Arafat: Er I trætte af krigen... Så
Fra : Cyril Malka

Dato : 16-08-05 21:50

Tidligere, i snakken om hvorvidt jøder havde ret til det land, der var
givet dem af Gud, af FN eller hvem man nu vil, har vi haft en snak om
hvorvidt Arafat vitterligt forkyndte ovennævnte budskab.

Dette blev modsat af nogle stykker, uden at de, naturligvis, kunne
argumentere for det.

Jeg har så digitaliseret en 50 minutters film med klip fra jordansk og
"palæstinensisk" TV, hvor disse, og andre udsagn om Jihad, fremkommer.
Snakken er så, for det meste, på arabisk med fransk og engelsk
undertekster, så dem, der ikke har kunnet lære engelsk fordi de skulle
holde fri om lørdagen kan være helt rolig og ubekymret... Deres verden
bliver derfor ikke rokket en tomme...

Filmen vejer 72 MB, er i Real Audio Format og kan downloades fra:

http://cyrilmalka.ifrance.com/israel_war.rm

Dette kan dermed lukke snakken om hvorvidt der fremkommer dokumentation
eller ej.

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... Klingon Prime Directive: If it moves, shoot it.

Fra : Britt Malka

Dato : 16-08-05 21:56

On Tue, 16 Aug 2005 22:50:29 +0200, Cyril Malka
<news@nytestamente.org> wrote:

>så dem, der ikke har kunnet lære engelsk fordi de skulle
>holde fri om lørdagen kan være helt rolig og ubekymret

Det har i øvrigt altid undret mig en del ... Da jeg startede i skolen
i 1967 som seks-årig, der gik vi også i skole om lørdagen. Jeg kan
ikke huske, hvornår det stoppede, men i hvert fald kan jeg huske, at
vi ikke kun havde engelsk én gang om ugen.

Det må have været en underlig skole ...

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-08-05 22:06

http://www.cccp.dk/jubii.html

Fra : Jens. B.

Dato : 17-08-05 02:23

Britt Malka wrote:

> [...]
> ikke huske, hvornår det stoppede, men i hvert fald kan jeg huske, at
> vi ikke kun havde engelsk én gang om ugen.

Det er vel derfor du gik der...

Fra : Sm

Dato : 17-08-05 07:23

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke huske, hvornår det stoppede, men i hvert fald kan jeg huske, at
> vi ikke kun havde engelsk én gang om ugen.

Helt sikkert, og så må det have været en privat skole, for der var nemlig
ingen kommunale skoler der underviste 6 årige i engelsk

Fra : AF Bærbar

Dato : 17-08-05 11:03

Sm skrev i news:4302e173$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk

> "Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev

> Helt sikkert, og så må det have været en privat skole, for der var nemlig
> ingen kommunale skoler der underviste 6 årige i engelsk

Nej, men Brit vrøvler som sædvanligt om noget hun har fået helt galt i
halsen

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*