Kondomer
Fra : Erik

Dato : 28-08-05 22:46

Er der nogle der ved hvor man kan købe kondomer i store størrelser, dem jeg
kan købe passer ikke da jeg har 33 cm og sidst ville pigen ikke da kondomet
var alt for småt.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-08-05 00:04

"Erik" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> kan købe passer ikke da jeg har 33 cm og sidst ville pigen ikke da

Gør ligesom jeg,-- lad være med at rulle mere ud end der er brug for. :
o )))

Boni

Fra : Non-Desperado

Dato : 29-08-05 14:10

"Erik" <555@get2net.dk> skrev:

>Er der nogle der ved hvor man kan købe kondomer i store størrelser, dem jeg
>kan købe passer ikke da jeg har 33 cm og sidst ville pigen ikke da kondomet
>var alt for småt.

Gør som os andre, køb en rulle med 90 liters skraldesække, de fås
både i en kinky sort udgave og i en klar udgave.

Den sidste er at foretrække, så man kan se når den er ved at være
fuld....*G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-08-05 15:26

Din arme stakkel. Godt, man ikke render rundt med sådan en svaber. Men du er
måske et æsel?

Per V.

Fra : Helle

Dato : 29-08-05 16:07

> [...]
> jeg
> kan købe passer ikke da jeg har 33 cm og sidst ville pigen ikke da

Om du taler sandt ved jeg ikke, men HVIS det er et oprigtigt problem så
findes der diverse sexshops på nettet hvor man kan købe store kondomer.

Jeg synes det er træls at andre mænd straks kommer med latterlige svar...er
der nogen der har mindreværdskomplekser mon?...

Men som sagt, søg på xl condom på nettet og du finder en masse steder. Og
hvis det bare er fis med dig, så find noget andet at bruge din tid på
fremfor at sende indlæg uden grund.

Mvh Helle

Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-08-05 18:45

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det er træls at andre mænd straks kommer med latterlige
svar...er
> der nogen der har mindreværdskomplekser mon?...

> Mvh Helle

Slap a' Helle, det har absolut intet med mindreværdskomplekser at gøre.
Jeg ved selv hvad det vil sige at rende rundt med en pik, der er over
gennemsnittet.
De vittigheder jeg har måttet høre blandt vennerne, er ikke få, og det er
ikke fordi de har grund til at have mindreværdskomplekser.
Der skal vel også være plads til lidt sjov.

Boni.

Fra : Benni

Dato : 29-08-05 19:08

Bo Nielsen wrote:

> [...]
> ikke fordi de har grund til at have mindreværdskomplekser.
> Der skal vel også være plads til lidt sjov.

omend det kniber med pladsen i kondomet!!

--

Benni

Fra : Helle

Dato : 29-08-05 19:19

> [...]
> ikke fordi de har grund til at have mindreværdskomplekser.
> Der skal vel også være plads til lidt sjov.

Jeg synes bare det selv er SÅ irriterende at få et plat svar hvis man
seriøst har et problem. Jeg ved jo ikke Erik virkelig har det problem men
HVIS det er, så kan han ikke bruge platte svar til noget.

Men ja, der skal også være plads til sjov - tvivler bare på at han ville
synes det var sjovt..

Mvh Helle

Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-08-05 20:20

> [...]
> HVIS det er, så kan han ikke bruge platte svar til noget.
>
> Men ja, der skal også være plads til sjov - tvivler bare på at han ville

Ja men så kan Erik jo passende komme ind og svare på ,om han først nu er
blevet så gammel at han skal prøve at bruge kondom.

Boni

Fra : Helle

Dato : 29-08-05 21:04

> Ja men så kan Erik jo passende komme ind og svare på ,om han først nu er
> blevet så gammel at han skal prøve at bruge kondom.
>
> Boni

Ja det har du selvfølgelig ret i..det havde jeg ikke lige tænkt på

Mvh Helle

Fra : Tina

Dato : 30-08-05 05:42

> Ja det har du selvfølgelig ret i..det havde jeg ikke lige tænkt på
>
> Mvh Helle

Helle prøv lige og tag et målebånd og se hvor meget 33 cm egentlig er, jeg
skal da ikke sige Erik ikke er godt udstyret meeeeeeeen *G* Jeg er
ihvertigfælde glad for han ikke er min mand*LOL*

Tina

Fra : Benni

Dato : 30-08-05 09:02

Tina wrote:

> [...]
> skal da ikke sige Erik ikke er godt udstyret meeeeeeeen *G* Jeg er
> ihvertigfælde glad for han ikke er min mand*LOL*

ja ja - min pik er 11 tommer, og det er jeg glad for, for havde den
været 12 tommr, havde den været en fod!!

