Tony Bennett
Fra : Steen F.

Dato : 30-08-05 16:32

Jeg skal give en gave til en pige på 20 år som sjovt nok lige har opdaget
Tony Bennett!
Nå, men findes der et "must have" album fra ham? Manden har jo lavet så
meget, at jeg har opgivet at lede efter noget Best Of...
Det måtte faktisk gerne være noget som repræsenterer hele hans karriere,
både fra 50'erne og frem til i dag.
Håber på lidt hjælp

PS: Skal være på CD.

MVH Steen

Fra : Tømreren

Dato : 30-08-05 17:49

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal give en gave til en pige på 20 år som sjovt nok lige har opdaget
> Tony Bennett!

Rart at høre....

> Nå, men findes der et "must have" album fra ham? Manden har jo lavet så
> meget, at jeg har opgivet at lede efter noget Best Of...

Jo da jeg har selv bla.
The Essential Tony Bennett
The Ultimate Tony Bennett
Forty Years: The Artistry Of Tony Bennett
All-Time Greatest Hits
osv....

Super musik

Fra : Steen F.

Dato : 01-09-05 17:03

Tømreren wrote:
> Jo da jeg har selv bla.
> The Essential Tony Bennett
> The Ultimate Tony Bennett
> Forty Years: The Artistry Of Tony Bennett
> All-Time Greatest Hits

Fint! Tak for hjælpen

MVH Steen