spil Vimmersvej, dit fede svin
Fra : René Keldorff

Dato : 10-08-05 15:08

hej med jer

er de nogen her der ved hvor man kan købe t-shirten med "spil
Vimmersvej, dit fede svin" teksten på ryggen? Jeg så den et par gange
til Rammstein i Gentofte.

RK

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 18:44

Jeg mener at det er en Illdisposed trøje der har det på ryggen

Esben

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-08-05 18:50

On Wed, 10 Aug 2005 19:43:31 +0200, "Esben" <essus(a)stofanet.dk>
wrote:

>Jeg mener at det er en Illdisposed trøje der har det på ryggen

Jeg kan ikke se den på deres officielle side, men jeg fandt til
gengæld denne (grin):
http://www.illdisposed.dk/merchimg/string-small.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 19:14

fandt det her på det her forum :
http://www.martialarts.dk/vis_emne.asp?id=4070

<<Her til Metalfestivalen i Aalborg, så jeg lige en bunke folk rende rundt
i en illdisposed t-shirt. På ryggen står der:
"Spil Vimmersvej FEDE SVIN!"

Til dem der ikke ved hvad det handler om, så kender jeg tilfældigvis den
hændelse, som t-shirten refererer til:

For nogle år siden var Flemming "Bamse" Jørgensen ude at spille i en
fiskehal i Hanstholm. Han havde spillet et par numre, og de kære lokale stod
tavse og skulende med armene over kors og hørte på musikken (som man gør når
man er ægte fisker/wrestler.)

Efter at have spillet et nummer, var der så pludselig en nede bagved, der
brød stilheden og råbte de legendariske ord: "SPIL SÅ VIMMERSVEJ, DIT
FEEEEDE SVIN!!!"

Efter sigende var det hårdt for Bamse at trække sættet hjem efter den
melding. >>

Esben

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-08-05 08:16

René Keldorff <keldorff@0BCTOmail.dk> wrote:

> "spil
> Vimmersvej, dit fede svin"

LOL
Det er næsten synd, men et godt morgengrin, jeg fik der!
--
Steen

isteen.smartlog.dk

Fra : Q

Dato : 11-08-05 23:12

> [...]
>
> er de nogen her der ved hvor man kan købe t-shirten med "spil
> Vimmersvej, dit fede svin" teksten på ryggen? Jeg så den et par gange

Bedste svar får du nok ved at kontakte www.diehardmetalshop.dk

/peter