Bono...
Fra : Who killed Bambi?

Dato : 29-08-05 12:03

Jeg hader Bono så helt ubeskriveligt meget...

Jeg mener, den mand er jo så væmmelig at det gør helt ondt i
benmarven. Hver gang han toner frem på skærmen ved man bare at han
enten har frelst et eller andet afrikansk folkeslag fra at blive ædt
af G8 fabrikerede mutantgræshopper, eller hans lorte band har vundet
en pris for at være det sødeste, mest humane og allround niceguy
orkester i verden. Og det er lidt som om, når man taler med folk at
ingen rigtigt vil vedkende sig at de rent faktisk hører U2. Det er
sådan lidt tabu, eller i hvert fald ikke noget man siger for højt.
Tiltrods for det er krafteddersparkeme stadigvæk en milliard, om ikke
andet så, inkognito røvhuller der køber deres plader og troligt
tropper op i parken til en aften med tofu, ren samvittighed og ovenud
brækfremkaldende selvfed adfærd. Jeg hader U2 og jeg hader Bono...

Og nu skal der nok være en eller anden trunte med indvendinger, men op
i røven med det: klyng svinet op i de der læderbukser!

Fra : Max

Dato : 29-08-05 12:11

Hej

Hvem er U2 ?

Mvh Max

Fra : F.Hansen

Dato : 29-08-05 15:00

> Hej
>
> Hvem er U2 ?

Du kan læse lidt facts her :
http://www.militaryfactory.com/aircraft/detail.asp?aircraft_id=51

Mvh Finn

Fra : Max

Dato : 29-08-05 15:33

Hej Finn

> Du kan læse lidt facts her :
> http://www.militaryfactory.com/aircraft/detail.asp?aircraft_id=51

Det er også rigtigt, forøvrigt bygget samme år som jeg :)

Mvh Max

Fra : Nicolai

Dato : 29-08-05 15:01

>brækfremkaldende selvfed adfærd. Jeg hader U2 og jeg hader Bono...

Kan du ikke lide musikken så hør noget andet.
Kan du ikke lide hans morale så ignorer ham.

Fra : Bruno

Dato : 29-08-05 15:36

Who killed Bambi? wrote:

<SNIP>

Don't feed the Troll!

Fra : Tømreren

Dato : 29-08-05 15:37

"Who killed Bambi?" <syncutup@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Jeg hader Bono så helt ubeskriveligt meget...

Hvad ville du selv gøre for at verden var et reelt sted at leve for
mennesker der ikke engang kunne få mad på bordet, hvis du havde lidt magt og
ikke bare var en mavesur stodder?

Mvh
Tømreren

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-08-05 15:45

Tømreren wrote:

> Hvad ville du selv gøre for at verden var et reelt sted at leve for
> mennesker der ikke engang kunne få mad på bordet, hvis du havde lidt
> magt og ikke bare var en mavesur stodder?

Måske fordi det klinger hult når stinkende rige mennesker vil opfordre
os "almindelige mennesker" til at bekæmpe fattigdom...

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-08-05 20:53

> Måske fordi det klinger hult når stinkende rige mennesker vil opfordre
> os "almindelige mennesker" til at bekæmpe fattigdom...

Nu går han efter politikerne/magthaverne.

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-08-05 20:11

Mads Jakobsen wrote:

> Nu går han efter politikerne/magthaverne.

Nej, han prøver at påvirke politikerne/magthaverne gennem vælgerne - os.

Fra : Who killed Bambi?

Dato : 29-08-05 15:49

Tømreren skrev:

> Hvad ville du selv gøre for at verden var et reelt sted at leve for
> mennesker der ikke engang kunne få mad på bordet, hvis du havde lidt magt og
> ikke bare var en mavesur stodder?

Ikke en hujende fis. Hvis jeg havde magten, ville jeg udelukkende
tænke på mine egne interesser, som et hvert andet, rationelt
tænkende individ.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-08-05 17:04

Who killed Bambi? wrote:

> Ikke en hujende fis. Hvis jeg havde magten, ville jeg udelukkende
> tænke på mine egne interesser, som et hvert andet, rationelt
> tænkende individ.

