Anna David...
Fra : m.nielsen

Dato : 27-08-05 13:54

Hej alle...

Mangler info omkring den sang der er lavet til Anna Davids sang Fuck
dig.... Hørte den i radioen og mener han hed Ruus, men er ikke sikker.
Er der nogen der kan hjælpe mig med sanger/rapper, titel og evt.
udgivelses dato?

På forhånd mange tak

Hilsen
Michael

Fra : rosenauer.dk

Dato : 29-08-05 11:39

> [...]
> der nogen der kan hjælpe mig med sanger/rapper, titel og evt. udgivelses

Tror det staves Roos! - og tror iøvrigt der er tale om Niarn der hedder
Niels Roos. Hørte den godt og tænkte som det første at det lød som ham..
Der er iøvrigt tale om en Monkey Business ting, så jeg tvivler på at den
nogen sinde bliver udgivet - kontakt evt. DR og forhør dig :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : m.nielsen

Dato : 30-08-05 21:40

rosenauer.dk skrev:

> [...]
> Der er iøvrigt tale om en Monkey Business ting, så jeg tvivler på at den
> nogen sinde bliver udgivet - kontakt evt. DR og forhør dig :)

Jeg har fundet ud af at der er tale om MC Clemens's fætter der hedder
Ruus, og han har lavet et talk back til Anna David. om den bliver
udgivet aner jeg ikke, men fed er den.

Mvh.
Michael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-08-05 22:37

m.nielsen wrote:

>>> sikker. Er der nogen der kan hjælpe mig med sanger/rapper, titel og

> Jeg har fundet ud af at der er tale om MC Clemens's fætter der hedder
> Ruus,

Starter nummeret ikked med at han siger "<et eller andet> r dobbelt-o s"?

> og han har lavet et talk back til Anna David. om den bliver
> udgivet aner jeg ikke, men fed er den.

Ja mindst lige så fed som Eamon/"Eamons eks" for et års tid siden :-/

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-08-05 08:39

> Starter nummeret ikked med at han siger "<et eller andet> r dobbelt-o s"?

Sådan hørte jeg det også.. men der kan selvfølgelig være tale om dobbelt-U.
:') ...

> Ja mindst lige så fed som Eamon/"Eamons eks" for et års tid siden :-/

Kunne nok godt være dem begge to foruden :')

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : m.nielsen

Dato : 31-08-05 16:06

rosenauer.dk skrev:

> [...]
> :') ...

> Kunne nok godt være dem begge to foruden :')

Hehe... nu skal jeg jo ikke sidde her og sige jeg kan stave totalt
vildt Det var bare det jeg fik afvide da jeg spurgte på DJZ.dk og dem
håber jeg har bare lidt mere styr på det end jeg har