Sex - et spørgsmål om liv eller død?
Fra : Rado

Dato : 28-08-05 09:21

Frit oversat fra:
http://www.bigmagic.com/pages/blackj/column94h.html

"I samme periode læste jeg "Det Tredje Riges Opstigning og Fald". her
erfarede jeg at Nazisterne lavede medicinske eksperimenter hvor de
kølede mennesker ned til de var lige på kanten af at dø.

Herefter blev de delt op i to grupper. Den ene gruppe fik tæpper og
medicin. Den anden blev sat til at dyrke sex. Personerne i sexgruppen
blev sat sammen parvis - mand/kvinde, mand/mand, kvinde/kvinde,
mand/kone, far/datter, far/søn, mor/datter, mor/søn, bror/søster,
bror/bror, søster/søster, onkel/nevø, onkel/niece, tante/niece,
tante/nevø, osv..

Alle dem i gruppen der fik tæpper og medicin døde.

Alle dem i sexgruppen overlevede."

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Henri Gath

Dato : 28-08-05 11:25

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tante/nevø, osv..
>
> Alle dem i gruppen der fik tæpper og medicin døde.

e r du sygeligt besat af sex? Der er andet i verden.....

Fra : ThomasB

Dato : 28-08-05 13:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> e r du sygeligt besat af sex? Der er andet i verden.....

Nå Gath, jeg troede ellers at i homoseksuelle havde et stort behov for sex.

Fra : Benni

Dato : 28-08-05 17:07

ThomasB wrote:

> Nå Gath, jeg troede ellers at i homoseksuelle havde et stort behov for sex.

ska man nu være bøsse for det - Dit probs er at du tror du er hetero,
men du er bare impotent, eller pisse-argerlig over aldrig at få fisse!!

--

Benni

Fra : ThomasB

Dato : 28-08-05 17:17

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> ska man nu være bøsse for det - Dit probs er at du tror du er hetero, men
> du er bare impotent, eller pisse-argerlig over aldrig at få fisse!!

Dit problem er at du rammer helt ved siden af - det sjove er at jeg tror du
projicerer dine egne problemer over på mig.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-08-05 19:37

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Dit problem er at du rammer helt ved siden af - det sjove er at jeg tror
> du projicerer dine egne problemer over på mig.

Dit problem er, at du er uerkendt svans....

Fra : Benni

Dato : 28-08-05 21:05

Henri Gath wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Dit problem er, at du er uerkendt svans....

nøhh - han er såmen bare et fæ

--

Benni

Fra : ThomasB

Dato : 29-08-05 07:10

> Dit problem er, at du er uerkendt svans....

Du aner absolut intet om hvad jeg er eller ikke er, men siden du bringer det
på bane, må det være noget du selv går og døjer med.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-05 21:31

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Dit problem er at du rammer helt ved siden af - det sjove er at jeg
> tror du projicerer dine egne problemer over på mig.

Det sjove?

--
-Jens B.

Fra : Benni

Dato : 30-08-05 09:01

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det sjove?

i øvrigt har jeg prøvet at ramme ved siden af.... _det_ var sjovt

--

Benni

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-05 08:52

> Det sjove?

Ja, det er ret sjovt at han udleverer sig selv på den måde.

Fra : Benni

Dato : 28-08-05 16:48

Rado wrote:

> [...]
> tante/nevø, osv..
>
> Alle dem i gruppen der fik tæpper og medicin døde.

fjols!

--

Benni

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-08-05 18:10

> fjols!

Det værste er nok, at der er mange der tror på det.

Brian

Fra : Benni

Dato : 28-08-05 21:03

Brian Olesen wrote:

> Det værste er nok, at der er mange der tror på det.
>
> Brian

det jo det

--

Benni