AJCs evil twin? ;)

Fra : Tømreren

Dato : 29-08-05 17:30

http://www.bartcop.com/port-dumbass.jpg

Fra : AJC

Dato : 29-08-05 18:20

"Who killed Bambi?" <syncutup@ofir.dk> wrote in

> magt og
>>

> Ikke en hujende fis. Hvis jeg havde magten, ville jeg udelukkende
> tænke på mine egne interesser, som et hvert andet, rationelt
> tænkende individ.

Dit menneskesyn er sygt. Søg læge eller opsøg en præst som kan hjælpe dig
med dine personlige problemer!

Fra : ASKF

Dato : 30-08-05 21:45

Who killed Bambi? ytrede sig i
<1125326959.304746.293720@z14g2000cwz.googlegroups.com> med dette:

>Ikke en hujende fis. Hvis jeg havde magten, ville jeg udelukkende
>tænke på mine egne interesser, som et hvert andet, rationelt
>tænkende individ.

Og slutte dig til rækken af despoter der har lidt en tidlig og voldelig
død?

Det er også set en del gange at når en despot er død, lever hans familie
ikke ret længe, da hans nærmeste "venner" og støtter, ser det mere
formålstjenstligt at skaffe dem af vejen.

Dine egne interesser kan altså sagtens være at sikre velstand, frem for
at udsulte andre.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : John

Dato : 29-08-05 16:08
Fra : Who killed Bambi?

Dato : 29-08-05 18:58

AJC skrev:

> Dit menneskesyn er sygt. Søg læge eller opsøg en præst som kan hjælpe dig
> med dine personlige problemer!

Hahahaha! Ok, slap af, hippie.

Fra : Tømreren

Dato : 29-08-05 19:06

"Who killed Bambi?" <syncutup@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hahahaha! Ok, slap af, hippie.

hva'' Theis skulle du ikke hellere futte over i mudderkast

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-08-05 21:34

Who killed Bambi? wrote:
> [...]
>
> Og nu skal der nok være en eller anden trunte med indvendinger, men op
> i røven med det: klyng svinet op i de der læderbukser!

Hehe... I like your energy, selv om du er idiot.

Det fæleste ved Bono er at hans righteousness er så meget in your face,
på display. Selv om jeg er uenig i dit åndssvage livssyn og mere enig
med Bonos (sandsynligvis), så er der mange kunstnere (og andre) som gør
ligeså meget som Bono eller mere, for at gøre verden bedre. De skilter
bare ikke med det. Så når Bono giver den som Messias eller når folk er
stolte af at kunne lide U2 fordi deres forsanger gør så mange gode ting
og deres musik er så og så interessant og deres tekster så og så
vedkommende, så bliver jeg også lidt træt. Der findes bands der er 1000
gange så politiske som U2. Og som laver bedre musik.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 09:14

"Who killed Bambi?" hostede sur galle i en meddelelse

> [...]

>Og nu skal der nok være en eller anden trunte med indvendinger, men op
>i røven med det: klyng svinet op i de der læderbukser!"

Selvom jeg nok ville have formuleret mig på en lidt anden måde, så kan jeg
ikke være mere enig..
Det første jeg tænkte da jeg så et indlæg med titlen "Bono" var "Åh nej, nu
er der igen en eller anden som prøver at få flere medlemmer til sekten".
Jeg har intet imod at han prøver at gøre verden til et bedre sted, men i
skal satme ikke komme og sige at det er for de små negerbørns skyld.. Det er
udelukkende for at promovere hans egen egorøv, om det så i sidste ende ikke
er ligegyldigt om han hjælper dem for hans eller deres skyld, så længe de
bare bliver hjulpet en lille smule, ja det kan vi så godt diskutere. Men for
søren da hvor er jeg altså bare træt af at se hans selvglade smil og hans
ubetvivlsomt grimme solbriller.

Jeg ville have så umådeligt meget mere respect for ham hvis jeg en dag hørte
at han havde doneret hele sin formue, fordi det virkeligt er noget han går
op i..