--

Benni

Fra : Jens

Dato : 03-09-05 09:45

Benni wrote:

> ja ja - min pik er 11 tommer, og det er jeg glad for, for havde den
> været 12 tommr, havde den været en fod!!

Det ville sgu se dumt ud.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-08-05 18:39

"Tina" <ukendt@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal da ikke sige Erik ikke er godt udstyret meeeeeeeen *G* Jeg er
> ihvertigfælde glad for han ikke er min mand*LOL*

ORGASMEDIG Tina

Mon ikke du har en ordentlig ''King-Kong'' liggende i natbordsskuffen, som
du hiver frem engang imellem, når du er godt liderlig.
Og lad så lige være med at forstyrre Helle på den tid af dagen, hvor hun
sikkert er i fuld gang med sin fede dildo xxxl. : o )))

Boni

Fra : Helle

Dato : 30-08-05 18:59

> [...]
> Og lad så lige være med at forstyrre Helle på den tid af dagen, hvor hun
> sikkert er i fuld gang med sin fede dildo xxxl. : o )))

Ellers tak du! Jeg foretrækker en lille eller i hvert fald pænt meget
mindre. Det minder mig om min første kæreste...han var stok dum *ggg*. Vi
havde kun været sammen i få uger da han pludselig mente at nu skulle
sexlivet piftes op. Så han havde stjålet penge i sin fars pengekasse og
stolt været i en sexbutik (vi var 16 år dengang og vi var begge hinandens
første sexpartnere). Nå men han ryger i en sexbutik og kommer hjem med den
mest ekstremt store og håre plastikdildo med det vildeste hårde "blodårer"
på! YIKES! Lille mig som kun havde været i seng med en få gange blev altså
temmelig skræmt. Shit...kan kigge tilbage på det og grine nu, men dengang
var det altså bare ikke sjovt! Han mente at sådan en stak men hurtigt op og
hvis det ikke gled helt så let, ja så trykkede man bare til af alle kræfter.
Så op med den! AAAAUUUUW! Det var et dårligt forhold hvor han bestemte
seksuelt og hvis ikke jeg makkede ret ja så var det bare nogen på hovedet så
jeg gjorde ikke modstand.

Hehe så store pikke og dildoer til mig...?...ellers tak!

Mvh Helle

Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-08-05 20:25

> [...]

> jeg gjorde ikke modstand.
>

> Hehe så store pikke og dildoer til mig...?...ellers tak!

Nej det forstår jeg udmærket med den debut af sexlivets glæder. Så må man da
håbe for din exven at han med årene er blevet klogere. for ellers har han
nok ikke store chancer for at finde en fast partner, hvis han har tænkt sig
det.
Nej sådan noget skal helst gøres blidt og følsomt, og ikke med en af plastik
eller noget andet kunstigt.
Alligevel kan et godt massageapparat være udmærket som hjælpemiddel, hvis
manden er ved at få krampe i tungen : o )

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-08-05 23:08

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Alligevel kan et godt massageapparat være udmærket som hjælpemiddel, hvis
> manden er ved at få krampe i tungen : o )

Overhovedet ikke, hvis pigen har det som jeg.

De der massageapperater (og ISÆR deres forbandede snurren) er bare ikke
sagen.

Giv mig noget naturligt i stedet.

Jeg er endda nået dertil, hvor jeg overhovedet ikke har lyst til at have
andet "i" mig end den mand jeg elskers (er forelsket i) pik.

