Jeg anbefaler...
Fra : AJC

Dato : 18-08-05 01:46

Michael Jackson (feat. Slash) - Give In To Me (fra albummet Dangerous).

Slash er endnu engang i topform på det her lidt overhørte nummer og dét
kombineret med Michael's power i stemmen, gør, at det her er et nummer, som
jeg kan høre igen og igen.
Lækkert!

Fra : Peter G

Dato : 18-08-05 12:43

AJC <stillvirgin@age42> writes:

> [...]
> dét kombineret med Michael's power i stemmen, gør, at det her er et
> nummer, som jeg kan høre igen og igen. Lækkert!

Oh, den sang minder mig om en seksuel eskapade. Vil du have slibrige
detaljer?

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : AJC

Dato : 18-08-05 12:57

Peter G <peterg@despammed.com> wrote in

> Oh, den sang minder mig om en seksuel eskapade. Vil du have slibrige
> detaljer?

Helst ikke, men tak for tilbuddet.