Efter Dommedag
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 15-08-05 14:44

http://www.msc.dk/contra/dan.htm

"Efter Dommedag" udkommer som elektronisk bog - på engelsk - i
september måned, og du kan downloade den gratis.

Steen Hjortsø

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-08-05 15:15

contra@tdcspace.dk skrev Mandag den 15. august 2005 15:44 i beskeden
<1124113445.763066.131820@f14g2000cwb.googlegroups.com> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> http://www.msc.dk/contra/dan.htm
> "Efter Dommedag" udkommer som elektronisk bog - på engelsk - i
> september måned, og du kan downloade den gratis.
> Steen Hjortsø

Man kan da sige du laver dine opslag i god tid...

Hvorfor lader du ikke den gamle version være tilgængelig indtil den nye
kommer, eller f.eks. lader folk registrere sig så de fik en mail når den
blev tilgængelig?

Hvis jeg kender folk ret har de for længst glemt alt om denne gratis bog,
hvis ikke man benytter lejligheden til at minde dem om det -- medmindre
selvfølgelig du mener adressen er nemmere at huske end andre
"topdomæner"...

Henrik, Dianalund
"Sermons and biscuits are improved by shortening."
"No amount of darkness can hide a spark of light."

Fra : Claudio Adam

Dato : 16-08-05 11:05

contra@tdcspace.dk skrev:

>http://www.msc.dk/contra/dan.htm
>
>"Efter Dommedag" udkommer som elektronisk bog - på engelsk - i
>september måned, og du kan downloade den gratis.
>
>Steen Hjortsø

Jamen jeg troede da Du vidste at alt er forudbestemt?
- tro mig amatøragtige forslag vedrørende Dommedag,
bryder den Gamle sig ikke om!
( Eller hvad var det nu Lektor Blomme ytrede? )

Jah, eller for den sags skyld vedrørende : Mandage!:
Slige Sager Hører så absolut til i De Kulørte Blade, jeg mener
naturligvis dem med Damer i!

Og dette er naturligvis ingen spøg...

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 16-08-05 11:58

Det tror jeg heller ikke folk, der kan skønne selv, tror det er. De
kan formentlig ligesom jeg selv se, at det er noget helt andet.

Steen Hjortsø