Skide dårligt, når man altså ikke lige har en sådan ved hånden

mange hilsner

Fra : Henning

Dato : 31-08-05 05:42

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> andet "i" mig end den mand jeg elskers (er forelsket i) pik.
>
> Skide dårligt, når man altså ikke lige har en sådan ved hånden

Synd for dig skattepige, at du ikke kan uden du er forelsket i en
mand, enhver kvinde burde lære fra skelsår og alder, at fornøje
sig selv og opnå seksuel uafhængighed

Ved ikke at være i stand til at klare dig selv, resulterer i, at du
igen og igen, hovedkulds "forelsker" dig i den første og bedste idiot,
der trigger dig seksuelt og derved blokerer for et længerevarende
samliv med en mand der kan matche dig på flere planer

MVH
Henning

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-08-05 05:54

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Synd for dig skattepige, at du ikke kan uden du er forelsket i en
> mand, enhver kvinde burde lære fra skelsår og alder, at fornøje
> sig selv og opnå seksuel uafhængighed

Jeg kan sagtens - gider bare ikke have andet ind i mig end en pik (i denne
periode af mit liv, det har bestemt ikke været sådan altid).

Kan snildt onanere uden

> [...]
> der trigger dig seksuelt og derved blokerer for et længerevarende
> samliv med en mand der kan matche dig på flere planer

Bop-bop.

Det er da lykkedes mig mere end én gang i år at være på date og tage hjem
uden der er sket et rørende suk - og uden at se manden igen (fordi det
alligevel ikke var interessant).

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 16:21

"nusle nuslesen"
> [...]
> andet "i" mig end den mand jeg elskers (er forelsket i) pik.
>
> Skide dårligt, når man altså ikke lige har en sådan ved hånden

Det er muligt at piger har det anderledes end mænd, hvad sex angår.
Mange mænd behøver ikke at være forelsket for at dyrke sex. Vi opfatter det
lige så naturligt som at trække vejret.

Og hvor er det skønt som mand, altid at have en pik lige ved hånden. : o D

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-08-05 20:31

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er muligt at piger har det anderledes end mænd, hvad sex angår.

Måske - jeg har ikke altid haft det sådan, og det ændrer sig måske igen.

Jeg har sandelig dyrket min del af "one night stands"

> Mange mænd behøver ikke at være forelsket for at dyrke sex. Vi opfatter
> det
> lige så naturligt som at trække vejret.

Sex uden følelser kan også være dejligt - jeg har bare ikke lyst til det i
denne periode af mit liv (åbenbart).

> Og hvor er det skønt som mand, altid at have en pik lige ved hånden. : o

Åhhhh.... misundelsens brød er stenhårdt.

mange hilsner

PS.: Og så sidder man og tænker om en fed "score-replik" kunne være:
"Giv mig noget pik, jeg ved du har!"

Fra : Benni

Dato : 31-08-05 22:00

nusle nuslesen wrote:

> Åhhhh.... misundelsens brød er stenhårdt.

multiorgasmer kan man da i høj grad blive misundelig over!!

--

Benni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-08-05 23:18

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

Hej,

> multiorgasmer kan man da i høj grad blive misundelig over!!

Ja, meeeen.... du ved tydeligvis ikke hvordan jeg har det med pikke *suuuk!*

Pikke er bare for dejlige.

Tror aldrig jeg ville få lavet dagens gode gerning, hvis jeg havde en selv
*GGG*

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 23:35

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

> PS.: Og så sidder man og tænker om en fed "score-replik" kunne være:
> "Giv mig noget pik, jeg ved du har!"

*ROTFL*
Pas på Nuslepige, du leger med ilden.

Den scorereplik har jeg aldrig hørt

Jeg har derimod hørt en pige sige :'' Er det rigtigt hvad min veninde siger,
at du bruger str.45 i sko''. : o ))
De er sgu da dejlige de liderlige tøser

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-08-05 23:44

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> *ROTFL*
> Pas på Nuslepige, du leger med ilden.

*hehe*

- jeg bliver sjældent bange

> Den scorereplik har jeg aldrig hørt

Så er det jo ikke et sekund for tidligt *lol*

Mmmmm.... det er vi...

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 01-09-05 00:40

> [...]
>
> *hehe*
>
> - jeg bliver sjældent bange

> Så er det jo ikke et sekund for tidligt *lol*

*GGG*

Nuslepige, det er lige før jeg medlidenhed med dig.

