Depeche Mode forsalg
Fra : Christian Muus

Dato : 02-09-05 13:41

Det starter jo på mandag kl. 10 hos Billetlugen. Men er det eneste mulighed
for at købe? Er der ikke nogle musikforretninger hvor man kan få fat i dem
rent fysisk?

En ståplads koster forresten "kun" 375 kr. Det er da egentlig noget
billigere end andre Parken-koncerter?

Christian

Fra : sms

Dato : 02-09-05 16:57

I Fona....

Fra : Marianne Muus

Dato : 03-09-05 10:20

Hvor ved du det fra?
Synes hverken der står noget på billetlugens eller Fonas hjemmeside

-----------------
Jeg er beskyttet mod spam, er du?
Hent gratis Jubii SPAMfighter i dag.
http://shopping.jubii.dk/spamfighter

Fra : sms

Dato : 05-09-05 19:31

Som sagt....Fona

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-09-05 01:05

Christian Muus wrote:

> Det starter jo på mandag kl. 10 hos Billetlugen. Men er det eneste
> mulighed for at købe? Er der ikke nogle musikforretninger hvor man kan
> få fat i dem rent fysisk?

Billetter til salg klokken 10.00
Billetlugen nede klokken 10:12
På forunderlig vis udsolgt klokken 11:00

Fona lyder som det bedste valg.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-09-05 09:59

Peter Juhl wrote:

> Billetter til salg klokken 10.00
> Billetlugen nede klokken 10:12
> På forunderlig vis udsolgt klokken 11:00
>
> Fona lyder som det bedste valg.
jamen det er såååå latterligt.. jeg er forhindret i at ringe/stille
op/whatever.. fuck en nedtur :(

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-09-05 09:12

Peter Juhl wrote:

> Billetlugen nede klokken 10:12

Ok, 10:10 ... beklager at jeg tog fejl.

Fra : Per Madsen

Dato : 05-09-05 09:40

Peter Juhl <peter@c.dk> wrote:

> Ok, 10:10 ... beklager at jeg tog fejl.

Damn...kan heller ikke komme igennem....Begår harakiri hvis jeg ikke får
billetter :-/
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Holst

Dato : 05-09-05 09:52

Per Madsen wrote:

> Damn...kan heller ikke komme igennem....Begår harakiri hvis jeg ikke får
> billetter :-/

Sidst var det jo ikke svært at få billetter. Når det første rush
ophører, så kan man sikkert nemt komme igennem, og mon der så ikke
stadig er billetter.

Men jeg har bestemt heller ikke haft nemt ved at komme igennem. Først
stod jeg i kø i lang tid, men kom så endelig frem til oversigten over
arrangementer, hvor der ud for Depeche Mode kun stod "Info" og ikke både
"Køb" og "Info", som der gjorde ved de andre arrangementer. Nå, jeg
kunne jo ikke gøre andet end at trykke på "Info", og nu kom man så frem
til siden for Depeche Mode, hvor der også var en "Køb"-knap. Og så røg
jeg ind i en ny kø, som jeg hang i i det bedste af en halv time.

Er netop kommet igennem, og så var bestillingen smertefri, lige bortset
fra at de stadig ikke kan stave korrekt til oplevelse:

Transaktionen er gennemført
Vi ønsker Dem en god opplevelse!

Så hav tålmodighed.

Fra : Per Madsen

Dato : 05-09-05 10:36

Holst <newssep05@shelter.dk> wrote:

phew...har lige fået billetter

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Holst

Dato : 05-09-05 10:57

Per Madsen wrote:

> phew...har lige fået billetter

Ja, det er rart at have dem hjemme :)

Men det er utroligt, at de ikke kan få sig et system med en lidt større
kapacitet. Det bliver lidt interessant at høre, hvordan andre har
oplevet det. Som sådan oplevede jeg ikke nogen problemer ud over, at der
var nogle helt urimelige ventetider.

Fra : Steen

Dato : 05-09-05 21:00

Holst wrote:

> [...]
> kapacitet. Det bliver lidt interessant at høre, hvordan andre har
> oplevet det. Som sådan oplevede jeg ikke nogen problemer ud over, at der

I Sverige var begge koncerter udsolgt på ca. 20 minutter

Fra : Holst

Dato : 05-09-05 22:05

Steen wrote:

> I Sverige var begge koncerter udsolgt på ca. 20 minutter

Ok, der kan man bare se. Men sidst Depeche Mode spillede i Danmark, var
det jo ikke ligefrem svært at få billetter.

Men hvem ved, måske havde der også være udsolgt på 20 minutter i
Danmark, hvis Billetlugens system ellers havde været passende dimensioneret.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 05-09-05 21:19

Holst skrev i en meddelelse...

> [...]
> det. Som sådan oplevede jeg ikke nogen problemer ud over, at der var nogle

Ja, her kom der også to billetter i hus - i den sektion vi havde håbet på
før forsalget begyndte. Men hold da op en ventetid. Klokken 10 kunne jeg
slet ikke komme ind på siden - den lavede bare fejlmeddelelse. Da jeg så
endelig kom igennem fem minutter senere kom jeg direkte ind i
bestillingskøen og så kunne man ellers bare sidde der og trille tommelfingre
og håbe at næste gang var den sidste gang den nåede ned på 1 sekund. Men
nej. Og efter tyve minutter kom jeg så videre, det gjorde jeg bare ikke
alligevel - jeg fik nemlig en fejlmelding. Så forfra i kø igen. 10.45
lykkedes det endelig. Som min bror sagde da han fik at vide at jeg havde
fået billetterne: For en gang skyld er det en fordel at du går hjemme og
ikke har arbejde

Mvh og på gensyn i Parken
Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Holst

Dato : 06-09-05 15:34

Holst wrote:

> Ja, det er rart at have dem hjemme :)

Og i dag kom Postmand Per forbi ...

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-09-05 20:11

On Sat, 3 Sep 2005 02:04:32 +0200, "Peter Juhl" <peter@c.dk> wrote:

>Billetter til salg klokken 10.00
>Billetlugen nede klokken 10:12
>På forunderlig vis udsolgt klokken 11:00
>
>Fona lyder som det bedste valg.

Idag tirsdag kl. 21 er der endu ikke udsolgt!?

Har iøvrigt hørt fra pålidelig kilde at de også spiller i Horsens
Jeg ved desværre ikke flere detaljer

Fra : Per Madsen

Dato : 10-09-05 22:47

Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> Har iøvrigt hørt fra pålidelig kilde at de også spiller i Horsens
> Jeg ved desværre ikke flere detaljer

Ohh...Det lyder spændende!

--
Mhv. Per Madsen