskridende og
enormt dejligt, at blive forkælet af 2 mænd på en gang.
Har så ikke prøvet det siden, men en dejlig oplevelse at tænke tilbage
på...

MVH
Gitte

Fra : Samsara67

Dato : 05-09-05 20:11

> [...]
> de kvinder der læser dette, som tænder på og har prøvet en double
> penetration, dvs. have to mænd oppe i sig samtidig (og det burde ikke være

Jeps - jeg både tænder på og har prøvet

Den ene gang jeg har prøvet, var med en ekskæreste og hans kammerat.
Det var simpelthen en oplevelse, som alle burde opleve.

Hænder, læber, tunger og pik over det hele - hele tiden. Simpelthen skønt

Venligst
Samsara67

Fra : Benni

Dato : 06-09-05 06:51

Samsara67 wrote:
> [...]
> Det var simpelthen en oplevelse, som alle burde opleve.
>
> Hænder, læber, tunger og pik over det hele - hele tiden. Simpelthen skønt

jamen du siger da bare til!!

--

Benni