Hvis jeg havde været seksuelt underernæret, og ellers gik rundt og gjorde
gode gerninger til hverdag, ja så havde jeg nok taget udfordringen op.

Der er ikke andet for, end på med vanten.

Ps. Mellem os to, hvor plejer du at spille billard henne?

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-09-05 06:48

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nuslepige, det er lige før jeg medlidenhed med dig.

*hehe*

Se se, så er det jo slet ingen dårlig måde at være "tiltrækkende" på

> Hvis jeg havde været seksuelt underernæret, og ellers gik rundt og gjorde
> gode gerninger til hverdag, ja så havde jeg nok taget udfordringen op.

Mmmmmmen det er du ikke.

> Der er ikke andet for, end på med vanten.

Done!

Jeg tager til Scotland igen - det er nu aftalt - og IHHHHHH hvor jeg glæder
mig, og denne gang er det ikke til landskaberne mv.

> Ps. Mellem os to, hvor plejer du at spille billard henne?

Frynsen (min ven) jeg plejede at spille med er flyttet til Bornholm igen -
så det ligger lidt småt med det. Det har det nu egentlig gjort længe :-/

Desuden skal han til at have bebs, og mine er lige straks ved at være klar
til at flyve selv - så jeg forudser, at der er trange tider forude.

Det vil jeg gerne have lov at klage over!!

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 02-09-05 00:18

> [...]
>
> Hej,

> *hehe*
>
> Se se, så er det jo slet ingen dårlig måde at være "tiltrækkende" på

absolut ikke

> Mmmmmmen det er du ikke.

Netop.

> Done!
>
> Jeg tager til Scotland igen - det er nu aftalt - og IHHHHHH hvor jeg
glæder
> mig, og denne gang er det ikke til landskaberne mv.

Sådan, - jeg tror også at skotske mænd har styr på det der med kvinder. De
agerer som lige efter mit hoved.
Og så laver de jo noget af verdens bedste single malt whisky, men det har jo
ikke din interesse.
Så jeg håber du møder en kiltbærende skotte, med en ordentlig sækkepibe, som
kan få englene til at danse.

Fredag eftermiddag kører jeg og tre af mine venner til Århus, for at være
med til afslutningen af deres festuge.
De jyske piger er nu dejlig robuste : o )))

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-09-05 06:03

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> jo
> ikke din interesse.
> Så jeg håber du møder en kiltbærende skotte, med en ordentlig sækkepibe,

Han er mødt :)

> Fredag eftermiddag kører jeg og tre af mine venner til Århus, for at være
> med til afslutningen af deres festuge.
> De jyske piger er nu dejlig robuste : o )))

Rigtig god fornøjelse :)

mange hilsner

Fra : Benni

Dato : 01-09-05 07:17

Bo Nielsen wrote:
> [...]
>
> Den scorereplik har jeg aldrig hørt
>
> Jeg har derimod hørt en pige sige :'' Er det rigtigt hvad min veninde siger,

ja ja du, men det blir hverdag

--

Benni

Fra : Paul

Dato : 01-09-05 00:53

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> PS.: Og så sidder man og tænker om en fed "score-replik" kunne være:
> "Giv mig noget pik, jeg ved du har!"

*LOOOOOLLER*

Sidder lige og forestiller mig en sådan situation... *grovgriner mens stolen
svajer*

M.v.h.

Paul

Fra : Benni

Dato : 30-08-05 21:15

Helle wrote:
> Det var et dårligt forhold hvor han bestemte
> seksuelt og hvis ikke jeg makkede ret ja så var det bare nogen på hovedet så
> jeg gjorde ikke modstand.

det fame da bare i orden!!

--

Benni

Fra : Tina

Dato : 31-08-05 08:32

> [...]
> Og lad så lige være med at forstyrre Helle på den tid af dagen, hvor hun
> sikkert er i fuld gang med sin fede dildo xxxl. : o )))

Boni ja selvfølgelig har jeg det, men min er mindre end den i din
natskuffe.... undrer mig stadig over hvad du bruger den til??

Hmm nu du siger king kong de 33 cm stammer selvfølgelig fra højde gange
diameter.

