Mormoners Israel
Fra : Cyril Malka

Dato : 18-08-05 09:59

Andreas Jensen wrote:

> Vidste du ikke at mormonernes Israel - der hvor de amerikanske
indianere kom
> fra - ligger i asien?

I Asien?

nej, den fik jeg ikke fat i.

Lyder spændende... Hvor har du det fra?

(om mormoner: http://mormon.malka.info/ - hvis du har yderligere
oplysninger, er jeg interesseret)

--

Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... My wife keeps complaining I never listen to her ... or something
like that.

Fra : Andreas Jensen

Dato : 18-08-05 11:40

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> I Asien?
>
> nej, den fik jeg ikke fat i.
>
> Lyder spændende... Hvor har du det fra?

Helt bogstaveligt skulle den ikke tages, men jeg troede at du vidste det.
Mormons Bog fortæller jo historien om de amerikanske indianeres forfædre,
som udvandrede fra Israel. DNA studier har placeret de samme indianeres
forfædre i asien. Dvs. mormonernes Israel må være i asien.

Den skal tages med et smil.

--
Andreas

"Pay no attention to that man behind the curtain!"

Fra : Cyril Malka

Dato : 18-08-05 12:54

Andreas Jensen wrote:

> Helt bogstaveligt skulle den ikke tages, men jeg troede at du vidste det.

Hehe, nej, her troede jeg, at der var noget i deres skrifter, hvor det
stod direkte...

> Mormons Bog fortæller jo historien om de amerikanske indianeres forfædre,
> som udvandrede fra Israel. DNA studier har placeret de samme indianeres
> forfædre i asien. Dvs. mormonernes Israel må være i asien.

Ja, okay, nu kan jeg se, hvad du mener

> Den skal tages med et smil.

Jeps.
--

Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... Love is grand, divorce is twenty grand.