Maiden ballade ved Ozzfest
Fra : Keldo

Dato : 29-08-05 16:41

Hi

.....er der nogen der ved noget om den ballade der tilsyneladende har været
mellem maiden og Ozzy under Ozzfest touren? På www.ironmaiden.com skriver
Ron Smallwood om sin version af balladen ved koncerten i San Bernardino.
Ved I mere?

Keldo

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-08-05 17:02

Keldo <keldo@hotmail.com> wrote:

> Ved I mere?

De officielle udtalelser holdes vist tæt ind til kroppen.
Noget med, at Sharon og Ozzy havde set sig sure på Bruce Dickinson, og
have hyret en mand til at fornærme/kaste æg på Dickinson under Maidens
koncert....som faktisk var en erstatning for Ozzy, som ikke rigtigt kan
mere.
Efter koncerten takkede Sharon Maiden for deres hjælp, og kaldte Bruce
Dickinson 'a wanker'!
Stakkels Bruce har tilsyneladende kaldt Gammelpot (Ozzy) noget mindre
pænt ude bagved

Din dato skal vist rettes til...

Fra : Dopedog

Dato : 28-08-05 19:54

> [...]
> Noget med, at Sharon og Ozzy havde set sig sure på Bruce Dickinson, og
> have hyret en mand til at fornærme/kaste æg på Dickinson under Maidens

Og der går rygter om at det var Kelly Osbourne.

Sørgeligt Ozzy er blevet sådan !

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-08-05 18:08

Ifølge Sharon havde Bruce konstant brokket sig over Ozzfest og bl.a. sagt at
han ALDRIG kunne finde på at være med i et reality-show.
Under koncerten havde hun som sagt fået nogen til at smide med æg og afbrød
strømmen optil flere gange under koncerten. På trods af dette skulle Iron
Maiden have lavet en af deres bedste koncerter ifølge mange og da Sharon
Osbourne stod på scenen for at takke Maiden og svine Bruce blev hun buet ud.
Flere tusinder forlod festen efter dette.
Jeg tror dette (heldigvis) er slutningen for Ozzfest. Især efter Sounds of
the Underground (headlining Lamb of God) har haft så stor succes.

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 20:13

Men hvem fanden..........
[harme]
gider da også at være med i et projekt hvor the Osbournes har noget at
skulle ha sagt - alt respekt for selve Ozzfestkonceptet - og også meget af
den muzak som Ozzy har haft fingre i, men jeg er efter at have set en del af
de der "hjemme hos familien narrøv" shows, blevet enig med mig selv om at
her er der go grund til at beundre værket men ikke skaberen.
Ozzy er en nar - så er det sagt - helligbrøde??? - overhovedet ikke -
Jeg er totalt uforstående overfor at Ozzy har ønsket den eksponering han har
fået igennem de shows -
Der er tale om white trash med alt for mange penge, alt for stupide unger.
Småborgerlighed ud over alle grænser pakket ind i omvendte kors og det
famøse "f-word"
/[harme forhodsvist off]

jeg ved jo godt at den slags programmer er klippet, så seeren får noget for
pengene i de 20 minutter det er showtime,
men det er sådan et ret ligegyldigt.

Der er mange(inklusiv mig selv) der har levet og åndet for Back Sabbath -
fundet skønhed og sandhed i teksterne.
Det er slut nu - bevares - værket står stadigt flot og unikt, men hvergang
jeg forsøger mig med gennemlytninger af de goe
gamle skiver, dukker der ting op for øjet fra de der lorte-docusoaps

For fuck´s sake - MIN FAR SYNES AT OZZY ER RAR!!!!!!!!!!!!!!!!
Teenagere jeg kender synes han er en sej far for hende der der synger noget
musik (jeg har dog ikke hørt det)
som sikkert er noget sjap

Anyway - lad manden hurtigst muligt blive kvalt i al den hundelort der
findes i hans sofaarrangementer så han ikke når at
totalt latterligøre sit eftermæle mere end han alleredehar gjort

Og hvad fejler idioten egentligt???
han tøffer rundt som om han har skidt i buxerne

Metadon?
Råhypnol?
alzheimer?

nogen der ved noget konkret???

Jeg er oprigtigt bekymret for ham

Esben

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-08-05 20:31

>snip snap snude

Ja... Han er godt nok ikke min yndlingsstjerne...
Nu har jeg så også altid været mere til Deep Purple end Sabbath.

Fra : Who killed Bambi?

Dato : 30-08-05 11:58

Keldo skrev:

> [...]
> Ron Smallwood om sin version af balladen ved koncerten i San Bernardino.

Sharon Osbourne står nu officielt på dødslisten! Lige under ham
svinet der pandede Danzig ned.

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-08-05 12:35

Who killed Bambi? <syncutup@ofir.dk> wrote: