Skatteøen
Fra : bettersexinc

Dato : 30-08-05 21:19

Hej.
Vil først lige pointere at jeg ikke har tjekket google....

Med håb om et hurtigt svar:

Ved I hvor Skatteøen kan købes på cd ?
Gerne på nettet, gerne brugt.

På forhånd tak

mvh bsi

Fra : Max

Dato : 30-08-05 21:36

Hej

> Ved I hvor Skatteøen kan købes på cd ?
> Gerne på nettet, gerne brugt.

Mon ikke en pladebutik kan hjælpe ?

Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-05 21:58

bettersexinc skrev:

>Ved I hvor Skatteøen kan købes på cd ?

http://www.rillen.dk/showsubpage/produktvisning/info.asp?id=99741&pris=59

he he, sådan et svar kan man få når man ikke giver flere oplysninger om
hvilken skatteøen man er på jagt efter (jeg tror i hvert fald ikke det er
den )
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 30-08-05 23:16

bettersexinc wrote:
> Hej.
> Vil først lige pointere at jeg ikke har tjekket google....
>
> Med håb om et hurtigt svar:
>
> Ved I hvor Skatteøen kan købes på cd ?

Jeg VED at den kunne købes engang, for det var den første cd min søster
købte, tilbage i midtfirserne

Mvh Jacob E.

Fra : Hibbit

Dato : 30-08-05 23:45

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> wrote in news:4314be8c$0$11698$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Hej.
> Vil først lige pointere at jeg ikke har tjekket google....
>
> Med håb om et hurtigt svar:
>
> Ved I hvor Skatteøen kan købes på cd ?
> Gerne på nettet, gerne brugt.

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=45034

Bemærk teksten over track listen.

Keld

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-08-05 10:22

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Vil først lige pointere at jeg ikke har tjekket google....

> [...]
Sidst jeg så den, var i Jem & Fix, og det er ikke pokkers lang tid siden.
Pris Kr 49,95 og det er ingen Joke

M.V.H.....Benny..