Ved ikke helt om det kaldes o.t.
Fra : fjerndette

Dato : 25-08-05 18:32

Men jeg vil gerne høre om den nemmeste måde at konvertere mp4
filer..(itunes) til mp3 eller WMA... Jeg vil gerne kunne bruge musikken
i en anden afspiller som jeg synes er noget federe end Itunes....
Jeg kender tricket med at brænde ud på cd i wave og så rippe i mp3
Nogen go´e forslag??
Hilsen Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 19:57

fjerndette wrote:
> [...]
> i en anden afspiller som jeg synes er noget federe end Itunes....
> Jeg kender tricket med at brænde ud på cd i wave og så rippe i mp3

dbpoweramp

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 19:58

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> dbpoweramp

eller Jhymn

Fra : Nicki Lolk

Dato : 25-08-05 23:11

> [...]
> en anden afspiller som jeg synes er noget federe end Itunes....
> Jeg kender tricket med at brænde ud på cd i wave og så rippe i mp3

Jeg har købt programmet Tunebite (http://www.tunebite.com/). Det er en
lovlig måde at konvertere m4p (iTunes) og wma til mp3 på.

Den afspiller simpelthen den købte, kodede fil i iTunes eller Windows Media
Player og optager så samtidig lyden i mp3. Vupti, så har du en ukodet mp3!

Og så vidt jeg ved, er dén metode lovlig, fordi man ikke modificerer den
kodede fil.

Mvh. Nicki

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 26-08-05 08:21

fjerndette <""Refsing\"@kvalme(fjerndette).dk"> wrote in news:430e0081$0
$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> i en anden afspiller som jeg synes er noget federe end Itunes....
> Jeg kender tricket med at brænde ud på cd i wave og så rippe i mp3

I iTunes kan du bare højreklikke på filnavnet i afspilleren, og vælge
convert selection to mp3, du kan også markere flere filer. Husk at indstille
encoderen under settings inden du går i gang.

/Søren Hjelholt