Og noget helt andet, så kan jeg ikke tage f.eks musikere, og det hvad enten
om det er Bono eller enhver anden trompetist, seriøst når der er et
støttearrengement og det eneste de så støtter med er "at de kommer og
spiller et stykke musik". Hvis i går så meget op i det, så pung dog ud, de
har for søren da råd til det!!!!!

Bob

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-08-05 09:35

"Mr bob" <privat (snabela) kc-frugt (dot) dk> skrev i en meddelelse
> "Who killed Bambi?" hostede sur galle i en meddelelse

Jamen så er du da heldig, at der skulle være chancer for at holde en god
afstand .

> Jeg ville have så umådeligt meget mere respect for ham hvis jeg en dag
hørte
> at han havde doneret hele sin formue, fordi det virkeligt er noget han går
> op i..

Hvilket du sikkert ved en hel masse om.

> [...]
> støttearrengement og det eneste de så støtter med er "at de kommer og
> spiller et stykke musik". Hvis i går så meget op i det, så pung dog ud, de

Hvis man så prøver at regne på det.... Hvad koster det Bono & U2 bare at
komme derhen.
Så har de nok allerede doneret mere, end langt de fleste. Hvis de alle,
bare gav pengene i stedet, så var der jo intet støttearrangement, og intet
arrangement, ingen penge, og det er så igen lig med ingen gavn, og igen lig
med, at sult, eller hvad arrangementet nu skulle afhjælpe, stadig trives i
bedste velgående. Live aid i London, startede vel hele dette cirkus, sat
igang af Bob Geldof. Det indsamlede et beløb, som denne verden aldrig havde
set før. Derfor kommer de og spiller, for det giver langt mere, end bare
selv at smide et par bundter pengesedler. Når Geldof så gentager
success'en, så går snakken, nu mangler han opmærksomhed igen... Det er
muligt, men kan han så få stillet sin rampefeber, og samtidigt få noget godt
ud af det, så er det helt fint med mig. Det skal hverken Bono eller Geldof
høre et ondt ord for.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 09:57

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> "Mr bob" <privat (snabela) kc-frugt (dot) dk> skrev i en meddelelse

> Jamen så er du da heldig, at der skulle være chancer for at holde en god
> afstand .

Ja der har jeg da vidst skudt mig selv i foden, for jeg flytter til england
om en uge....

> hørte
>
> Hvilket du sikkert ved en hel masse om.

Gør du da det?
Jeg siger ikke at det er noget han skulle gøre, men bare at han ville hive
en hel del mere respekt hjem på den regning. Jeg har f.eks en veninde der
lige har været 4 måneder i filipinerne og hjælpe fatiige børn der bor på
børnehjem, det gør hun fordi hun ikke har pengene til at punge ud. Dér jeg
vil hen er at når han nu virkelig brænder så forfærdeligt meget for det,
jamen hvofor kan han så ikke både synge en vise og punge ud? (og hermed ikke
sagt at han ikke har givet noget, men set i perspektiv af hvor store hans
lommer er)

> [...]
> godt
> ud af det, så er det helt fint med mig. Det skal hverken Bono eller

Jeg kan ikke være mere enig, og jeg tror faktisk også du har misforstået mig
en del (om det så er mig der har formuleret mig forkert skal ikke siges).
Men nu handlede tråden jo sådan set om at "who killed Bambi" ikke kunne lide
Bono, og det kan jeg heller ikke.

som jeg også skrev: "om det så i sidste ende ikke
er ligegyldigt om han hjælper dem for hans eller deres skyld, så længe de
bare bliver hjulpet en lille smule, ja det kan vi så godt diskutere."

Mvh Bob (ikke Geldof)

Fra : Tømreren

Dato : 30-08-05 11:20

> Ja der har jeg da vidst skudt mig selv i foden, for jeg flytter til
england
> om en uge....

Så er du jo rigtig heldig... de bor i Irland

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-08-05 12:06

> [...]
> "Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> Ja der har jeg da vidst skudt mig selv i foden, for jeg flytter til

Nå, mon det går så galt .... England skulle vist være en slat større end
Danmark.
London ville vist fylde det halve af Sjælland, hvis vi kunne flytte den
derover
Så chancerne for at undgå ham, skulle være ret så gode.

> Gør du da det?

