Gud er en Mand.
Fra : Claudio Adam

Dato : 19-08-05 16:37

Selvfølgelig er Gud da en mand i Bibelsk Forstand,
det er da indlysende, uden ham ingen forplantning,
desværre piger: den går altså ikke.

--
Mvh. Adam
Af Profession følgende:

Fra : Britt Malka

Dato : 19-08-05 17:24

On 19 Aug 2005 15:36:44 GMT, Claudio Adam <kraka@04GV3c.dk> (slet
04GV3) wrote:

>Selvfølgelig er Gud da en mand i Bibelsk Forstand,
>det er da indlysende, uden ham ingen forplantning,
> desværre piger: den går altså ikke.

1. Mos 1:26-27

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-08-05 18:33

Britt Malka <news@foxladi.com> skrev:
> [...]
>Britt Malka
>Tilmeld dig Tips&Tricks og få en
>gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Jah og Djævlen er en Kvinde.

Vi lever i to forskelige verden kvinde.

og dog på jorden:
For ligesom at sparre dig for en masse bort-forklaringer,

Fes den ind?

Fra : Britt Malka

Dato : 21-08-05 10:46

On 19 Aug 2005 17:32:51 GMT, Claudio Adam <kraka@L5PK6c.dk> (slet
L5PK6) wrote:

>Vi lever i to forskelige verden kvinde.

Ja, det kan vi hurtigt blive enige om.

Men okay, nu er jeg også voksen og har været det i en del år, så måske
en dag, når du bliver myndig, vil du ændre dig.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-08-05 16:39

> Selvfølgelig er Gud da en mand i Bibelsk Forstand,
> det er da indlysende, uden ham ingen forplantning,
> desværre piger: den går altså ikke.

Gud er et budhistisk næbdyr.