Svensk 13-14 årig sangerinde
Fra : BorreBoy

Dato : 04-09-05 20:47

Hej.

Jeg hørte en fed sang i går. Aner ikke hvad hun eller sangen hed.
Hun skulle dog være svensker, og kun 13-14 år gammel.
En ny sang, på engelsk.

Nogen der kan hjælpe med navn og titel?

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 04-09-05 20:55

BorreBoy wrote:
> Jeg hørte en fed sang i går. Aner ikke hvad hun eller sangen hed.
> Hun skulle dog være svensker, og kun 13-14 år gammel.
> En ny sang, på engelsk.
>
> Nogen der kan hjælpe med navn og titel?

Mon ikke det er Amy Diamond med "What's in it for me"

kan købes hos bla musik.tdconline.dk

/ Flying Hotdogs

Fra : BorreBoy

Dato : 04-09-05 20:58

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er Amy Diamond med "What's in it for me"

Jep. Tusind tak

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 04-09-05 21:23

Har i hørt efter teksten?
Synes måske ikke den sang passer til en pige på 13, men måske er jeg bare
ved at blive gammel og sippet
" I refuse to be your mother" øh nej ok..

Fra : Søren Christensen

Dato : 04-09-05 23:37

"BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Jep. Tusind tak

Du har iøvrigt en pænt dårlig musiksmag!

Mvh Søren

Fra : Thomas

Dato : 04-09-05 23:59

"Søren Christensen" <webmailo@maildoesntwork.dk> skrev i en meddelelse

> Du har iøvrigt en pænt dårlig musiksmag!

*LOL*

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-09-05 00:11

Søren Christensen wrote:
> Du har iøvrigt en pænt dårlig musiksmag!

Det der er iøvrigt en pænt dårlig kommentar i et musik forum

Her er vel plads til alle - uanset om det hedder electronica, dance, pop,
dansktop, trash, house, rock eller what ever. Overskriften hedder musik, og
musik er en globalt sprog, en soultalk uden racisme, religion eller anden
diskrimination. Alle musikgenrer har gennem alle tider ladet sig inspirere
af hinanden, derfor er begrænsninger bandlyst i musikkens verden.

Lav din egen nyhedsgruppe for din musikgenre, hvis du ikke tåler andre ikke
har det som du.

/ Flying Hotdogs

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-09-05 07:16

Flying Hotdogs wrote:

> [...]
> diskrimination. Alle musikgenrer har gennem alle tider ladet sig inspirere
> af hinanden, derfor er begrænsninger bandlyst i musikkens verden.

Det betyder ikke at alt musik er godt.

/David

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-09-05 19:24

David Rasmussen wrote:
> Det betyder ikke at alt musik er godt.

Det er nok de færreste der kan lide al musik, men derfor behøver man jo ikke
svine dem som ikke har samme smag som man selv har. Tolerance og albuerum
er ret gode ting, som det ville klæde det forum at påtage sig.

/ Flying Hotdogs

Fra : Peter G

Dato : 05-09-05 08:41

"Søren Christensen" <webmailo@maildoesntwork.dk> writes:

> Du har iøvrigt en pænt dårlig musiksmag!

"Sagde manden som ved flere internationale musiksmagningsstævner
gentagne gange var blevet kåret som indehaver af 'Årets dårligste
musiksmag' [1995-2005, red.].
Selv Vogonerne kunne ikke konkurrere med denne mangel på smag og
frygtede derfor at de måtte blive skrevet ud af Doglas Adams'
mesteværk. Heldigvis for dem, døde Adams før han fik kendskab til denne
danskers eklatante mangel på smag, hvilket bestemt ville have medført en
revision af Håndbogen."

[Jeg ved det godt. Ikke fodre troldene.]

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.