Låse til Aprilia RS50
Fra : Kenn

Dato : 06-06-01 22:14

Hejsa

Hvilke låse kan anbefales til en Aprilia RS50 ?

Jeg har kigget på flg. låse hos http://www.thansen.dk/

Lås for skivebremse, lille, 6mm Bestillingsnr. 93600575
Lås for skivebremse, 6mm, med taske Bestillingsnr. 93600576
Lås for skivebremse,rund, 5,5mm Bestillingsnr. 93600585

Priserne er 129,- for 6 mm låsene og 99,- for 5,5 mm låsen

Jeg vil meget gerne høre andre / bedre alternativer, og de må også godt være
dyrere end disse låse.

Kenn H. Jensen
kenn@primera.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-06-01 23:20

"Kenn" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Priserne er 129,- for 6 mm låsene og 99,- for 5,5 mm låsen
>
> Jeg vil meget gerne høre andre / bedre alternativer, og de må også godt
Vil du gerne have din Rs'er i fred, så er det nok Abus låse du skal have fat
i.De har vist alt fra bøjle, skive og til kæde!
Jeg har selv en Abus City Chain. Gav 800 for den, og den skulle nok kunne
holde min scooter hvor jeg har låst den fast

/Thomas

Fra : Kenn

Dato : 07-06-01 05:35

"Thomas Buus Andersen" skrev

> [...]
> Jeg har selv en Abus City Chain. Gav 800 for den, og den skulle nok kunne
> holde min scooter hvor jeg har låst den fast

Har du et link på nettet hvor jeg kan se Abus´s låse ?

Kenn H. Jensen
kenn@primera.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-06-01 05:51

> "Thomas Buus Andersen" skrev

> fat

> Har du et link på nettet hvor jeg kan se Abus´s låse ?

Vær dog lidt opfindsom... (Højst sandsynligt http://www.abus.com )

Jeg har selv en Abus Citychain og en Abus Granit skivebremselås til min...
Jeg gav 700 for skivebremselåsen!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-06-01 06:45

> Hvilke låse kan anbefales til en Aprilia RS50 ?

Har den også en lille pind på stellet ligesom aprilia scootere ?
For så vil jeg anbefale en lås dertil så den kan låses fast til noget
stationært gadeinventar.

Aprilia egen lås koster godt 1000, men www.nielsencykler.dk har også en der
passer til under det halve. Aprilia's er vist lavet af trelock (Ikke sikker
men det var et navn jeg havde set før) og virker noget mere solid end den
fra nielsen.

Jeg bruger selv en sådan kombineret med en disc-lås.

/Anders Majland