Tina ( der ville ønske hun overhovedet havde plads til en natskuffe*LOL*)

Fra : Benni

Dato : 31-08-05 15:10

Tina wrote:

> Boni ja selvfølgelig har jeg det, men min er mindre end den i din
> natskuffe.... undrer mig stadig over hvad du bruger den til??

Har du da ingen fantasi??

> Tina ( der ville ønske hun overhovedet havde plads til en natskuffe*LOL*)

Måske Boni - når det kommer til stykket - er et skuffejern.
Og måske han er det fordi han bor sammen med et hakkejern!!

--

Benni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 16:50

"Benni" <b@en.ni> skrev

> Måske Boni - når det kommer til stykket - er et skuffejern.
> Og måske han er det fordi han bor sammen med et hakkejern!!

Benni jeg tror der er gået en stor poet tabt i dig.

Jeg er en glad liderlig ungkarl, og bor aldeles ikke sammen med noget
hakkejern. Det ville kun ødelægge mine seksuelle udfoldesesmuligheder.
Om jeg er et skuffejern-- jeg tvivler-- jeg får stadig fanbreve : o D

Boni

Fra : Benni

Dato : 31-08-05 19:02

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> hakkejern. Det ville kun ødelægge mine seksuelle udfoldesesmuligheder.
> Om jeg er et skuffejern-- jeg tvivler-- jeg får stadig fanbreve : o D

Boni - havde jeg været bøsse havde jeg bagt på dig!!

--

Benni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 23:14

"Benni" <b@en.ni> skrev

> Boni - havde jeg været bøsse havde jeg bagt på dig!!

Og havde jeg været Marianne Jelved, havde jeg bagt på dig.!!

Boni

Fra : Benni

Dato : 01-09-05 07:14

Bo Nielsen wrote:
> "Benni" <b@en.ni> skrev

> Og havde jeg været Marianne Jelved, havde jeg bagt på dig.!!
>
> Boni

spielverderber!!

--

Benni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 16:36

> Boni ja selvfølgelig har jeg det, men min er mindre end den i din
> natskuffe.... undrer mig stadig over hvad du bruger den til??

Natskuffen, eller hva' ?

> Hmm nu du siger king kong de 33 cm stammer selvfølgelig fra højde gange
> diameter.
>
> Tina ( der ville ønske hun overhovedet havde plads til en natskuffe*LOL*)

Jeg tror du er lidt kinky Tina .
Du vækker vilddyret i mig : o )))

Boni

Fra : Henning

Dato : 31-08-05 05:29

> [...]
> skal da ikke sige Erik ikke er godt udstyret meeeeeeeen *G* Jeg er
> ihvertigfælde glad for han ikke er min mand*LOL*

Jeg ville da også nødig have sådan et udstyr, tænk sig, altid at skulle
være åh, så forsigtig og opmærksom på ikke at banke den i bund, aldrig
bare at give sig hen i ekstatisk nydelse
Ingen kvinde vil kunne tage en sådan svaber, så manden burde næsten
søge invalidepension med det handikap han render rundt med.

MVH
Henning

Fra : Benni

Dato : 29-08-05 19:05

Helle wrote:
> "Erik" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det er træls at andre mænd straks kommer med latterlige svar...er
> der nogen der har mindreværdskomplekser mon?...

jeg er ikke misundelig.......... 33 cm er sq da lige til at få
tennisalbue af!!

--

Benni

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-05 21:28

"Erik" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der ved hvor man kan købe kondomer i store størrelser,
> dem jeg kan købe passer ikke da jeg har 33 cm og sidst ville pigen
> ikke da kondomet var alt for småt.

Har du overvejet en operation? I vore dage kan man gøre meget ved små mænd
som dig. Må jeg anbefale Jørn Ege? Han skulle efter sigende kunne hjælpe
mænd med dit problem.

NB: Jeg tror, du troller. Ingen mand kan da være så dårligt udrustet, som du
giver udtryk for at være. Hvis du - mod forventning - rent faktisk ikke er
bedre udrustet, vil jeg tro, du kan få det offentlige til at betale for en
penisforstørrelse. I så fald er du jo handicappet ud over det sædvanlige, og
har garanteret sociale problemer pga. din lille pik.

--
-Jens B.

Fra : hansi

Dato : 30-08-05 18:28