Nej, derfor bringer jeg det heller ikke på banen. Hvis Bono nu virkeligt
gjorde det, så er jeg sikkert på, at vi ikke hørte en lyd til det. For
sådan noget gør man bare ikke. Du siger det vil vinde respekt hos dig....Ja
OK.... Jeg kender umiddelbart ikke til nogen, som i det skjulte, har doneret
mere til velgørende formål end Bill Gates og Michael Jackson.... Som tak for
det, hører de af uransagelige grunde, også til nogle af de mest bespottede
mennesker på denne jord.

> [...]
ikke
> sagt at han ikke har givet noget, men set i perspektiv af hvor store hans

De er så store, så de måske banede vejen for, at din veninde fik chancen,
for at komme ned og yde det bidrag som hun kunne yde. Hvis du gerne vil
skrabe pudset af facaderne, så syntes jeg da, at du skulle gå rigtigt aktivt
ind i nogle af alle disse hjælpe organisationer. Men det er også en lille
smule farligt, for du kunne risikere, at du fik en anden opfattelse af nogle
mennesker. Der er nogle folk, som har penge, og som kan give en masse, uden
at kunne mærke det. Ja det luner da i kassen, men det er som at tisse i
bukserne... Jo MJ & BG kan give beløber, som kan række et stykke vej.... Men
stod de op på talerstolen, og holdt en tale i 15 minutter.... Det giver 100
gange så meget. Så deres person, er meget mere værd, end deres bankkonto.

> [...]
> en del (om det så er mig der har formuleret mig forkert skal ikke siges).
> Men nu handlede tråden jo sådan set om at "who killed Bambi" ikke kunne

Jo det havde jeg sådan set forstået, men det troede jeg vi var forbi, efter
de første linier ..
Spiller ingen rolle, så længe vi ikke slås .

> [...]
> er ligegyldigt om han hjælper dem for hans eller deres skyld, så længe de
> bare bliver hjulpet en lille smule, ja det kan vi så godt diskutere."

Det er jo sådan set, noget af det, som egentligt var humlen i, at denne
store bevægelse startede, med F.eks Live Aid.
Alt og alle, var jo efterhånden trætte af, som Kim Larsen sang det "
Levebrødspolitikerne endnu engang, havde sunget deres nyttesløse sang " Så
måtte der andre boller på suppen. Bob Geldof fik ideen, eller han fik den
fra andre, who knows and who cares, men modsat mange andre... Han gjorde
noget ved det, og fik trommet alle sammen op, store som små, lige fra Queen
til Jodle Birge, og han fik det genneført. Ingen tvivl om, at han kunne
gøre det, fordi han er Bob Geldof, vi to, kunne aldrig have gjort det. Vi
kan være vandbærere, det er det bidrag vi kan yde. Men der er det jo så
også vigtigt at huske, at ingen af dem er til at undvære. Hvis vi siger
noget, så er vi lette at overhøre. Hvis en millionær siger noget, så hører
folk efter, og endnu mere, hvis det er en milliardær der siger noget. Paul
Mc.Cartney kunne udrette mere på scenen i små korte politiske vendinger på
20 minutter, end Anders Fogh Rasmussen kunne udrette på et helt politisk
liv. Udelukkende af den grund, at hvis Paul sagde til publikum, kys
vedkommende, der står ved din side, uanset hvem.... Så gjorde de det. Sagde
Anders det samme, ville folk grine deres røv i laser.

M.V.H.....Benny..

Fra : Dopedog

Dato : 31-08-05 16:17

[...]

Enig! Men på den anden side, hvad kan man forvente af et ordinært pop-rock
bands forsanger ?

Fra : Who killed Bambi?

Dato : 31-08-05 18:30

Det ved jeg nu ikke. Jeg ville foretrække moralsk fordærv fremfor alt
det der hykleri.

Fra : Plural Solo

Dato : 08-09-05 17:33

Og jeg hader Malcolm Mclaren og Who Killed Bambi,din fuckin wannabe.Og jeg
kan godt lide folk der er selvfede fordi danskere ikke kan tage dem,men
ellers er jeg enig med dig......bortset fra at jeg ikke vil klynge manden
op.......men jeg er vel bare frelst?

Hasta la vista