hvem er det?
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 17:03

fandt en lille ghettoblaster forleden dag - den var smidt på gaden og så
lidt ramponeret ud.
Da jeg kom hjem satte jeg den til og både radio og cd afspiller virker
upåklageligt, så nu er der også mulighed for at tøffe rundt og høre punk,
metal og P1, mens jeg tømmer opvaskemaskinen .

I Cd afspilleren sad der en brændt cd - den indeholdt en masse gammelt bras
med mc hammer, vanilla ice, snow, whigfield og ting i den dur
der var dog et par danske numre som jeg ikke kendte.
I det ene af numrene synges der noget i stil med
"hej dj jens spil en plade kun for mig
hvids du gør så sutter jeg
på din pik lang og stiv
jeg er dum og lidt naiv"

stilen var lidt bikstok røgsystem agtig,

samme, for mig, ukendte band
havde et nummer mere på cd´en-noget med

når jeg går forbi en fiskebutik
et eller andet.....................
det rykker i min tissemand
et eller andet...................

og så et omkvæd der gik på at det lugtede af rejer og fisse

men hvem er det??

tekstmæssigt tænkte jeg på red warzawa og alexanderband, men det er det ikke

esben

Fra : Angina

Dato : 17-08-05 18:55

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men hvem er det??
>
> tekstmæssigt tænkte jeg på red warzawa og alexanderband, men det er det

At dømme ud fra de andre kunstnere du nævner, så lyder det som musik fra
80`erne.
Sidste vers får mig til at tænke på Frede Fup??

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 19:52

> At dømme ud fra de andre kunstnere du nævner, så lyder det som musik fra
> 80`erne.
> Sidste vers får mig til at tænke på Frede Fup??

Nope...
Det er Je M'appelle Mads - ganske aktuel ung kunstner.
Han har for nylig udgivet en plade der hedder 'Musculature de Pomfrit' om de
nævnte sange optræder der ved jeg ikke, men alt hvad han laver er i hvert
fald super komisk musik med rigtig grineren tekster.
se:
www.jemappellemads.dk
http://www.geiger.dk/artikler/artikel.php?id=141
http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=27451/artist_focus=22874

Rigtig god fornøjelse

:jonas

Fra : Angina

Dato : 17-08-05 20:08

"Jonas Fauerholdt Lind" <jonasl[at]softhome.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> nævnte sange optræder der ved jeg ikke, men alt hvad han laver er i hvert
> fald super komisk musik med rigtig grineren tekster.

Mnjah, "super komisk musik med rigtig grineren tekster" er nok for store ord
til at jeg vil bruge dem til at beskrive ham Mads, men smag er jo heldigvis
forskellig...

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 21:22

Ok - Tak for det -

Er det forøvrigt ikke ham der også sang i det hedengangne Århusband
Impotators?

Esben

Fra : Max

Dato : 17-08-05 20:03

Hej Angina

> Sidste vers får mig til at tænke på Frede Fup??

Nej, Frede har et lidt mere rafineret sprogbrug.

Mvh Max

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 17-08-05 20:41

Angina wrote:
> [...]
> 80`erne.
> Sidste vers får mig til at tænke på Frede Fup??

Hehe det er sjovt som folk er gode til at forveklse pop fra de tidlige
halvfemsere med firserne...

Esben: Kunne forestille mig det var diskofil der havde lavet noget i den
stil - Det lyder som om det andet musik er fra den periode diskofil også
forurenede æteren

Fra : AJC

Dato : 17-08-05 23:34

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> wrote in

> [...]
> det rykker i min tissemand
> et eller andet...................
>
> og så et omkvæd der gik på at det lugtede af rejer og fisse

Jeg får kvalme.
Folk er perverse.
Føj, siger jeg bare!

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 23:46

Jamen dog......
læg dig hurtigt hen med benene oppe
og hænderne over dynen -
så får du det bedre

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-05 11:23

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> "Esben" <essus(a)stofanet.dk> wrote in
>
> Jeg får kvalme.
> Folk er perverse.
> Føj, siger jeg bare!

Kvalme, den ære skal de alligevel ikke have.
Men ellers er det vel svært at argumentere imod.
Men endnu værre, de kalder det musik

M.V.H.....Benny..